Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@23:34:04 GMT

توله ببرهای سفید در خانه مرد بابلسری چه می کردند؟ + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۰۵۴۹۵

توله ببرهای سفید در خانه مرد بابلسری چه می کردند؟ + فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: یکی از ۶ ببری که به دنبال ممنوعیت سیرک حیوانات، در اوایل سال جاری به باغ وحش بابلسر منتقل شده بودند دو توله ببر سفید به دنیا آورد.

حجم ویدیو: 9.05M | مدت زمان ویدیو: 00:01:30

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، یکی از 6 ببری که به دنبال ممنوعیت سیرک حیوانات، در اوایل سال جاری به باغ وحش بابلسر منتقل شده بودند دو توله ببر سفید به دنیا آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر این دو توله ببر، مانند بسیاری از گربه‌سانانِ در اسارت، تمایلی به نگهداری از توله‌ها و شیر دادن به آنها نشان نداده و همین سبب شده این دو توله ببر از بدو تولد توسط مالک باغ وحش نگهداری و تغذیه شوند.

این دو توله ببر نر و ماده که اکنون 55 روزه هستند بر خلاف رنگ سفیدشان از والدینی نارنجی متولد شده‌اند.

پس از آنکه در فروردین 95، سازمان حفاظت محیط زیست به کارگیری حیوانات در سیرک‌ها را ممنوع اعلام کرد، حیوانات مورد استفاده در سیرک‌ها طی مدت کوتاهی بین باغ‌های وحش تقسیم شدند. اما ببرهای سیرک عقاب یک سال در انتظار تعیین تکلیف، از سیرک جدا مانده و در کانتینرهایی کوچک در بوستان ولایت تهران نگهداری شدند. ببر سفید سیرک، اواخر سال گذشته به دلیل ابتلا به سرطان تلف شد و 6 ببر باقی‌مانده، فروردین سال جاری، با ضعف عضلانی شدید ناشی از یک سال بی‌تحرکی به باغ وحش بابلسر منتقل شدند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۵۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دوست‌داشتنی از بچه‌های حیوانات که دلتان را می‌برد

حیوانات کوچولو همیشه می‌توانند دلمان را ببرند و ذوقمان را بیدار کنند. دیدن آن‌ها درحال بازی و کشف دنیای اطرافشان و حتی وقتی آهسته در حال استراحت هستند، لذت‌بخش است.

به گزارش زومیت، چه یک بچه لاما که با ذوق به دوربین نگاه می‌کند یا بچه فکی که با چشمان شبیه گربه چکمه‌پوش به بالا خیره شده است، چیزی در مورد بچه‌های حیوانات وجود دارد که همه‌ی ما را به خود جذب می‌کند. جذابیت و خواستنی‌بودن بچه‌ها، حربه‌ای است که طبیعت برای بقا و ادامه‌ی تولید مثل به‌کار برده است؛ طبیعت نقطه ضعف ما را خوب می‌داند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم مطهر رضوی
  • خادمان بابلسری چایخانه حرم رضوی
  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • آغاز به کار چایخانه امام رضا بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • عجیب‌ترین حیوانات آمریکای جنوبی + فیلم
  • تصاویر دوست‌داشتنی از بچه‌های حیوانات که دلتان را می‌برد
  • گرمای بی‌سابقه و خونخواری حیوانات یک باغ‌وحش! + فیلم
  • (ویدئو) نجات ۱۶ توله خرس سیاه در خطر انقراض از استخراج کیسه صفرا
  • رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: 50 درصد تالاب هامون آبگیری شده است
  • تصاویری از حرکت خوک ماده و توله ها در جنگل ساری