Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-29@21:49:02 GMT

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر پدیده

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۰۷۴۳۸

به گزارش وانانیوز، 

شاگردان برانکو ایوانکوویچ اکنون در رویای صدرنشینی با یک بازی کمتر هستند و این اتفاق تنها با پیروزی مقابل پدیده و از سمت دیگر ناکامی پارس جنوبی برابر فولاد خوزستان رقم خواهد خورد. آنها بعد از دو پیروزی شیرین مقابل استقلال در دربی هشتاد و پنج و سایپا راهی تعطیلات لیگ و اردوی تیم ملی شدند و اکنون نیز مهیای این جدال حساس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند سرمربی کروات سرخپوشان برای این بازی شجاع خلیل زاده را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارد تا عملکرد خوب دفاعی تیمش در دو بازی اخیر که موفق به بسته ماندن دروازه‌شان شده مقابل تیمی که عملکرد هجومی خوبی از خود به جا گذاشته با خطر همراه شود و از دیگر مصائب او نیز محرومیت‌های احمد نوراللهی و مهدی طارمی در کنار مصدومیت فرشاد احمدزاده و حسین ماهینی است.


حسین ماهینی البته هنوز شرایط مشخصی برای این بازی ندارد و بعد از حضور در دو تمرین پایانی در جمع دیگر بازیکنان، برانکو امیدوار به سود بردن از او در این جدال است.
با این شرایط به نظر می‌رسید ترکیب احتمالی پرسپولیس در این جدال را نفرات زیر تشکیل دهند:


علیرضا بیرانوند


بعد از حواشی بزرگی که در آخرین بازی تیمش رقم زد، این روزها حمایت هم‌تیمی‌هایش را پشت سر خود می‌بیند و باید دید جو روی سکوها برای او چگونه پیش خواهد رفت. بیرانوند که در پایان دیدار مقابل سایپا به مانند عادت چند وقت اخیر خود بار دیگر خبر از جدایی‌اش داده بود، اینبار هم سربازی را بهانه قرار داد و به شدت مورد هجوم هواداران تیمش قرار گرفته است. اکنون او هرچند حمایت هم‌تیمی‌های خود را در کنارش می‌بیند؛ اما مسلما جو سکوها هیچ اشتباهی را از او در این بازی نخواهد پذیرفت و باید دید چه عملکردی مقابل حمله وران پدیده به جا می‌گذارد.


خط دفاعی تغییر یافته


محرومیت شجاع خلیل زاده بار دیگر محمد انصاری را به دفاع میانی خواهد فرستاد تا زوج سیدجلال حسینی را شکل دهند و صادق محرمی به سمت راست بازخواهد گشت تا در سمت چپ نیز در صورت حضور حسین ماهینی او این پست را برعهده بگیرد و البته با توجه به شرایط مصدومیتش احتمال بازی محسن ربیع خواه نیز وجود دارد.


خط میانی؛ جنگ تکنیکی‌ها و پاسورها


در خط میانی کمال کامیابی نیا در کنار وحید امیری و بشار رسن از نفرات اصلی این تیم خواهند بود و بسته به حضور حسین ماهینی در این جدال باید منتظر تغییرات احتمالی در آن بود. اگر ماهینی شرایط بازی را به دست بیاورد، ربیع خواه در کنار کمال کامیابی نیا حاضر خواهد شد و در صورتی که ربیع خواه به سمت چپ دفاعی برود، محسن مسلمان به ترکیب اصلی بازخواهد گشت تا ترکیب هجومی‌تر پرسپولیس شکل یابد.


خط حمله؛ علیپور به دنبال صدر


علی علیپور در جنگ با محمد قاضی بهترین فرصت را برای حضور در صدر جدول و در استادیوم آزادی پیش روی خود می‌بیند. او اینبار هم در کنار گادوین منشا زوج خط حمله پرسپولیس را شکل خواهد داد و امیدوار به عبور از سد دفاعی پدیده مشهد برای عبور از شش گل زده فعلی است.


ترکیب احتمالی پرسپولیس:

 

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، صادق محرمی، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، بشار رسن، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا


دیدار دو تیم از ساعت 17:30 در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۷۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید بعد از پیروزی برابر سوسیداد به ستایش از شاگردانش پرداخت و از استعداد باورنکردنی آردا گولر صحبت کرد.

به گزارش  ایسنا، رئال مادرید در بازی آغازین هفته سی‌وسوم رقابت های لالیگا با تک گل دقیقه ۲۹ آردا گولر رئال سوسیداد را شکست داد و یک گام دیگر به قهرمانی زودهنگام در لالیگا نزدیک‌تر شد.

به نوشته مارکا، کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: همه بازیکنان رئال مادرید در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشتند و وظیفه خود را در زمین به خوبی انجام دادند. گولر، کارواخال و گارسیا همه خوب بودند و با تمرکز بازی کردند. گولر در آینده بازیکن بسیار مهمی برای ما خواهد بود. شک نکنید او فصل آینده هم اینجا بازی خواهد کرد. او یک استعداد غیرعادی است که خیلی خوب تمرین می‌کند تا شرایط بازی در رئال را داشته باشد. او سن و سال زیادی ندارد و به همین خاطر کم‌کم به ترکیب اضافه می‌شود.

آنچلوتی درباره مودریچ هم گفت: آمادگی بدنی او خیره‌کننده است و این را در بازی‌های اخیر به‌خوبی نشان داده است. وضعیت او شگفت‌آور است و می‌تواند در دیدار سه‌شنبه برابر بایرن‌مونیخ هم بازی کند. باید تغییراتی در ترکیب اصلی بازی برابر بایرن‌مونیخ به وجود بیاورم. میلیتائو هم به شرایط بازی رسیده است و به نظرم عملکرد خوبی داشت.  بسیار خوشحالیم که بازیکنان مصدوم در حال بازگشت به ترکیب اصلی‌اند. آنها کمک زیادی به ما خواهند کرد.

سرمربی رئال مادرید در دیدار برابر سوسیداد ۹ تغییر در ترکیب اصلی داشت. آنچلوتی درباره تغییرات زیاد در ترکیب رئال گفت:  همه فکر می‌کردند این بازی آسانی برای ماست و برای تفریح به اینجا آمده‌ایم؛ به استثنای بازیکنان که این چنین فکر نکردند و نگاهی بسیار جدی به این بازی داشتند. خوشبختانه همین تفکر باعث شد تا بازی را بسیار جدی بگیریم و یک پیروزی ارزشمند را کسب کنیم.

آنچلوتی در پایان گفت: رئال مادرید در بازی امشب خوب ظاهر شد و با شایستگی هم به پیروزی دست پیدا کرد. پیروزی در اینجا آسان نیست. ما یک تیم شگفت‌انگیز داریم و این همان تیمی است که من دوست دارم. تا قهرمانی چهار امتیاز دیگر می‌خواهیم و به قهرمانی بسیار نزدیک شده‌ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است