Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-23@19:42:19 GMT

بازی موبایل Faraway 2: Jungle Escape منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۰۳۷۷۸

بازی موبایل Faraway 2: Jungle Escape منتشر شد

‍‍‍‍‍‍

به گزارش بولتن نیوز، در جدیدترین اخبار بازی موبایل، استودیو اسنپ‌بریک گیمز (SnapBreak Games) پروژه جدید خود به نام بازی Faraway 2: Jungle Escape که در سبک معمایی و ماجراجویی با دوربین اول شخص طراحی شده است، منتشر کرد. بازی مذکور از طریق فروشگاه اپ‌استور و اپل‌استور برای دستگاه‌های iOS و اندرویدی منتشر شد و به مناسبت این امر سازندگان تریلر هنگام عرضه آن را نیز منتشر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمای‌های بازی مذکور از آثار قدیمی همچون Myst الهام گرفته است که در آن شما باید معماهایی را که در محیط پیرامون شما قرار دارد، حل کنید. داستان بازی با داشتن حال‌و‌هوای علمی تخیلی شما را در دل جنگل رها می‌کند، جایی که رمزو‌راز‌هایی پیرامون‌تان را فرا گرفته است.

وظیفه شما در بازی این است که باید با حل کردن معما‌ها از محیطی که در آن قرار دارید، فرار کنید. ۱۸ معبد مختلف در بازی جای گرفته است که سراسر آنها را معما‌های چالش‌انگیز فرا گرفته است. موسیقی متن آرامش‌بخش، دوربین سه‌بعدی آزادانه و قابلیت عکاسی در محیط، از دیگر ویژگی‌های نسخه دوم بازی Faraway به شمار می‌رود.

همانند نسخه پیشین ۹ مرحله آغازین به طور رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است که البته شاهد تبلیغاتی نیز در حین بازی خواهید بود. پس از آن شما می‌توانید باقی مراحل را خریداری کنید. هر یک از ۳ مرحله این بازی با قیمت ۱ دلار به فروش می‌رسد که همچنین قابلیت خرید تمامی آنها نیز با قیمت ۳ دلار برای کاربران مهیا شده است.

در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی Faraway 2: Jungle Escape را تماشا کنید و در انتهای مطلب از لینک‌های تعبیه شده به فروشگاه پلتفرم مورد نظر خود مراجعه کنید و برای خرید و دانلود بازی اقدام کنید.

 

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۳۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت و خیز سرعت اینترنت ایران در داشبوردهای جهانی

به گزارش خبرنگار مهر، از دی ماه سال گذشته پس از افزایش تعرفه های اینترنت بارها نوید و وعده افزایش سرعت اینترنت را از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شنیده ایم. با شروع سال جدید نیز عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه آخرین جلسه هفته دولت که چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد، از سیر صعودی افزایش سرعت اینترنت در کشور خبر داد و گفت: تا پایان سال، سرعت اینترنت ۵۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش پیدا می‌کند.

وی پیش از این نیز در گفتگو با مهر گفته بود که با افزایش تعرفه اپراتورها، تعهدی از اپراتورها گرفتیم به این ترتیب که تا خرداد سال ۱۴۰۳، ۳۰ درصد و تا پایان سال، ۵۰ درصد به سرعت اینترنت اضافه شود.

وزیر ارتباطات همچنین با استناد به رتبه بندیهای جهانی گفته بود: مشاهده داشبوردهای جهانی نشان داده که در اسفند ماه سال ۱۴۰۲، سرعت اینترنت ثابت و سیار افزایش یافته و رتبه ما بهبود پیدا کرده است.

این در حالی است که بررسی سیر تحقق تکلیف اپراتورها با استناد به آمار رتبه بندی جهانی «اسپیدتست» که این روزها بیش از گذشته به آن ارجاع می شود، حاکی از آن است که تا رسیدن به افزایش ۵۰ درصدی راه زیادی باقی است.

اسپید تست وب سایتی است که سرعت اینترنت کشورها را به صورت ماهیانه اندازه می گیرد و میانگین سرعت اینترنت موبایل و ثابت کشورهای مختلف را در یک رده بندی ارائه می کند.

بر اساس آخرین گزارش این پایگاه، در ماه مارس ۲۰۲۴، میانه سرعت اینترنت موبایل جهان ۵۲.۹۸ و میانه سرعت اینترنت ثابت ۹۳.۲۸مگابیت برثانیه بوده است.

