Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@02:21:43 GMT

مهلت ثبت نام در جشنواره رسانه ای ابوذر تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۰۵۸۱۵

مهلت ثبت نام در جشنواره رسانه ای ابوذر تمدید شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، ابراهیم نوروزی فر، دبیر دومین جشنواره رسانه‌ی ابوذر البرز اظهار داشت: با توجه به درخواست اصحاب رسانه استان مبنی بر تمدید مهلت ارسال آثار تغییراتی را نیز اعمال کردیم.     تغییراتی که این مسئول از آن نام می‌برد چنین است: هر شرکت کننده می‌تواند در سه بخش سه اثر ارسال نماید و بخش تیتر نیز به بخش‌های جشنواره اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نوروزی فر ادامه داد: تا پیش از اعلام مهلت تمدید ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره هر فرد می‌توانست سه اثر ارسال کند، ولی با این تغییرات که به پیشنهاد برخی از اصحاب رسانه انجام شد هر شرکت کننده حداکثر می‌تواند ۹ اثر به دبیرخانه تحویل دهد.   وی تأکید کرد: مهلت آثار تا ۱۵ آذر ماه تمدید شده است و علاقمندان می‌بایست تا زمان اعلام شده آثارشان را به دبیرخانه ارسال کنند.   وی با بیان اینکه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ۶ بخش برگزار می‌شود، گفت: دومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر با حضور مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی با هدف کمک به افزایش کیفی آثار منتشر شده در رسانه‌های کشور و ایجاد فضای رقابتی در بین فعالان رسانه‌ای و تقدیر از روزنامه‌نگاران برتر برگزار می‌شود.   نوروزی‌فر با تاکید بر اینکه زمان ارسال آثار پس از ۱۵ آذر دیگر تمدید نمی‌شود، گفت: اصحاب رسانه آثار خود را در قالب " تیتر، خبر، گزارش مکتوب و گزارش کوتاه رادیویی، یادداشت، مصاحبه و فیلم کوتاه (۶۰ ثانیه‌ای) " و در محور‌های «تولید ملی و اقتصاد مقاومتی»، «شناخت دشمن»، «مبارزه با تروریسم»، «آزاد اندیشی»، «مبارزه با آسیب‌های اجتماعی»، «عمل انقلابی»، «مسائل صنفی خبرنگاران» و بخش ویژه» شهدای مدافع حرم»، تهیه و ارسال کنند.   مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز با بیان اینکه به برگزیدگان هدایای نفیسی اهدا می‌شود، عنوان کرد: آثار برای ورود به بخش داوری جشنواره باید در یکی از رسانه‌های معتبر مجازی یا مکتوب استانی یا کشوری در فاصله زمانی خرداد ماه ۹۵ تا پایان آبان ماه ۹۶ منتشر شده باشد.   نوروزی‌فر با تاکید بر اینکه به آثاری که پس از انقضای مهلت مقرر، یعنی ۱۵ آذر ماه ۱۳۹۶ به دبیرخانه جشنواره ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد، گفت: اصحاب رسانه می‌توانند آثار خود را به پست الکترونیکی resane.alborz@gmail.com و یا به آدرس کرج، چهارراه کارخانه قند، فرهنگسرای کوثر، سازمان بسیج رسانه استان البرز تحویل دهند.   وی خاطرنشان کرد: آثار افراد برتر این جشنواره برای جشنواره ملی رسانه‌ای ابوذر ارسال می‌شود تا در آن جشنواره با دیگر برگزیدگان جشنواره‌های استان‌های سراسر کشور در رقابت ملی ارزیابی و داوری شوند.   نوروزی فر در پایان افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با روابط عمومی سازمان به شماره ۳۲۴۰۰۰۳۷ تماس بگیرند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۵۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهلت شرکت در نخستین جشنواره خیمه شب بازی با توجه به استقبال گسترده علاقمندان تمدید شد وهنرمندان می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت آثار خود را ارسال کنند.

نخستین جشنواره خیمه شب بازی با انتشار فراخوان دعوت از گروه‌های نمایشی، کار خود را آغاز کرده است. این جشنواره به میزبانی خانه موزه خیمه شب بازی ایران از هنرمندان این حوزه در سراسر کشور دعوت می‌کند در این رویداد شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند به سایت خانه موزه خیمه شب بازی ایران با آدرس https://manacultureforum.com مراجعه کنند. شماره تماس ۰۹۱۰۴۰۳۳۵۸۷ نیز پاسخگوی سوالات خواهد بود.

آثار ارسالی پس از بررسی اولیه برای شرکت در رقابت دعوت خواهند شد وعلاقه‌مندان به شرکت در جشنواره پس از دانلود و تکمیل فرم، فرم تکمیل شده را بهمراه سایر مدارک به آدرس: بلوار کشاورز. خیابان وصال شیرازی. کوچه اسلامی ندوشن. پلاک ۶ - کد پستی: ۱۴۱۷۷۵۴۷۷۱، خانه فرهنگ مانا از طریق پست یا بصورت حضوری ارسال نمایند

لازم به ذکر است نخستین جشنواره سراسری خیمه شب بازی ایران از تاریخ ۲۸ اردیبهشت تا ۱ خرداد ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • خوشنویسان کشور ۳۵۰ اثر به جشنواره رضوی فرستادند
  • ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی