Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه شهرستانی ایرانشهر گفت: 60 برنامه مختلف در حوزه های محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، مردم یاری و فرهنگی، اجتماعی در هفته بسیج درشهرستان ایرانشهر اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پهره، غلامرضا شعیبی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج براساس فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران در پنج آذر ماه تشکیل شد و هدف از تشکیل آن هویت تاریخی و اسلامی بسیج است که در بدنه اسلام و ریشه در آیات و روایات قرآن و ائمه اطهار(ع) دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بعد از انقلاب اسلامی و تشکیل این نهاد، کارایی بسیج در حوزه های مختلف را مشاهده می کنید که در هشت سال جنگ تحمیلی بسیجیان در سنگرها برای دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی و میهن حضور فعال داشتند و پس از آن در حوزه سازندگی و عمرانی کشور و مبارزه با جنگ نرم دشمن، بسیج در خط مقدم قرار دارد.

جانشین فرمانده سپاه شهرستانی ایرانشهر افزود: بسیج همیشه در صف اول پروژه های عظیم محرومیت زدایی و مردم یاری به ویژه حوادث طبیعی و غیر طبیعی حضوری پرشور و فعال دارند و در صحنه های مهم ملی، مذهبی، دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی در محدوده خارج از ایران فعالیت می کنند و در قالب دفاع از تمامیت ارضی ایران و حرم اهل بیت(ع) تحت عنوان مدافعان حرم، بسیجیان حضور پررنگ دارند.

شعیبی تصریح کرد: بسیجیان ما با آمادگی کامل از ارزشها و آرمان های والای انقلاب محافظت می کنند و تحت رهبری و فرماندهی معظم کل قوا توطئه های دشمنان را خنثی و برای مبارزه با آفت های احتمالی که دشمن منطقه ای و فرا منطقه ای به انقلاب اسلامی ایجادکند در کنار سایر نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی حضور فعال و پررنگ دارند.

وی  خاطرنشان کرد:  وظیفه ما تقویت تفکر بسیجی در بدنه جامعه امروز ماست و الحمدلله نیازی که احصا شد در قالب اقتصاد مقاومتی باید با رویکرد بسیجی همه مسئولین تلاش کنند و از این ظرفیت عظیم بسیجیان برای اجرای آن کمک بگیرند تا بتوانیم در مقابل حرکات و برنامه های دشمن مقابله کنیم.

جانشین فرمانده سپاه شهرستانی ایرانشهر"بسیج نماد مردم سالاری دینی" را شعار محوری هفته بسیج بیان کرد و گفت: در راستای اعتلای بسیج و تفکر بسیجی در مجموعه سپاه شهرستان ایرانشهر بیش از 60 برنامه در سطح رده های بسیج و ستاد سپاه تدوین و اجرا خواهد شد.

شعیبی در تشریح برنامه های هفته بسیج، افزود: در بعد مسائل مردم یاری و محرومیت زدایی و براساس نیاز سنجی شهرستان، افتتاح چندین پروژه عمرانی و اقتصاد مقاومتی  را خواهیم داشت و بیش از چهار گروه جهادی در زمینه عمرانی و آبادانی با همکاری بسیج سازندگی و 6 گروه ویزیت رایگان در زمینه بهداشت و درمان مردم با همکاری بهداری سپاه شهرستان به مناطق مختلف اعزام خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: توزیع بیش از 100 سبد کالای غذایی به ارزش یک میلیون و 100هزار ریال در بین محرومین و 250 بسته لوازم التحریر به ارزش600 هزار ریال بین دانش آموزان نیازمند در مناطق محروم انجام خواهد شد.

 جانشین فرمانده سپاه شهرستانی ایرانشهر تصریح کرد: غبارویی مزار شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان در بخش ها و مرکز شهرستان، تجمع بزرگ دانشجویی با حضور دانشجویان بسیجی که حضوری فعال در دانشگاه برای دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب دارند، همایش ائمه جمعه و جماعت با هدف نزدیکی و وحدت بیشتر بین علما و روحانیون شیعه و سنی و توجیه و آگاه سازی نسبت به مسائل تفرقه انگیز دشمن و حرکات گروهک های تکفیری و ضد اسلامی در شهرستان برگزار می شود.

شعیبی تجمع بزرگ بسیجیان در روز پنج آذر را محوری ترین برنامه هفته بسیج بیان و اظهار داشت: در روز پنج آذر سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره)، برنامه محوری تجمع عظیم بسیج در اقشار مختلف و گردان های کوثر، امام حسین(ع)، بیت المقدس و امام علی(ع) را با محوریت ستاد سپاه شهرستان و گردان های تخصصی برگزار می شود و در آن روز اقتدار و  عظمت بسیجیان را بار دیگر به رخ دشمنان خواهیم کشید.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۴۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، تقویت دانش معرفتی و عقیدتی و بالا بردن روحیه معنوی و انقلابی بسیجیان برای تربیت نسل انقلابی و جهادی است.
 حجت الاسلام قنبری با بیان اینکه سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است، افزود: بیش از ۸۰برنامه به مناسبت این هفته توسط سپاه چالدران برگزار خواهد شد 
وی با بیان اینکه به مناسبت این هفته برنامه‌های محوری متنوعی پیش‌بینی و اجرایی می‌شود، گفت: تجلیل از مقام مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و تجلیل از مربیان و اساتید سپاه و بسیج و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • گرامیداشت روز معلم
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است