Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه تربت حیدریه گفت: لشکر مخلص بسیج مظهر قدرت نمایی خداوند متعال در جهان است و این قدرت نمایی در صیانت از ارزشهای انقلاب اسلامی و شکست هیمنه پوشالی جبهه استکبار تجلی یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی صبح امروزدر نخستین روز از هفته بسیج در دیدار با فرماندهان حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج اظهار کرد: توحید کلمه و ولایتمداری و عشق به ولایت در لشکر بسیج موج می زند و با تمسک به همین عناصر توانسته تاکنون در هر عرصه ای از انقلاب اسلامی موفق ظاهر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: کلمه لا اله الا الله به معنی واقعی در بدنه بسیج تجلی یافته و بسیجیان و رزمندگان اسلام با تمسک به این دژ مستحکم خداوند متعال بر دشمنان فائق آمدند.

 

امام جمعه تربت حیدریه گفت: لشکر مخلص بسیج مظهر قدرت نمایی خداوند متعال در جهان است و این قدرت نمایی در صیانت از ارزشهای انقلاب اسلامی و شکست هیمنه پوشالی جبهه استکبار تجلی یافته است.

 

 حجت الاسلام عصمتی، یکی از مظاهر مهم این قدرت نمایی را هراس دشمن از این لشکر مردمی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: تفکر و اندیشه بسیج که بر گرفته از مکتب عاشوراست توانسته در کشورهای مختلف اسلامی الگوسازی شود و این الگو همیشه پیروز میدان مبارزه با استکبار جهانی بوده است.

 

 رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی بر تقویت و ارتقای بنیه معنوی در بدنه بسیج تاکید کرد و گفت: هر چه می توانید بر قرب الهی و وصول به لقای خداوند تلاش کنید، یقیناٌ وصول قرب الهی تنها با شهادت بدست نمی آید بلکه موفقیت در جهاد کبیر بنوعی وصول به لقاء الله است، هرچند به مانند زندگان بر روی زمین راه بروند.

 

 ترویج و تثبیت اخلاق مداری تشکیلاتی رسالت اصلی حلقه های صالحین بسیج

 

امام جمعه تربت حیدریه در ادامه تکلیف مهم حلقه های صالحین را تبیین و تثبیت اخلاق مداری در جامعه عنوان کرد و بیان داشت: حلقه های صالحین بعنوان افسران پیشرو در جنگ نرم باید در تثبت و نهادینه کردن اخلاق به عنوان یک حقیقت تشکیلاتی تلاش کنند و این بدان معناست که یک سازمان و نهاد تشکیلاتی به قرب الهی نزدیک می شود و در نهایت باعث پیروزی بر کفر جهانی خواهد شد.

 

حجت الاسلام عصمتی تاکید کرد: وظیفه بسیج مجاهدت در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی است و یقینا انجام این مسئولیت تنها با جهاد مستمر در همه عرصه ها تحقق خواهد یافت.

 

 پیش از سخنان امام جمعه، فرمانده سپاه تربت حیدریه از اجرای 70 عنوان برنامه شاخص در سطح شهرستان طی هفته بسیج خبر داد و افزود: عمده این برنامه ها با محوریت اعتلای فرهنگی و خدمت رسانی اجتماعی به مردم در مناطق محروم است.

 

نیک یاد از برگزاری یادواره های شهدا، کارگاه تخصصی سبک زندگی اسلامی، تجمع هزاران نفری شکوه اقتدار در 5 آذر، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا و همچنین مسابقات مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی به عنوان بخشی از برنامه های هفته بسیج یاد کرد.

 

 امسال هفته بسیج از 29 آبان لغایت 5 آذر با شعار بسیج مظهر مردم سالاری دینی نامگذاری شده است.

 

 حدود 70 هزار بسیجی در 20 حوزه مقاومت و 10 کانون قشری در تربت حیدریه فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۷۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دامپزشکی تربت‌حیدریه به دامداران در خصوص مبارزه با انگل‌های خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی تربت حیدریه گفت: با توجه به شرایط آب وهوایی وافزایش فعالیت ناقلان بیماری، مبارزه با انگل‌های خارجی دام یک ضرورت است .
ابوالحسن سیدین افزود: یکی از اصول مراقبت وبهداشت دام مبارزه وریشه کنی انگل‌های خارجی دام‌ها است که با گرم شدن هوا و افزایش فعالیت حشرات به ویژه انگل‌ها سبب انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و دام وسبب ایجاد خسارات فراوان مستقیم و غیرمستقیم به دامداران وصنعت دامپروری می‌شود 
وی گفت: انگل‌های خارجی می‌تواند سبب انتقال وبروز بیماری‌هایی مانند تب کریمه کنگو، بابزیوز، تیلریوز، لمپی اسکین وتب سه روزه شده و خسارات اقتصادی وبهداشتی فراوانی به همراه آورد 
سیدین افزود: همه ساله دامپزشکی نسبت به تامین بخشی از سموم ضد انگل خارجی مورد نیاز اقدام می‌کند وهمچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی دامداران را از خطرات ناشی از انگل‌های خارجی وراه‌های مبارزه با آن آگاه می‌سازد.

دیگر خبرها

  • با انجام عملیات وعده صادق همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی برد
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران
  • هشدار دامپزشکی تربت‌حیدریه به دامداران در خصوص مبارزه با انگل‌های خارجی
  • کشت ۱۵۰ هکتار کلزا در جلگه رخ تربت حیدریه
  • اسلام ناب گفتمان زر و زور و استکبار را به چالش کشیده است