Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام اسدی با اعلام برنامه های نهم ربیع الاول، سالروز ‌آغاز امامت حضرت حجت(عج) گفت: برپایی اجتماع بزرگ مردمی همراه با قرائت بیعت نامه و اجرای برنامه «عهد جانان» از مهمترین طرح های این ایام است.

حجت الاسلام محمد اسدی، قائم مقام ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی کشور در گفت و گو با خبرنگار مهدویت خبرگزاری شبستان در ابطه با ویژه برنامه های مهدوی به مناسبت روز نهم ربیع الاول، سالروز آغاز امامت حضرت امام مهدی علیه السلام، اظهار کرد: مهم ترین برنامه مهدوی در این ایام که از سوی ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی کشور پیگیری می شود، برپایی اجتماع بزرگ مهدوی در تمامی مراکز استان ها و برخی شهرستان ها در سراسر کشور است که با همکاری مجموعه های مردمی مهدوی و با محوریت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود علیه السلام در روز نهم ربیع الاول برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در این اجتماع بزرگ مردمی که در مراکز استان ها و شهرستان ها برپا می شود، بیعت نامه ای با امام عصر علیه السلام قرائت می شود و سخنرانان مختلف در رابطه با مسایل و مباحث خود را با محوریت «مهدویت و جامعه منتظر» ارائه می کنند.

 

حجت الاسلام اسدی تصریح کرد: این اجتماع با حضور ائمه جمعه مراکز استان ها برپا می شود و اساتیدی نیز از طرف بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود علیه السلام در این ایام به سراسر کشور اعزام می شوند.

 

قائم مقام ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی کشور ادامه داد: برنامه دیگری که برای ایام نهم ربیع الاول در نظر گرفته شده، بحث «بیعت یک هزار طلبه معمم» و «یک هزار دانشجو» با امام عصر علیه السلام در مسجد مقدس جمکران و در شب نهم ربیع است. این برنامه تحت عنوان «عهد جانان» برای دومین سال پیاپی برگزار می شود.

 

اسدی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه «عهد جانان» با همکاری حوزه های علمیه، مسجد مقدس جمکران، مرکز تخصصی مهدویت و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی علیه السلام برگزار می شود. این دو برنامه را به صورت خاص از سوی ستاد هماهنگی  فعالیت های مهدوی کشور پیگیری می شود اما در عین حال مجموعه های مهدوی نیز  برنامه های خاص خود را دارند و هماهنگی ها برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن آنها انجام شده است.

 

.

پایان پیام/99

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۶۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رشیدی کوچی به ماجرای سند جنجالی صدیقی

جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت در واکنش به درباره انتقال مالکیت باغ چهار هزار متری در شمال تهران به کاظم صدیقی نوشت: آیا ارتباطی بین منابع مالی عظیم این جبهه و فساد اتفاق افتاده وجود دارد؟

وی در این باره نوشت: آقای صدیقی در کنار مواردی مالی که این روز‌ها به شما نسبت داده می‌شود یک سوال ذهن بنده را مشغول کرده. آیا درست است که شما جز شورای فقهی جبهه پایداری هستید؟

آیا ارتباطی بین منابع مالی عظیم این جبهه و فساد اتفاق افتاده وجود دارد؟

دیگر خبرها

  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • نقشه دشمنان در انتخابات شکست خورد
  • ️بزرگترین اجتماع قرآنی در ورزشگاه آزادی ️برگزار می شود
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار در جغتای
  • دعای روز هفتم ماه مبارک رمضان
  • تقویم نجومی امروز دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ / تقویم همسران امروز دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
  • واکنش رشیدی کوچی به ماجرای سند جنجالی صدیقی
  • آمادگی و تجهیز ۹۰۰ مدرسه برای اسکان نوروزی در خراسان‌رضوی
  • برپایی ۱۴ سفره هفت‌سین در کرمانشاه همزمان با نوروز۱۴۰۳
  • حجم عظیم پول سرشبکه قمار ایران در زمان بازداشت