Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-19@06:03:31 GMT

رجزخوانی یک مدافع حرم در حضور حاج قاسم ساعاتی قبل از شهادت

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۰۷۱۷۰

رجزخوانی یک مدافع حرم در حضور حاج قاسم ساعاتی قبل از شهادت

‍‍‍‍‍‍

 مدافع حرم حضرت زینب(س) عارف کاید خورده که برای مبارزه با تکفیری ها از شهر دزفول به سوریه اعزام شده بود در جریان عملیات باز پس گیری البوکمال به شهادت رسید. این شهید عزیز ساعاتی قبل از شهادت در حضور فرمانده خود حاج قاسم سلیمانی شروع به رجز می‌خوانی می‌کند و بعد از زمان کوتاهی در راه دفاع از حریم دختر حضرت حیدر(ع) خون پاکش به زمین می‌ریزد و شهید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس شهادت فرمانده‌اش را تایید کرد

جنبش حماس امروز دوشنبه تایید کرد که فایق المبحوح، رئیس امنیت داخلی اداره عملیات این جنبش در غزه در جریان حملات نظامیان اشغالگر اسرائیل به بیمارستان الشفا در شهر غزه به شهادت رسید.

حماس بیانیه‌ای در کانال تلگرامی خود منتشر کرد و نوشت: این جنایت تروریستی شاهد دیگری بر تلاش دشمن نازی برای گسترش هرج و مرج، تضعیف صلح اجتماعی در نوار غزه و تداوم وضعیت قحطی است که مردم ما از آن رنج می‌برند.

ارتش رژیم صهیونیستی ساعاتی قبلا اعلام کرد در جریان حمله وحشیانه به مجتمع بیمارستانی الشفا فایق المبحوح، فرمانده عملیات امنیت داخلی نوار غزه را به شهادت رسانده است.

بیشتر بخوانید:

ادعای رژیم صهیونیستی درباره شهادت فرمانده ارشد حماس

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز بیمارستان الشفا را هدف حملات سنگین توپخانه‌ای و هوایی قرار دادند. گفته می‌شود در این حملات ده‌ها تن شهید و زخمی شده اند و صد‌ها نفر در این مجتمع بیمارستانی محاصره هستند. ارتش رژیم صهیونیستی ۸۰ فلسطینی را نیز در داخل بیمارستان شفا بازداشت کرده است.

در پی این حملات وزارت بهداشت غزه خواستار پایان حملات به بیمارستان الشفا و کشتار مردم بی گناه شد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیروز یکشنبه پیش از دیدار با کابینه جنگ گفت که با وجود افزایش «فشار بین‌المللی»، جنگ در غزه را متوقف نخواهد کرد.

هنوز شمار زیادی از شهدای غزه در زیر آوارند و کادر درمانی امکان دستیابی به آنها را به دلیل ویرانی کلیه مسیر‌ها ندارد. به این ترتیب شمار قربانیان جنگ غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۱۷۰۰ شهید و ۷۳۶۷۹ مجروح رسیده است. رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت اخیر با بمباران مرکز نوار غزه، هدف قراردادن فلسطینی‌های منتظر دریافت کمک‌های بشردوستانه در جنوب غزه مرتکب ۹ جنایت جدید شد که حدود ۲۰۰ شهید و مجروح برجای گذاشت.

رژیم اشغالگر جنگ غزه را برای صد و شصت و چهارمین روز متوالی با بمباران شدید مناطق مسکونی در کنار سیاست گرسنه نگه داشتن آنها، جلوگیری از رسیدن کمک‌های بشردوستانه به آوارگان فلسطینی و هدف قراردادن افراد منتظر در صف دریافت کمک‌های اندک ادامه می‌دهد. در سطح مذاکرات برای دستیابی به آتش‌بس و تبادل اسرا نیز هیأت اسرائیلی امروز دوشنبه به قطر سفر کرد تا مذاکرات غیرمستقیم با حماس در این خصوص را دنبال کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • قاضی زاده هاشمی : تمام قوانین حوزه ایثار و شهادت در دولت سیزدهم اجرا شده است + فیلم
  • حماس شهادت فرمانده‌اش را تایید کرد
  • ورود سامانه پر بارش از ساعاتی دیگر به کشور
  • قول مردانه یک قاری شهید
  • پایان تصویربرداری تله فیلم داستانی چرخه روزگار در ساری
  • استان تهران در تکاپوی برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید
  • دیدار رئیس کل دادگستری مازندران با خانواده شهید مدافع حرم
  • سید موسوی
  • به بهانه سالروز تولد شهیدی که حاج قاسم وصیت کرد کنارش دفن شود
  • کودکی که پدر و مادرش جلوی چشمانش توسط صهیونیست‌ها شهید شدند + فیلم