Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی اصفهانی تیم ملی کانوپولوی جوانان پسر گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا تا مرحله فینال بدون باخت جلو رفتیم اما در فینال با قضاون بد داوران بازی را با اختلاف یک امتیاز به چین‌تایپه واگذار کردیم.

ابوذر قاضی‌عسگر در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد حضور تیمش در مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا، اظهار کرد: تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات بیشتر از سال‌های قبل بود و به همین دلیل مسابقات در چهار روز برگزار شد و از سطح بالایی برخوردار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تا مرحله فینال همه بازی‌ها را بدون باخت پشت‌سر گذاشتیم، اما در فینال به چین‌تایپه برخورد کردیم و با وجود اینکه در دور مقدماتی این تیم را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دادیم اما در مرحله فینال به دلیل ناداوری و قضاوت بد داوران نتوانستیم بر این تیم غلبه کنیم.

این مربی اصفهانی افزود: به راحتی می‌توانستیم چین‌تایپه را در فینال شکست دهیم، همان‌طور که در دور مقدماتی بر این تیم غلبه کردیم اما قضاوت بد داوران بازیکنان ما را از نظر روانی تحت تأثیر قرار داد و با وجود اینکه بچه‌ها کم نیاوردند اما در لحظات آخر با دریافت یک گل بازی را با نتیجه ۳ بر ۲ واگذار کردیم و به مقام دوم رسیدیم.

قاضی‌عسگر گفت: تیم مالزی امسال برای اولین‌بار خیلی قوی ظاهر شده بود و توانست به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند و ژاپن را که جزء قدرت‌های کانوپولوی آسیا است شکست دهد و به مقام سوم دست پیدا کند. در مقابل، سنگاپور سال گذشته قوی‌تر بود و امسال ضعیف‌تر شده بود و حتی نتوانست به مرحله نیمه‌نهایی برسد. کسب مقام سوم مسابقات جوانان آسیا توسط مالزی از شگفتی‌های این دوره از رقابت‌ها بود.

مربی اصفهانی تیم ملی کانوپولوی جوانان پسر تصریح کرد: تیم جوانان ایران منسجم و خوب بود و از نظر فنی چیزی کم نداشتیم و کارهایی که از بازیکنان خواسته بودیم را انجام دادند اما در فینال با اختلاف یک امتیاز شکست خوردیم و بر سکوی دوم ایستادیم.

وی خاطرنشان کرد: سال آینده مسابقات جهانی کانادا و مسابقات آسیایی جاکارتا برگزار می‌شود که باید بازیکنان را در وضعیت آماده قرار دهیم تا فدراسیون تصمیم نهایی برای اعزام نفرات و تیم‌ها را بگیرد.

قاضی‌عسگر در مورد شرایط کانوپولوی اصفهان، گفت: اصفهان تولیدکننده قایق‌های کانوپولو برای تیم ملی است و از نظر تجهیزات مشکلی نداریم اما مکان تمرینی در اختیار نداریم و اداره‌کل ورزش و جوانان هم برای در اختیار گذاشتن مکان تمرینی مناسب همکاری نمی‌کند.

مربی اصفهانی تیم ملی کانوپولوی جوانان پسر اضافه کرد: کانوپولوی اصفهان جزء تیم‌های خیلی خوب کشور بود اما به دلیل دراختیار نداشتن محل تمرینی مناسب پسرفت داشتیم که باعث نگرانی است.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۴۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پینگ پنگ بازان جوان برای رقابت‌های آسیایی میانه و قهرمانی آسیا در ورزشگاه شهید عضدی تهران اردو زدند.
الینا رحیمی، ستایش ایلوخانی و فاطمه یاری تیم اعزامی به این دو رقابت هستند.
این اردو از سوم اردیبهشت آغاز شده و تا زمان اعزام ملی پوشان به آسیای میانه به میزبانی ازبکستان ادامه خواهد داشت.
مسابقات آسیایی میانه ۴ تا ۶ خرداد در قزاقستان برگزار می شود. قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها به مسابقات قهرمانی آسیا می‌روند. رقابت‌های قهرمانی آسیا ۱۰ تیر در چین برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان