Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@22:51:41 GMT

رجزخوانی یک مدافع حرم در حضور حاج قاسم ساعاتی قبل از شهادت

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۰۷۱۷۰

رجزخوانی یک مدافع حرم در حضور حاج قاسم ساعاتی قبل از شهادت

‍‍‍‍‍‍

 مدافع حرم حضرت زینب(س) عارف کاید خورده که برای مبارزه با تکفیری ها از شهر دزفول به سوریه اعزام شده بود در جریان عملیات باز پس گیری البوکمال به شهادت رسید. این شهید عزیز ساعاتی قبل از شهادت در حضور فرمانده خود حاج قاسم سلیمانی شروع به رجز می‌خوانی می‌کند و بعد از زمان کوتاهی در راه دفاع از حریم دختر حضرت حیدر(ع) خون پاکش به زمین می‌ریزد و شهید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سخنگوی وزارت خارجه خطاب به شهید مدافع حرم

سخنگوی وزارت خارجه ایران نوشت راه، هدف و خون شهیدان به فراموشی سپرده نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران طی مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس، خطاب به «بهروز واحدی» شهید مدافع حرم نوشت: «در پانزدهم ماه مبارک رمضان و در روز میلاد کریم اهل البیت (علیه و علیهم السلام) در دفاع از حریم و حرم خاندان رسول اعظم(ص) توسط شقی‌ترین جنایتکاران عصر حاضر به شهادت رسیده‌ای».

او در ادامه نوشت: «یاران و عزیزانت تو را گریان وداع کرده‌اند و قُدسیان تو را خندان استقبال کرده‌اند. راه شما، هدف شما و خون شما به فراموشی سپرده نخواهد شد».

کنعانی در پایان، بخشی از پیام امام خمینی (ره) در تجلیل از شهدا و خانواده معظم آن‌ها را نوشت: «هان ای شهیدان در جوار حق تعالی آسوده خاطر باشید که ملت شما پیروزی شما را از دست نخواهد داد».

روابط عمومی سپاه البرز روز سه‌شنبه اعلام کرد پاسدار بسیجی بهروز واحدی از نیروهای سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج در راه دفاع از حریم اهل‌ بیت (ع) و حضرت زینب کبری (س) همزمان با پانزدهم ماه مبارک رمضان و بر اثر حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به منطقه دیرالزور سوریه به شهادت رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به شهادت شهید مدافع حرم بهروز واحدی
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه خطاب به شهید مدافع حرم
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • مراسم وداع با اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • آخرین حضور شهید بهروز واحدی در روضه حضرت علی اصغر+فیلم
  • تصاویری از شهید بهروز واحدی، اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳
  • شهادت «بهروز واحدی»؛ بسیجی مدافع حرم در سوریه
  • اولین شهید ایرانی مدافع حرم در سال ۱۴۰۳
  • شهادت یکی دیگر از فرزندان مدافع حرم البرز
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌های ۲ شهید مدافع حرم