Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@17:12:45 GMT

داتیس خودرو پلمپ می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۰۹۸۵۷

داتیس خودرو پلمپ می‌شود؟

به گزارش جهان نيوز،  17 مهرماه امسال بود که سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اسامی هفت شرکتی که به صورت غیرقانونی خودرو پیش‌فروش می‌کردند را منتشر کرد.

بر همین اساس عملکرد شرکت‌های «عظیم خودرو»، «مفتاح رهنورد»، «داتیس خودرو»، «طاها خودرو»،   «شهر خودرو»، «آداک خودرو» و «پرشین پارس» در پیش‌فروش خودرو به دلیل نداشتن مجوزهای لازم، غیرقانونی اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  در قالب آن اطلاعیه سازمان حمایت از مردم تقاضا کرد که از خرید خودرو در قالب پیش فروش از شرکت‌های مذکور و مشابه  خودداری کنند و قبل از خرید یا پیش خرید خودرو یا پرداخت هرگونه وجه یا عقد قرارداد برای خرید خودرو به مجوزهای قانونی به خصوص ثبت نمایندگی رسمی واردات و مجوز پیش فروش خودرو توجه کافی را داشته باشند.

 در حال حاضر با وجود این اطلاعیه همچنان تعدادی از شرکت‌های فاقد مجوز فروش به فعالیت ادامه داده و با تبلیغات متنوع سعی در جذب مشتری دارند. به عنوان نمونه داتس خودرو که خود را نمایندگی شرکت ولوو معرفی کرده همچنان روند فروش خود را ادامه می دهد جالب اینکه این شرکت‌های متخلف در تبلیغات خود فروش انواع خودرو را اعلام کرده و با شگردهای مختلف مشتریان را در خرید گمراه می‌کنند.

 اخیراً تشدید شکایت مردم از شرکت‌های فاقد مجوز فروش باعث شده تا اسامی 3 شرکت مختلف توسط اتحادیه فروشندگان خودرو به اتاق اصناف ارسال شود تا اقدامات قانونی برای پلمپ آنها صورت گیرد. البته براساس ضوابط فرصت 15 تا 20 روزه ای برای این شرکت‌ها در نظر گرفته شده و در صورت ادامه تخلف آنها پلمپ خواهند شد.

گفتی است تخلف این سه شرکت در فروش خودرو به بیش از 15 میلیارد تومان رسیده و در صورت عدم برخورد با آنها تخلفات ادامه خواهد داشت.

منبع: تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی پیرامون آخرین وضعیت تاکسی‌های برقی توضیح داد: تاکسی‌های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می‌شوند. رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

او افزود: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خود مالکی قراردادها درحال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

شهردار تهران تصریح کرد: درحال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودروی برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

کد خبر 849097 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها خودروی برقی علیرضا زاکانی شهردارى تهران تهران حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • مشمولان طرح کالابرگ فجرانه این خبر مهم را حتما بخوانند
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز تاکسی‌ های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ
  • حداکثر شش ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند