Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-30@11:47:16 GMT

فوق ستاره ای که دیگر گل نمی‌زند!

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۰۸۱۸۶

فوق ستاره ای که دیگر گل نمی‌زند!

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، با توجه به نمایش درخشانی که رونالدو در مقطع پایانی فصل گذشته از خود ارائه داد، تصور عمومی بر آن بود که ستاره پرتغالی آن روند را به فصل جاری نیز تعمیم خواهد داد؛ اما محرومیت 5 جلسه ای بعد از درگیری با داور در دیدار برابر بارسا، باعث شد روند گل نزدن های رونالدو تا امروز ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رونالدو در 4 بازی اخیر خود در لالیگا موفق به باز کردن دروازه رقبا نشده که این اتفاق در طول دوران حضور او در مادرید بی سابقه بوده و همین موضوع را می توان دلیل اصلی نتایج ضعیف کهکشانی ها قلمداد کرد.


رونالدو در فصل جاری تنها یک بار در لالیگا موفق به گلزنی شده و از 55 ضربه آخر او تنها یکی به چارچوب نشسته است؛ آماری که تفاوت معنا داری با دوران حرفه ای و درخشان این ستاره پرتغالی دارد.


علیرغم تلاش فراوان رونالدو برای پایان دادن به این روند، اضطراب و نگرانی از شرایط این بازیکن در اردوی کهکشانی ها افزایش یافته و نکته تاسف بار برای زیدان این است که بنزما نیز مشمول این افت محسوس شده است.


در حال حاضر والنسیا و بارسا با ایجاد اختلاف 10 امتیازی با لوس بلانکوس برای فتح لالیگا مبارزه می کنند و شرایط به گونه ای است که انگار 2 تیم بزرگ پایتخت در کورس قهرمانی جایی ندارند.
زیدان در فصل گذشته توانست رونالدو را در بهترین فرم نگه دارد، بنابراین در مراحل پایانی لیگ قهرمانان، ستاره پرتغالی توانست بالاترین سطح بازی خود را ارائه دهد.


البته در این میان در فصل قبل درخشش آلوارو موراتا نیز کمک شایانی به اجرای برنامه های سرمربی فرانسوی داشت، زیرا زیدان با تکیه بر او دیگر هیچگاه در مورد استراحت دادن به رونالدو نگران نبود و هر کجا لازم بود موراتا با درخشش خود رئال مادرید را نجات می داد. اما با پیوستن موراتا به چلسی و عدم وجود یک جایگزین برای او روی نیمکت، فشارها روی رونالدو برای درخشش و گلزنی افزایش یافته است.


فرضیه ای وجود دارد که اگر تیمی در بخش هجومی قادر به خلق موقعیت نبود شرایط نگران کننده است، اما در فصل جاری رونالدو فرصت های گلزنی زیادی را از دست داده و همین موضوع باعث افزایش نگرانی ها در میان کادر فنی رئال مادرید شده است.


در جریان تساوی ابتدای هفته رئال مادرید در خانه اتلتیکو که باعث افزایش فاصله با بارسا به 10 امتیاز و به حداقل رسیدن شانس تکرار قهرمانی در لالیگا شده، رونالدو در دقایق پایانی 2 فرصت خوب برای گلزنی داشت؛ اما تعلل او در کنترل توپ و سرعت پایین در تصمیم گیری باعث شد تا مدافعان اتلتیکو سر رسیده و اجازه ندهند اولین دربی آنها در استادیوم تازه تاسیس با شکست همراه باشد.
در گذشته هرگز شاهد رخ دادن چنین اتفاقاتی برای رونالدو نبودیم. او معمولا در چنین موقعیت هایی بسیار سریع تصمیم می گرفت و در بیشتر موارد شاهد بودیم که رونالدو اجازه نمی داد چنین فرصت هایی از دست رود.


البته نمی توان تنها دلیل فاصله ایجاد شده بین رئال مادرید و بارسا را افت رونالدو دانست و قطعا دلایل دیگری نیز در این اتفاق نقش مهمی دارند. از جمله دستکاری و تغییرات عجیب در پست مارکو آسنسیو که هرگز کمکی به پیشرفت این ستاره آینده دار و جوان رئال مادرید نکرده است.


به محض اینکه دربی مادرید در استادیوم واندا متروپولیتانو آغاز شد، حاضران در استادیوم شاهد بودند که کهکشانی ها قادر به ارائه نمایش بهتری نسبت به میزبان بودند و موقعیت های بیشتری نسبت به آنها خلق کردند که این اتفاق باعث تحت فشار قرار گرفتن تیم سیمئونه شد؛ اما در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید.


به نظر می رسد بهترین راه برای بازگشت رونالدو به روزهای اوج این باشد که آسنسیو دقایق بیشتری به میدان برود، زیرا در این دیدار به محض ورود این ستاره جوان، بازی رونالدو نیز تحرک بیشتری گرفت.


اما به هر حال بازگشت CR7 به روزهای اوج نیز شاید دیگر حداقل در فتح لالیگای فصل جاری تاثیر چندانی نداشته باشد، زیرا دربی مادرید احتمالا آخرین شانس تیم زیزو برای بازگشت به کورس بود.

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏

به گزارش "ورزش سه"، فدریکو والورده یکی از کلیدهای صعود رئال ‏مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان بود. این ستاره اروگوئه‌ای در پایان ‏دیدار برگشت رئال و سیتی در ورزشگاه اتحاد به عنوان بهترین بازیکن ‏میدان انتخاب شد. ‏

والورده امروز به تحلیل دیدار رئال و سیتی پرداخت و رازهای پیروزی بر ‏تیم پپ گواردیولا را فاش کرد. ‏

رئال که فصل گذشته در اتحاد 4-0 به سیتی باخته بود امسال موفق ‏شد در ضربات پنالتی به پیروزی برسد. ‏

والورده در مصاحبه با ای‌اس‌پی‌ان اروگوئه درباره بازی دشوار با ‏منچسترسیتی گفت:" در تمام عمرم در هیچ مسابقه‌ای اینقدر خسته ‏نشده بودم. وقتی در طول مسابقه توپ را در اختیار ندارید و دائم در ‏حال دفاع کردن هستید کار به جایی می‌رسید که تا سرحد قابل ‏تحمل بشری خسته می‌شوید. در این شرایط مسلم است که جور ‏دیگری فوتبال بازی می‌کنید ولی خدا را شکر ما در نهایت موفق شدیم ‏صعود کنیم". ‏

فدریکو والورده یک راز دیگر هم فاش کرد. او گفت با اینکه توسط ‏آنچلوتی نامش بین پنج پنالتی‌زن اصلی گنجانده شده بود ولی به ‏دلیل خستگی مفرط خودش خواست که نامش از فهرست خط زده ‏شود.

 ستاره اروگوئه‌ای رئال گفت:" وقتی آنقدر خسته‌ای که حالت خوب ‏نیست باید واقعیت را به مربی بگویی. این باعث نمی‌شود کسی ‏بگوید تو فوتبالیست بدی هستی. من معتقدم در آن لحظه کار ‏درست این بود که غرور را کنار بگذارم و بگویم من آماده نیستم و ‏بهتر است یک هم‌تیمی دیگر پنالتی بزند". ‏

والورده درباره اینکه عوامل پیروزی رئال را چه می‌داند گفت:" بازی ‏کردن به خاطر نشان رئال روی سینه‌مان، بیشتر از هر چیز دیگری. ‏دائما جنگیدن و دانستن اینکه باید تا آخرین ثانیه به تیم و به ‏خودمان باور داشته باشیم. اینکه می‌توانیم جلوی هر حریفی موفق ‏باشیم. مادرید همیشه مادرید است و ما این را در چمپیونزلیگ ثابت ‏کرده‌ایم". ‏

دیگر خبرها

  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس