Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛عزتی بنیانگذار ورزش رزمی آذران رزم در آئین افتتاح اولین باشگاه رزمی روستایی این رشته در روستای سرند خواجه گفت: برای گسترش ورزش رزمی وبومی آذران رزم و پس از استفاده از طرح ورنی ( برگرفته از صنایع دستی منطقه ارسباران ) در لباس‌های اختصاصی هنر رزمی آذران رزم که گام موثر و موفقی در شناساندن این هنر بومی منطقه در ایران و جهان بود،اقدام به طراحی لباس کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزتی افزود: این بار این سبک جهانی در حرکتی جهادی و برای بسط و گسترش این هنر رزمی و ترویج ورزش بومی و ایرانی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته روستایی با راه‌اندازی و افتتاح این باشگاه در روستای سرند آغاز شد و به تدریج این حرکت ادامه خواهد داشت.

این گزارش حاکی است، اولین باشگاه روستایی آذران رزم در روستای سرند از توابع شهر خواجه با حضور استاد حسین عزتی بنیانگذار آذران رزم جمهوری اسلامی ایران و رئیس کمیته آرنیس کشور و بیت‌الله عبدالهی نماینده شهرستان‌های اهر و هریس به مربیگری استاد امین فروهر و با حضور فرماندار و مسئولان ارشد شهر خواجه و خیرین مدرسه‌ساز منطقه افتتاح شد.

 

انتهای پیام/ش

باشگاه روستایی ورزش رزمی در روستای سرند بخش خواجه افتتاح شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری ۱۲۱ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار در خردادماه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مالک رحمتی در جمع اعضای قرارگاه جهادی آبرسانی به روستا‌های استان ادامه داد: این مشکل با همکاری مجموعه‌های قرارگاه سازندگی امام حسن(علیه السلام)، سازمان برنامه و بودجه و آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در حال رفع است.

به گفته وی این اقدامات بر این پایه است که رویکرد مدیریتی استان از پشت میزنشینی به حضور میدانی تبدیل شده است و مدیران با هدف تکمیل طرح‌های کلیدی استان که موضوع آبرسانی یکی از آنها است، حرکت می‌کنند چرا که در برابر مردم _ولی نعمتان اصلی انقلاب_ مسئول هستیم.

استاندار در ادامه به وجود ۲۸۰۰ روستا در آذربایجان شرقی و وجود مشکل آب در ۵۸۰ روستای استان (بر اساس گزارش‌های اعلامی مسئولان حوزه آب) اشاره کرد و افزود: تقریبا یک پنجم روستا‌ها با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند از این رو لازم است توجه ویژه‌ای برای حل مشکل آنها شود.

رحمتی در همین نشت ضمن تماس تلفنی با رضایی، معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت نیرو و مدیر مس سونگون که در پرداخت مطالبات تعهد شده این مجموعه برای پیشبرد طرح‌های آبرسانی منطقه، تعلل کرده اند، قول پرداخت ۱۱۰ میلیارد تومان از وزارت نیرو و ۴۰ میلیارد از مس سونگون را گرفت تا طرح‌ها با شتاب بیشتر و تا رسیدن فصل تابستان به سرانجام برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی هم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درخصوص مصوبات نشست قرارگاه جهادی آبرسانی به روستا‌های استان و اعلام زمان بندی برای افتتاح طرح‌های آبرسانی روستایی از جمله آلمالوی هشترود و مجتمع آزادگان در کلیبر اشاره کرد و گفت: این طرحها تا سوم خرداد امسال افتتاح می‌شود، ضمن این که با همت و اقدامات جهادی امسال تنش آبی جدی چه در شهر‌ها و چه در روستاهای استان نخواهیم داشت.

 

دیگر خبرها

  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • افتتاح نخستین مرکز درمان و بازپروری حیات وحش در تنگ صیاد
  • برخورداری ۱۲۱ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار در خردادماه
  • افتتاح طرح‌های هادی در ۷ روستای خوی
  • افتتاح نمایشگاه هنر‌های قرآنی در فرهنگسرای نیاوران
  • افتتاح طرح هادی روستای لارک
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه دستان مهربان روستای ماندیرو منطقه پلان
  • ۲ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران افتتاح شد
  • احداث ۱۱ هزار واحد مسکونی روستایی در زنجان
  • افتتاح طرح‌های هادی روستایی در بن