Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی و ستاد شاهد وایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار مهدی موحد نیا از دانش‌آموختگان رشته الکتروتکنیک ( برق صنعتی ) دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار در نبرد با تروریست‌های تکفیری در سوریه به مقام شهادت نائل آمد.
شهید مهدی موحدنیا از نیروهای سپاه قدس و از بسیجیان پایگاه شهید شجیعی سبزوار و عضو هیات دانشجویی مذهبی این دانشگاه بود و همیشه در صف اول برنامه‌های معنوی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار به وجود چنین دانشجویان و دانش‌آموختگانی افتخار می‌کند

کم نیستند عزیزانی از بین دانشجویان که همه‌روزه در جبهه‌های نبرد علیه تکفیری‌های ظالم حضور می‌یابند و بی‌ریا و با اخلاص جان خود را درراه زنده نگه‌داشتن اسلام و پاسداری از سرزمین‌های اسلامی فدا می‌کنند.
روابط عمومی و ستاد شاهد وایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار این واقعه جانسوز را به پیشگاه امام زمان(عج)، مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و دانشگاهیان و خانواده این شهید والامقام تسلیت می گوید.

جانانه و بی‌باک می‌جنگید...

به نقل همرزم شهید: مهدی موحد نیا در این چند روزه جانانه و بی‌باک می‌جنگید طوری که همه می‌خواستند بدانند که او اهل کجاست که جگر شیر دارد.اما بدانید رفیق شهیدم اهل آسمان بود.


دلنوشته ای زیبا از یک دانشجوی بسیجی برای شهید مدافع حرم مهدی موحدنیا

قلم از نفس افتاد وقتی که قطره های خونت دوباره سرمشق شب های عاشقی ام شد...
آری چه میفهمد زمین قدم هایت را وقتی که از جان خویش میگذری..‌.
چه میفهمد آسمان وقتی قصد در آغوش گرفتنش را داری...
چه میفهمد زمان وقتی به هق هق می اندازی اش...
و من چه میفهمم که شهادت را جز به اهل درد نمی دهند و شب و روز با خودم تکرار میکنم «اللهم الرزقنا توفیق الشهادة...» بی آنکه توانسته باشم از سیم خاردارهای نفسم عبور کنم.
چقدر غم دوریتان سخت می شود وقتی که مستطیل ستاره نشان شناسنامه تان به فیض شهادت نائل می آید...
و آن گاه شهادت خواهان بی دردی هم چو من می مانند و آوارگی در مسیر گلزاری شهدای شهر...
کاش بشنوی صدای نوشته ای که ده ها بار برای سر هم بندی کلمات ناتوانش دکمه های گوشی لمس شده اند و آخر سر دور هم جمع شده اند چند جمله کوتاه و پر از پشت، نوشت های غم انگیزی که شاید فقط تو بدانی...
میدانم آمدن ناگهانی تصویرت روی صفحه گوشی ام همینطور بی حساب و کتاب نیست و با آن حال و هوای قبلش بی ارتباط نیست اما یادت نرود
«ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده...»
هیچ چیز به اندازه نبودنت نمیتواند دل بیقرارم را بیقرارتر کند.
اینک که رفته ای و بر بلندای گنبد آقا بال در بال کبوتران حرمش،نجوای عاشقانه سر میدهی،مارا یاد کن.
ما بچه های پایگاه سیدابراهیم،از کودکی در میان بیرق های عزای اباعبدلله دست دردست یکدیگر قد کشیدیم و در،دخمه حسینیه عطارها،سر بر شانه یکدیگر ضجه زدیم.
نمیدانم در آخرین سفرپیاده روی به مشهد چه کردی و چه گفتی به اقا،که تورا در روزشهادتش انتخاب کرد.اما بی انصافی ست اگر برایمان شهادت نخواهی.
تو کیلومترها از ما دوری اما نمیدانی اینجا در دل هر رفیقت چه غوغایی است از فراقت.هرکسی که نامت را میبرد،بارانی از اشک را بدرقه نگاهت میکند.
این رفتن،دومین داغی ست که بعدازمرگ کیوان، بردل پایگاه نشست.
نیستی اما همه جا ودر هرلحظه آشنا و غریبه،برای لحظه ای باتوبودن بیقراراست.
هنوزصدای خندهایت،در گوش مان است.هنوز مردانگیت را به خاطرداریم،این خاطرات زجرآورترین،شکنجه دنیاست.
نبودنت زین پس در میانمان دردی ست جانکاه و غمی ست لاینحل.
رفیق شهیدم،دست مرا بگیر که آب از سرم گذشت...

