Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@06:04:59 GMT

دزفول ششمین شهید مدافع حرم خود را تقدیم کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۰۴۹۴۶

دزفول ششمین شهید مدافع حرم خود را تقدیم کرد

اهواز_ «عارف کاید خورده» رزمنده مدافع حرم دزفول در عملیات امروز آزادسازی البوکمال در سوریه به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارش قدس آنلاین، در نبردی سنگین، نیروهای مقاومت، شهر البوکمال واقع در شرق استان دیرالزور سوریه را از وجود تروریست های تکفیری داعش پاکسازی کردند.

در جریان این عملیات، صبح امروز، عارف کاید خورده رزمنده مدافع حرم دزفول به خیل همرزمان شهیدش پیوست؛ به محض ورود پیکر مطهر این شهید به شهرستان دزفول برنامه های استقبال، تشییع و تدفین، اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این، امیرعلی هیودی، سید مجتبی ابوالقاسمی، علیرضا حاجیوند قیاسی، محمد زلقی و عادل سعد پنج شهید مدافع حرم شهرستان دزفول بوده که در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

عملیات آزادسازی البوکمال با مشارکت یگانهای عملیاتی لشگر سرافراز فاطمیون، مستشاران نظامی سپاه پاسداران، تیپ های حیدریون و زینبیون از چند هفته پیش آغاز شده و پیش از ظهر امروز، با اعلام رسمی خبر آزادسازی آخرین دژ نظامی داعش نیز بازپس گرفته شد.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر یک شهید جاویدالاثر پس از ۴۲ سال شناسایی شد

به گزارش «تابناک» سرهنگ پاسدار بهروز حکمت پور سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهید غلامعلی عشیری لیوسی در تاریخ ۲۱ بهمن ماه سال ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی و در منطقه فکه، جاویدالاثر شد که طی روزهای اخیر پیکر پاک و مطهر این شهید بزرگوار توسط گروه‌های تفحص شهدا کشف و شناسایی شد.

وی ادامه داد: زمان برگزاری مراسم های این شهید والامقام به محض نهایی شدن از طریق رسانه ها به اطلاع مردم شهید پرور دزفول خواهد رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول بیان کرد: مزار یادبود این شهیدوالامقام در گلزار شهدای شهیدآباد شهرستان دزفول قرار دارد که با بازگشت پیکر مطهرش طی مراسمی تشییع و در مزار یادبودش به خاک سپرده خواهد شد.


مزار یابود شهید غلامعلی عشیری در آرامستان شهید آباد دزفول

به گزارش ایرنا، پدر و مادر این شهید والامقام در سالهای گذشته دارفانی را وداع گفته اند.

شهید غلامعلی عشیری لیوسی، متولد ۱۳۴۳ در دزفول است.

دیگر خبرها

  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان مشهد
  • ورزشکار کرمانی مدال پارالمپیک را به سردار حاجی‌زاده تقدیم کرد
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • تقدیم ۱۰۰۰ شهید جامعه کارگری در مازندران
  • پیکر مطهر شهید عشیری لیوسی؛ پس از ۴۰ سال کشف و شناسایی شد
  • ثبت ششمین اهدای عضو در استان یزد
  • پیکر یک شهید جاویدالاثر پس از ۴۲ سال شناسایی شد
  • این سردار سپاه، پزشکان را شگفت زده کرده بود /از حضور در عملیات پارتیزانی تا آزادسازی خرمشهر
  • بیت المقدس عملیاتی منجر به آزادسازی پاره تن ایران+فیلم