Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا بار دیگر تمام تقصیرهای نرفتن آتزوری به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را گردن سرمربی اخراجی این تیم انداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو تاوکیو معتقد است که اگر جامپیرو ونتورا، سرمربی پیشین ایتالیا کمی هوشمندانه‌تر تصمیم‌گیری و تاکتیک‌هایش را انتخاب می‌کرد، ایتالیا اکنون به جام جهغانی 2018 راه پیدا کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاوکیو به نشریه «لواینه» گفت: خسته شده‌ام بس که به دو بازی‌ اخیرمان در پلی‌آف فکر کرده‌ام. فکر کردن به آن برایم دیگر مانند یک وسواس شده و از ذهنم خارج نمی‌شود. درست است که من گفتم اگر نتوانیم به جام جهانی صعود کنیم، آخرالزمان می‌شود اما من واقعاً فکر نمی‌کردم که نتوانیم به جام جهانی برویم. در واقع به همین دلیل هم بود که گفتم اگر به جام جهانی نرویم اتفاقی بی‌نهایت بد رخ خواهد داد. چنین اتفاقی نباید رخ می‌داد آن هم با چیزهایی که در اختیار داشتیم و تمرکزی که برای پیاده‌سازی پروژه‌مان وجود داشت. با کمی هوشمندی، می‌شد از چنین فاجعه‌ای جلوگیری کرد. بازیکنان سوئد همگی بلند قامت و تنومند هستند پس ما باید با فلسفه‌ای دیگر برابر آنها به میدان می‌رفتیم.

بیشتر بخوانید: گزینه‌های جانشینی ونتورا در تیم ملی ایتالیا مشخص شدند

تاوکیو ادامه داد: ما بد بازی کردیم. مقابل بازیکنانی که هر کدام‌شان نزدیک 2 متر قد داشتند، ما مدام داشتیم توپ را سانتر می‌کردیم در حالی که باید با استفاده از بازیکنان ریزنقش‌مان آنها را دور می‌زدیم. من به تصحیح اشتباهات ونتورا فکر می‌کردم. فکر می‌کنم که حداقل 100 هزار ناپلی در میلان ساکن و حداقل 20 هزار نفرشان برای تماشای بازی ایتالیا و سوئد به ورزشگاه رفته باشند. پس چطور شما می‌توانید به اینسینیه (هافبک هجومی ناپولی) میدان ندهید؟ این فاجعه کاملاً فنی بود. گزینه‌هایی که ونتورا انتخاب کرد اشتباه بودند. من باید به این موضوع اعتراف کنم.

یکی از سوژه‌های مهم بازی برگشت ایتالیا و سوئد در پلی‌آف جام جهانی 2018، خودداری دانیله دروسی از رفتن به میدان و توصیه او به ونتورا برای استفاده از اینسینیه بود که سرمربی سابق تورینو حاضر به پذیرش آن نشد.

تاوکیو درباره آن ماجرا هم عنوان کرد: من به کادر فنی گفتم که از اینسینیه استفاده کنند نه به سرمربی. من نمی توانم در چنین مسائلی مداخله کنم. یکسری قوانین هست که خودتان می‌دانید. من هرگز مستقیماً در کار سرمربی تیم برای استفاده از یک بازیکن یا یک سیستم به خصوص دخالت نکرده‌ام.

دلیل اصلی فشار روی تاوکیو برای استعفا از ریاست فدراسیون فوتبال ایتالیا، نقش او به او کسی است که سرمربی سابق تورینو را در تابستان سال 2016 جانشین آنتونیو کونته کرد. او اما برای توجیه انتخابش هم بهانه آورد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا گفت: من ونتورا را انتخاب کردم چون در آن مقطع ما گزینه‌های دیگری نداشتیم. کونته رفت بود و می‌خواست سرمربی چلسی شود. تنها گزینه‌هایی که ما در آن زمان داشتیم، ونتورا، جانی دبیاسی و مونتلا بودند. علاوه بر این من ونتورا را به توصیه مهمترین ملی‌پوشان‌مان انتخاب کردم و به تنهایی درباره انتصاب او تصمیم‌گیری نکردم. زمانی که دیدم گزینه‌های ما فقط این سه نفر هستند، با بازیکنان صحبت کردم. الان هم می‌خواهم چیزی را فاش کنم که پیش از این هرگز نگفته بودم. گزینه اول من روبرتو دونادونی بود. متأسفانه در آن زمان جویی ساپوتو، رئیس بولونیا حاضر نشد که دونادونی تیمش را ترک کند و هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد. من اما دونادونی را از گذشته می‌شناختم.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۴۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم

سرمربی یوونتوس، احتمال ماندنش در این تیم برای فصل آینده را رد نکرد

طرفداری | در هفته 34 سری آ ایتالیا 24-2023، دو تیم میلان و یوونتوس در آلیانز استادیوم به مصاف یکدیگر رفتند که جدال آن‌ها با تساوی بدون گل به اتمام رسید. 

یوونتوس 0-0 میلان؛ جدال بی‌برنده بازنده‌ها

ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس پس از پایان بازی در گفتگو با اسکای گفت:

در بازی‌های اخیر موقعیت‌های بسیاری را از دست داده‌ایم. امروز هم چهار یا پنج موقعیت عالی داشتیم که نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. بدون گل زدن نمی‌توان پیروز شد. ما مستحق برد بودیم اما مطابق معمول فصل جاری، موفق به کسب نتیجه دلخواه نشدیم. احتمال دارد که فصل آینده هم در یوونتوس بمانی؟ 

حقیقت این است که هیچ قطعیتی در زندگی وجود ندارد. من طرفدار بازیکنان تکنیکی هستم و زیر نظر مربی‌ای پرورش یافتم که هیچوقت در مورد چینش و سیستم صحبت نمی‌کرد (!). مدیران باشگاه باید به این سوال پاسخ دهند، نه من. در حال حاضر فقط روی بازی‌های پایانی فصل متمرکز هستم.

حضور ییلدیز به جای کیه زا در ترکیب اصلی

 ییلدیز و کیه زا دو بازیکن متفاوت هستند. مثلا کنان بهتر از فدریکو دریبل می‌زند. 

عملکرد یوونتوس در فصل جاری

پیش از شروع فصل، دو هدف برای ما تعیین شد: قهرمانی در کوپا ایتالیا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا. خوشبختانه به هر دو هدف بسیار نزدیک شده‌ایم. زمانی که یک تیم به اهداف خود نزدیک می‌شود، می‌تواند بگوید که فصل خوبی را پشت سر گذاشته‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم