Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح دوشنبه در نشست با مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان بوشهر با قدردانی از خدمات خیرین استان در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: امیدواریم این گونه خدمات خیرین در بخش‌های مختلف در جامعه گسترش یابد.  خدماتی که خیرین انجام می‌دهند اقداماتی ماندگار است که باقیات و صالحاتی برای آنان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر با بیان اینکه نگاه مثبت خیرین در حوزه تعلیم و تربیت و حتی درمان قابل تقدیر است، تصریح کرد: نسل جوان باید از رفتار و خدمات خیرین در بخش‌های مختلف الگو بگیرند و خدمات خیرین را گسترش دهند.

گراوند اظهار داشت: با توجه به برنامه خیرین مدرسه ساز برای ساخت پروژه‌های مختلف، استانداری بوشهر هم برای همکاری در اجرای این پروژه‌ها اعلام آمادگی می‌کند.  استانداری بوشهر، برای ساخت خانه ریاضیات در برازجان به صورت مشارکتی با خیرین آماده همکاری است.  خیرین همواره با حضور خود، نقش مهمی در اجرای پروژه‌های مدرسه‌سازی داشته اند و دستگاه‌های اجرایی هم همکاری لازم به خیرین داشته باشند.

انتهای پیام /پ

راه اندازی خانه ریاضیات برازجان با مشارکت خیرین

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۸۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش سراسری توجیهی آموزشی زائران خانه خدا -بوشهر

همایش سراسری توجیهی آموزشی زائران خانه خدا در قالب ۷ کاروان استان بوشهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079686 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی/یک تجربه موفق
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • BRT کرج، خوب یا بد؟
  • همایش سراسری توجیهی آموزشی زائران خانه خدا -بوشهر