واحد سبزوار

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۴۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، واحد علوم و تحقیقات، برای نخستین بار در دانشگاه آزاد اسلامی و با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی اداره کل طرح و برنامه، بودجه و تعالی سازمانی با رهنمودهای قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم و تحقیقات و معاونت توسعه و مدیریت منابع این واحد، موفق به دریافت گواهینامه‌های استاندارد بین‌المللی به شرح زیر شده است:

بیشتر بخوانید: دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات و شرکت ملی انفورماتیک سند همکاری امضا کردند

ISO ۱۰۰۰۲:۲۰۱۸ (فرآیند رسیدگی به شکایات ذی‌نفعان)؛

ISO ۱۰۰۰۴:۲۰۱۸ (سنجش میزان رضایت‌مندی مشتری)؛

ISO ۲۱۰۰۱:۲۰۱۸ (استانداردسازی مدیریت آموزشی مبتنی بر نیازهای فراگیران)؛

ISO ۱۰۰۱۵:۲۰۱۹ (مدیریت شایستگی و توسعه افراد)؛

گواهینامه ISO ۲۱۰۰۱ و گواهینامه ISO ۱۰۰۱۵؛ برای نخستین ‌بار در سطح دانشگاه‌های کشور توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، کسب شده است.

گفتنی است، اقدامات صورت گرفته در فرآیند کسب گواهینامه‌های استاندارد بین المللی ISO پیرو تاکیدات دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و متمرکز بر محورهای سند تحول و تعالی این دانشگاه، محقق شده است.

لازم به ذکر است، در مسیر دریافت این چهار گواهینامه، "محور راهبردی دانشگاه سرآمد و پاسخگو" مبتنی بر تحقق اهداف مندرج در بسته کاری مشتمل بر ارتقاء پاسخگویی و قابلیت حل مسئله، توسعه فناوری، نوآوری و کارآفرینی و ارتقاء جایگاه بین‌المللی و الهام‌بخشی، مدنظر قرار گرفته است.

همچنین "محور راهبردی دانشگاه کارآمد و پایدار" مبتنی بر تحقق اهداف مندرج در بسته کاری شامل دستیابی به سازمان یادگیرنده، فعالیت‌های منسجم و هم‌افزایی شبکه‌ای و تحول در فرهنگ سازمانی، از دیگر ضرورت‌های تبیین شده جهت دریافت گواهینامه‌های استاندارد بین المللی ISO در واحد علوم و تحقیقات، بوده است.

بر اساس این گزارش، گواهینامه‌های استاندارد بین‌المللی ذیل توسط شرکت کیفیت و انطباق پویا (KQR) دریافت شده است که ISO۱۰۰۰۲ و ISO۱۰۰۰۴ تحت لیسانس Benchmark certificate انگلستان و گواهینامه‌های استاندارد بین‌المللی ISO۲۱۰۰۱ و ISO۱۰۰۱۵ تحت لیسانس استرالیا، صادر شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229476 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • اساس و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل جوان است
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد
  • شیب داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی بالاست/ کشور با خطر کمبود تکنسین مواجه است
  • استادان، دانشجویان را برای تبدیل دانایی به توانایی ترغیب کنند
  • مهم‌ترین رسالت استادان جهاد تبیین است