Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره فیلم انار، جایزه فیلم برگزیده تماشاگران به «یه وا» اهدا شد. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ فیلم «یه وا» ٬ نخستین ساخته آناهید آباد و نماینده سینمای ارمنستان در رقابت اسکار بهترین فیلم خارجی زبان، در دوازدهمین جشنواره فیلم انار به عنوان فیلم اختتامیه این رویداد سینمایی به روی پرده رفت و جایزه فیلم برگزیده تماشاگران را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فیلم «یه وا» تاکنون به پخش کنندگی بین‌الملل بنیاد سینمایی فارابی در جشنواره‌هایی معتبر، چون مونترال، میل، ولی و جهان آسیای لس آنجلس حضور یافته و به بخش مسابقه جوایز سینمایی آسیا - اقیانوسیه راه پیدا کرده است.

گفتنی است جشنواره فیلم انار که دوازدهمین دوره آن از ۲۴ تا ۲۸ آبان سال جاری در شهر تورنتو در کشور کانادا برگزار شد، رویدادی است که برای آشنایی با سینما و فرهنگ ارمنی پایه گذاری شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۸۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد

آفتاب‌‌نیوز :

لطیفی که برای اولین بار دبیری جشنواره هنری امام رضا را هم برعهده دارد، عنوان کرده این فیلم سینمایی را می‌سازد و با احتمالی در جشنواره فجر امسال هم حضور داشته باشد. «عشق آباد تا عشق آباد» یک فیلمنامه اقتباسی است که حامد عنقا نوشته و قرار است محمدحسین لطیفی کارگردان آن باشد. به گفته این فیلمساز، این فیلم کار سنگینی است پیش تولیدش همزمان با شروع جشنواره هنری امام رضا (ع) آغاز می‌شود.

آخرین فیلم سینمایی این فیلمساز «غریب» بود که در جشنواره چهل و یکم به نمایش درآمد. این فیلم درباره شهید بروجردی بود که بابک حمیدیان نقش اول را بازی کرد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • جایزه نوبل ایرانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • گزارش تسنیم از اختتامیه جشنواره خلیج فارس در بندرعباس‌