Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@23:41:27 GMT

سرقت از خبرنگاران ایسنا از سوی دزدان قمه کش اصفهان!

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۰۳۸۲

سرقت از خبرنگاران ایسنا از سوی دزدان قمه کش اصفهان!

حوادث شامگاه یکشنبه دو خبرنگار ایسنا در خیابان توحید اصفهان مورد حمله "موتور سواران قمه به دست" قرار گرفتند.

این اتفاق در حالی رخ داد که خیابان توحید از مراکز اصلی خرید و یکی از خیابان‌های منتهی به منطقه تاریخی جلفا در اصفهان به شمار می‌آید و همواره میزبان جمعیت قابل توجهی از زنان، دختران جوان و گردشگران خارجی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردان موتورسوار در پیاده رو به خبرنگاران حمله کرده و با تهدید قمه، تلفن همراه یکی از آنها را به سرقت Stealing بردند. "مردان موتورسوار به راحتی یک جاکلیدی قمه حمل می‌کردند و به نظر نمی‌رسید ترسی از ماموران پلیس Police که یک کانکس ثابت در چهار راه توحید دارند، داشته باشند!"

در حالی فرمانده انتظامی استان اصفهان بارها از کاهش شمار جرائم خشن گفته و تاکید کرده که مبارزه با اراذل و اوباش از اولویت‌های نخست پلیس است که وقوع چنین حوادثی نه در یک خیابان خلوت و یا روز تعطیل بلکه در یکی از مراکز اصلی خرید و گردشگری در شهری که مدیران آن نوید توسعه گردشگری و تبدیل آن به یک شهر شابانه روزی را می‌دهند، "زنگ خطری برای امنیت در اصفهان است."

حضور خبرنگاران ایسنا در کلانتری منطقه نشان می دهد که شامگاه یکشنبه حداقل سه شهروند دیگر در خیابان‌های شلوغ شهر (نظر، رودکی و توحید) مورد سرقت این موتورسواران قمه به دست واقع شدند. دیشب تنها چند تلفن همراه به سرقت نرفته بلکه امنیت از ذهن شاهدان ماجرا دزدیده شده است.

از سوی دیگر ضعف مدیران سابق شهری نیز در وقوع چنین حوادثی بی‌تاثیر نیست. پیاده‌روهای تاریک با کارگاه‌های ساختمانی که به نظر می‌رسد زمان اتمام آن‌ها نامشخص است، محیط انجام جرم Crime را نه تنها برای سارقان بلکه برای مزاحمان نوامیس نیز مهیا کرده است.

اگرچه پلیس می گوید مهاجمان را تعقیب کرده است اما در نهایت آن‌ها موفق به فرار Escape شده‌اند، اما خبرنگاران چیز دیگری می‌گویند!

به گزارش خبرنگاران ایسنا "هیچ کسی نسبت به این اتفاق عکس‌العملی نشان نداد، اگرچه باید به مردم حق داد زیرا صدمه زدن به مردم برای اراذل و اوباشی که به راحتی در خیابان‌های شلوغ شهر مانور می‌دهند و قمه می‌کشند کار دشواری نیست! اما سوال اینجاست آیا وقوع چنین حوادثی نشان نمی‌دهد امنیت در شب‌های اصفهان رنگ می‌بازد؟"

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۲ شرور به مرد زاهدانی در خیابان

 به گزارش تابناک، سرهنگ علیرضا دلیری روز چهارشنبه اظهار کرد: همزمان با اعلام وقوع یک فقره  تیراندازی  و مجروحیت شهروند زاهدانی، بلافاصله تیم عملیاتی ماموران انتظامی با جدیت پیگیر موضوع شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه  پلیس  مشخص شد ۲ شرور با انگیزه اختلافات قبلی در سطح یکی از خیابان های شهر به سمت شهروند زاهدانی شلیک و وی از ناحیه پای چپ مصدوم و متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی تیم پلیس در این راستا خاطرنشان کرد: کمتر از ۲ ساعت ۲ شرور مسلح شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز از متهمان کشف و ضبط شد.

منبع: رکنا
 

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • شلیک ۲ شرور به مرد زاهدانی در خیابان
  • متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد دستگیر شد
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • سرقت طلا توسط نظافتچی منزل
  • افزایش ۳۲درصدی مجموع کشفیات پلیس در نوروز
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • مجموع کشفیات پلیس در نوروز ۳۲ درصد افزایش یافته است