همچنین در رده بندی اسپید تست از سرعت اینترنت موبایل کشورهای جهان در رده های اول تا سوم به ترتیب قطر (۳۱۳.۳۰مگابیت برثانیه)، امارات متحده عربی (۲۹۶مگابیت برثانیه ) و کویت (۲۲۸.۶۴مگابیت برثانیه) قرار دارند و سنگاپور با بیشترین میانه سرعت اینترنت ثابت جایگاه نخست را در این حوزه از آن خود کرده است.

مرور وضعیت میزان سرعت و رتبه اینترنت ایران در این پایگاه بین المللی در جدول زیر آمده است:

ماه میلادی سرعت اینترنت موبایل رتبه اینترنت موبایل سرعت اینترنت ثابت رتبه اینترنت ثابت
آوریل ۲۰۲۳

۳۵.۹۸

۶۲

۱۱.۹۷

۱۴۵

می ۲۰۲۳

۳۵.۶۸

۶۴

۱۲.۶۰

۱۴۶

ژوئن ۲۰۲۳

۳۴.۶۵

۶۷

۱۱.۸۰

۱۴۵

ژوئیه ۲۰۲۳

۳۳.۴۴

۶۷

۱۲.۱۱

۱۴۸

آگوست ۲۰۲۳

۳۱.۳۳

۷۲

۱۱.۹۲

۱۵۲

سپتامبر ۲۰۲۳

۳۱.۶۷

۷۵

۱۱.۶۶

۱۵۳

اکتبر ۲۰۲۳

۳۱.۶۶

۷۵

۱۳.۳

۱۵۳

نوامبر ۲۰۲۳

۳۱.۸۲

۷۵

۱۲.۷۶

۱۵۴

دسامبر ۲۰۲۳

۳۱.۲۹

۷۸

۱۲.۶۲

۱۵۴

ژانویه ۲۰۲۴

۳۲.۷۷

۷۳

۱۳.۵۸

۱۵۲

فوریه ۲۰۲۴

۳۴.۷۱

۷۴

۱۳.۵۱

۱۵۷

مارس ۲۰۲۴

۳۶.۱۶

۷۵

۱۳.۷۸

۱۵۶

با نگاهی به این جدول می توان فراز و فرود سرعت اینترنت کشور را بررسی کرد. در سالی که گذشت میزان سرعت اینترنت ثابت در ایران از ۱۱ تا ۱۳ و سرعت اینترنت موبایل ایران بین ۳۱ تا ۳۶ مگابیت بر ثانیه متغیر بوده است.

از سوی دیگر اگرچه سرعت اینترنت موبایل در مقایسه با سال ۲۰۲۳ میلادی رو به رشد بوده اما رتبه آن کاهش داشته که این نشاندهنده افزایش سرعت سایر کشورها است. به این معنی که از ابتدای سال ۲۰۲۳ میلادی سرعت جهانی اینترنت افزایشی بوده و در ماراتن سرعت اینترنت برخی کشورها از ما پیشی گرفته اند.

در اینترنت ثابت نیز همین سناریو تکرار شده است و مقایسه افت و خیز آن طی سال گذشته میلادی و ماههای اخیر حاکی از آن است که با افزایش کمی همراه بوده اما در عین حال رتبه جهانی ما در اینترنت ثابت در مقایسه با ماههای ابتدایی سال ۲۰۲۳ افت داشته است.

چشم اندازی که بررسی مقایسه ای وضعیت سرعت اینترنت به ما ارائه می دهد اگرچه ما را به روند رو به رشد سرعت امیدوار می کند اما به نظر می رسد تا تحقق تکلیف اپراتورها هنوز فاصله زیادی است. همچنین از آنجا که رشد پروژه فیبرنوری برای افزایش سرعت اینترنت ثابت در کشور شتاب گرفته است اما این روند صعودی و رو به رشد برای کاربر چندان محسوس نیست.

ناگفته نماند که به موازات تلاش ما برای افزایش سرعت اینترنت، سایر کشورها نیز بیکار ننشسته اند و در این مسیر حرکت می کنند از این رو برای عقب نماندن از این ماراتن و رسیدن به نقطه مطلوب کاربر، باید بیش از پیش شاهد تلاش و تکاپوی اپراتورها باشیم.

کد خبر 6085036 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • با کالاف دیوتی موبایل استعدادتان را به چالش بکشید و بهترین شکل خودتان را نشان دهید!
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • افت و خیز سرعت اینترنت ایران در داشبوردهای جهانی
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد
  • بازی «Viewfinder» در سبک معمایی منتشر شد
  • بهترین گوشی موبایل در رنج ۲۰ میلیون؛ مقایسه A55 و ردمی نوت 13 پرو پلاس
  • مورینیو و مونتلا تماشاگران ویژه بازی لیورپول (عکس)
  • ببینید | اولین نسل موبایل