Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ناوگروه نیروی دریایی ارتش پاکستان از امروز و برای چهار روز در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش در بندرعباس پهلو می‌گیرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، میزبانی جمهوری اسلامی ایران از ناوگروه دریایی ارتش پاکستان در جهت ارتقای روابط میان دو کشور اسلامی ایران و پاکستان و بهره گیری از تجارب نظامی دو کشور انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروی دریایی ارتش ایران و پاکستان در همکاری‌های دوجانبه سابقه طولانی دارند.

ناو گروه نداجا ۲۰ فروردین امسال (۱۳۹۶) در بندر کراچی پاکستان پهلو گرفت، ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با پیام دوستی و حسن نیت با ورود به بندر کراچی، از سوی گروهی از فرماندهان عالی رتبه نیروی دریایی کشور میزبان به گرمی مورد استقبال قرار گرفت.

این ناوگروه متشکل از ناو پشتیبانی 'تنب' و ناوشکن 'نقدی' به فرماندهی دریادار باقری در بندر کراچی پهلوگرفت.

همچنین ناوگروه ارتش پاکستان ۲۲ اسفندماه ۹۵ برای ابلاغ پیام صلح و دوستی در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، در بندرعباس پهلو گرفت.

ناوگروه کشور پاکستان که متشکل از ناوشکن تیپ سلطان و ناوموشک انداز جرات به مدت سه روز و با پیام صلح و دوستی در منطقه یکم پهلو گرفت.

ناو‌های ایرانی و پاکستانی ۲۶ اسفندماه ۱۳۹۵ در دریای عمان؛ رزمایش مشترک برگزار کردند.

در این تمرین مشترک عملیات‌های مختلفی از جمله نقل و انتقال هوایی، نقل و انتقالات دریایی و تبادل عمودی متقابل بین یکان‌های هوادریا و ناو‌های پاکستانی و بالعکس با موفقیت و درخشش یگان‌های کشورمان در محدوده‌ای از شرق تنگه هرمز تا دریای عمان اجرا شد.

این تمرین‌های مشترک با حضور ۸۰۰ نفر از کارکنان نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی پاکستان صورت گرفت.

پاکستان بهمن ماه سال ۹۵ میزبان رزمایش بزرگ دریایی چندملیتی با عنوان 'امان ۱۷' بود که هیاتی از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی نیز به عنوان هیات ناظر در این رزمایش حضور داشت.

مهر ماه سال ۹۵، همزمان با هفته دفاع مقدس، ناوگروه ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از چهار فروند از رزم ناو‌های نیروی دریای کشورمان با 'پیام دوستی و حسن نیت'، در بندر کراچی پاکستان پهلو گرفت.

اواخر فروردین ماه سال ۹۵ نیز به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یک ناوگروه نیروی دریایی پاکستان برای چهار روز در بندر عباس پهلو گرفت و رزمایش مشترک یک روزه با ناو‌های ایرانی انجام داد.

سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ نیز ناوگروه پاکستان از ایران بازدید داشته و این بازدید نیز در جهت ابلاغ پیام‌های صلح و دوستی و تقویت روابط دو جانبه بین دو کشور ایران و پاکستان صورت گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۷۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی دریایی: دشمن دائماً در حال توطئه است

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوی اسلامی ایران شامگاه پنجشنبه در محفل انس با قرآن کریم مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) این نیرو در رشت، تدبر و تفکر در قرآن را رمز پیروزی در برابر دسیسه دشمنان دانست و اظهار کرد: امروز تمرکز دشمن در این است که ما را از قرآن و عترت دور کند و بر این باور است که با بذر ناامیدی و تفرقه می‌شود ملت ایران را شکست دهد.

امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه قدر این فرصت‌های معنوی را باید دانست، افزود: دشمنان تحمل دیدن این جمع‌ها و وحدت را ندارند و دائماً در حال توطئه هستند و از روش‌های مختلف جاسوسی و نفوذ استفاده می‌کند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی و قدرت نیروهای مسلح کشورمان،  ادامه داد: همه این موفقیت‍ها در ذیل سایه ولایت به وجود می‌آید، جنگ نرم و تضعیف اعتقاد جوانان از اهداف امروز دشمنان کشور ما است که بصیرت و پیروی از منویات رهبر خنثی کننده توطئه دشمنان است.

دریادار ایرانی تصریح کرد: قرائت قرآن و حضور در مراسم و محافل قرآنی دل‌ها را به خدا نزدیک‌تر می‌کند و و سبب قوی شدن اعتقادات و افزایش بصیرت می‌شود و کسانی که با قرآن مأنوس شوند هیچوقت از الطاف الهی به دور نمی‌مانند و گمراه نمی‌شوند.

در این محفل انس با قرآن، امید رضا رحیمی قاری و حافظ کل قرآن کریم و نفر اول حفظ کل مسابقات بین المللی قرآن کریم در سال ۱۴۰۲ به قرائت آیات وحی پرداخت.

همچنین در این محفل نورانی که با حضور کارکنان سپاه و فراجا همراه بود از دو خانواده شهید و قرآنی و همچنین تعدادی از نونهالان قرآنی دختر و پسر تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • محفل انس با قرآن کریم با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش در رشت برگزار شد
  • روایت فرمانده نیروی دریایی ارتش از توطئه دشمنان علیه ایران با استفاده از روش های جاسوسی و نفوذ
  • فرمانده نیروی دریایی: دشمن دائماً در حال توطئه است
  • هیچگاه از توطئه‌های دشمنان غافل نیستیم
  • قدردانی سخنگوی وزات خارجه از نیروی دریایی پاکستان
  • قدردانی ویژه ایران از پاکستان
  • اقدام نیروی دریایی پاکستان را ارج می نهیم
  • قدردانی ایران از نیروی دریایی پاکستان
  • پیام تشکر کنعانی از نیروی دریایی پاکستان
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد