Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم لبنیات ارژن شیراز در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال کشور به مصاف شهروند ساری می‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال روز دوشنبه 29 آبان‌ماه با برگزاری 7 دیدار پیگیری می‌شود که در یکی از دیدارهای حساس این هفته لبنیات ارژن شیراز در دیداری خارج از خانه در سالن سید رسول حسینی شهر ساری مقابل تیم شهروند ساری به میدان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار رفت این دو تیم با نتیجه 3 بر صفر به نفع تیم ارژن پایان یافت.

تیم لبنیات ارژن شیراز که هفته گذشته با برد پرگل از سد پارسیان شهر قدس گذشته با روحیه مضاعف پا به میدان خواهد گذاشت. تیم ارژن در 8 بازی خارج از خانه خود تنها یک‌بار شانس پیروزی داشته و در 7 بازی دیگر بازنده میدان بوده است.

در مقابل تیم شهروند ساری قرار دارد که در دیدارهای خانگی تاکنون شکست نخورده و 4 برد و 4 تساوی حاصل تلاش بازیکنان این تیم در 8 بازی خانگی این فصل بوده است. شکست‌ناپذیری تیم شهروند در دیدارهای خانگی کار را برای شاگردان کمالی سخت خواهد کرد.

تیم لبنیات ارژن شیراز در 17 بازی گذشته 44 گل زده و 49 گل دریافت کرده است، شهروند ساری نیز در 17 بازی گذشته 38 گل زده و 37 گل دریافت کرده است.

در حال حاضر تیم ارژن با 6 برد، یک مساوی و 10 باخت و کسب 19 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد. تیم شهروند ساری نیز با 5 برد، 6 مساوی، 6 باخت و کسب 21 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد. تیم‌ مس سونگون ورزقان، گیتی‌پسند اصفهان و تاسیسات دریایی تهران در رده‌های اول تا سوم جدول قرار دارند.

نتایج قبلی تیم ارژن

تیم ارژن در هفته اول در دیدار خانگی مقابل مقاومت البرز با نتیجه 3 بر 3 متوقف شد. این تیم در هفته دوم در دیداری خارج از خانه مقابل تیم آتلیه طهران قم 3 بر 2 مغلوب شد.

شاگردان کمالی هفته سوم در خانه مقابل قهرمان فصل گذشته گیتی پسند اصفهان به میدان رفتند و در پایان با نتیجه 3 بر یک مغلوب این تیم قدرتمند و مدعی عنوان قهرمانی شدند. این تیم در هفته چهارم مقابل تیم پارسیان شهر قدس 3 بر یک شکست خورد.

ارژنی در هفته پنجم در دیدار خانگی برای کسب 3 امتیاز کامل بازی سنگ تمام گذاشتند و در نهایت با نتیجه 3 بر صفر مقابل تیم شهروند ساری پیروز شدند و بعد از 4 هفته طعم شیرین پیروزی را چشیدند. شاگردان کمالی در هفته ششم لیگ برتر مقابل تیم فرش‌آرا مشهد با نتیجه 7 بر 2 شکست خوردند.

در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال دیدار دو تیم ارژن شیراز و تاسیسات دریایی با برتری 2 بر صفر به نفع تیم تاسیسات پایان یافت. هر دو گل این دیدار را مهدی جاوید به ثمر رساند.

این تیم در هفته هشتم رقابت‌ها مقابل تیم مس سونگون ورزقان متحمل شکست سنگین 6 بر یک شد. شاگردان کمالی در هفته نهم لیگ برتر فوتسال مقابل تیم آذرخش بندرعباس 4 بر صفر پیروز شدند.

شاگردان کمالی در هفته دهم مقابل تیم ملی حفاری اهواز با نتیجه 5 بر 3 مغلوب شدند. در هفته یازدهم در دیداری خانگی با نتیجه 6 بر 3 از سد شهرداری ساوه گذشتند.

ارژنی‌ها در هفته دوازدهم مقابل هیئت فوتبال قم 3 بر یک پیروز شدند و در هفته سیزدهم مقاومت قرچک را با نتیجه 4 بر 3 پشت سر گذاشتند. شاگردان کمالی در هفته چهاردهم مقابل مقاومت البرز با نتیجه 3 بر 2 شکست خوردند، در هفته پانزدهم مقابل تیم آتلیه طهران قم یک بر 3 تن به شکست دادند.

این تیم در هفته شانزدهم 3 بر 2 از گیتی‌پسند شکست خوردند و در هفته هفدهم مقابل تیم پارسیان شهر قدس 6 بر یک پیروز شدند.

انتهای پیام/

R41382/P1336/S6,61/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۸۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلیسون: بازگشت تاریخی مقابل بارسا خیلی فرق داشت

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا شب در خانه آتالانتا به میدان ‏می‌رود. دیداری در دور برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا. ‏

لیورپول در بازی رفت در آنفیلد به شکلی غیرمنتظره مقابل آتالانتا 3-‌‏0 شکست خورد و فردا شب کاری بسیار دشوار در پیش دارد. آلیسون ‏در نشست خبری پیش از مسابقه گفت برگرداندن چنین نتیجه‌ای ‏مقابل حریفی پرقدرت مثل آتالانتا بسیار دشوار است. ‏

تکرار کامبک تاریخی لیورپول مقابل بارسا؟
ما به جز نتیجه به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. بازی برگشت ما خارج از ‏خانه است و آن بازی برگشت در خانه بود. بازیکنان هم فرق دارند و ‏رقابتها هم هیمنطور. تفاوتها بیشتر از شباهت‌ها است.  ‏

لیورپول به بازگشت و صعود باور دارد؟
همینطور که گفتم در گذشته کارهای بزرگی کرده‌ایم که این را در ‏تاریخ باشگاه می‌بینید. البته که باید باور داشته باشیم ولی معتقدم ‏کار خیلی سختی است. تیم حریف در خانه ما نشان داد چه کیفیتی ‏دارد. هدف ما این است که نسبت به بازی رفت عملکرد بهتری داشته ‏باشیم، اشتباهاتی که داشتیم را تکرار نکنیم و ببینیم نتیجه چه ‏می‌شود. ‏

افت ناگهانی لیورپول؟
دو نتیجه بد گرفتیم. نباید اشتباهاتی بکنیم که کار از این بدتر بشود. ‏البته که باخت 3-0 در خانه چیزی نیست که ما بازیکنان لیورپول ‏بتوانیم راحت بپذیریم. اگر دقت بیشتری داشته باشیم هم می‌توانیم ‏دوباره کلین‌شیت کنیم و هم فرصتهای خوبمان را گل کنیم. من ‏مدافعان و مهاجمان تیمم را می‌شناسم و به کیفیت‌شان باور دارم. ‏

دیگر خبرها

  • صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ
  • زنگ خطر مدیریتی برای فولاد در صورت شکست مقابل مس
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد
  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • آلیسون: بازگشت تاریخی مقابل بارسا خیلی فرق داشت
  • شکست سنگین عربستان در جام ملت ها/ شروع مقتدرانه عراق
  • هت‌تریک در برزخ | کهکشانی‌های فوتبال ایران و یک دهه حسرت
  • تقابل سپاهان بحران‌زده با ذوب‌آهن احیا شده
  • نوشاد عالمیان مقابل نفر ١٩ جهان شکست خورد