Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: آمریکایی‌ها به دنبال حمله به ایران بودند اما به این نتیجه رسیدند که نمی‌توانند با کشور ما مقابله کنند، چرا که این کشور رهبر و ملتی دارد که در کنار هم در برابر دشمنان ایستاده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان، رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش «مجاهدان در غربت» که در شهر دامغان برگزار شد، بیان داشت: وجود ما باید در خدمت امام زمان‌ باشد، از کثرت دشمنان نترسیم و کمبود نیروهای خودی و تجهیزات در ایمان ما تزلزلی ایجاد نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی، امروز تمامی مسلمانان با بصیرت با الگو گرفتن از مسیر سرخ سیدالشهدا (ع) و به عشق حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و در زیر پرچم برافراشته‌ای که مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم ولایت در دست دارند، مشغول مبارزه با استکبار هستند و از پای نخواهند نشست.

 امیر پوردستان تصریح کرد: با رصد تحولات جهان مشاهده می‌کنیم که قطب قدرت جهان اسلام در حال شکل‌گیری است و استکبار به وحشت افتاده و تمام تلاشش را به کار بسته تا از شکل‌گیری این قدرت جلوگیری و یا مسیر آن را منحرف بکند.

 رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با اشاره به شکل گیری قطب قدرت در جهان اسلام گفت: پس از فروپاشی شوروی و پایان جنگ سرد، آمریکا به عنوان تنها قدرت جهان معرفی شد و آمریکا برای اینکه در دنیا خود را نشان بدهد، نظم نوین جهانی را تعریف و جهان را به دهکده‌ای تشبیه کرد و گفت کدخدای این دهکده منم. سپس آمریکا جنگ ستارگان را مطرح کرد و گفت هر تهدیدی بخواهد شکل بگیرد ما باید آن را از بین ببریم. این طرح خیالی و رویایی بود اما آنقدر تبلیغش کردند که مردم دنیا باورشان شد که چنین توانمندی‌ در آمریکایی‌ها وجود دارد.

 امیر پوردستان در ادامه بیان کرد: اما در همان حین که آمریکایی‌ها مست قدرت بودند، یک مرکز آینده پژوهی در این کشور عنوان کرد که قدرتی به نام جهان اسلام در حال شکل گیری است که آمریکا را دچار چالش می‌کند و انقلاب اسلامی زمینه‌ساز آن است و بارقه‌های آن در کشورهای لبنان، بحرین، یمن و... قابل مشاهده است.

وی تصریح کرد: به این نتیجه رسیدند به منطقه بیایند اما بهانه‌ای باید می‌داشتند لذا حادثه 11 سپتامبر را طراحی کردند و عربستان نیز بخشی از هزینه‌های آن را تقبل کرد و تروریست‌ها را پرورش داد. پس از آن حادثه آمریکایی‌ها گفتند که همه مسلمانان تروریست هستند و راهبرد عملیات پیش دستانه را تعریف و 30 کشور را با خود همراه کردند و وارد منطقه شدند.

 رییس مرکز مطالعات  ارتش خاطرنشان کرد: هدف آمریکا از حضور در منطقه حمله به جمهوری اسلامی ایران بود. دشمنان با تجهیزات و مهمات بسیاری به منطقه آمده بودند که این مقدار تجهیزات برای مقابله با افغانستانی که ارتش نداشت و عراقی که صدام نوکر آنان بود، نبود. بلکه آمریکایی‌ها به دنبال حمله به ایران بودند اما به این نتیجه رسیدند که نمی‌توانند با کشور ما مقابله کنند، چرا که این کشور رهبر و ملتی دارد که در کنار هم در برابر دشمنان ایستاده‌اند و مردم گوش به فرمان رهبرشان هستند.

پایان پیام/34

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۰۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت هفته کار و کارگر و جایگاه این قشر زحمتکش، افزود: کارگران یکی از مولفه‌های مهم در تحقق سال و اقتصاد مقاومتی هستند.
امام جمعه سمنان بیان کرد: رونق اجتماعی، رسیدن به رفاه نسبی و بر چیده‌شدن فقر از جامعه از رویکرد‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسوولان در تحقق رونق اقتصادی است.
وی با گرامیداشت روز معلم از آنان به عنوان افسران عرصه دانش یاد کرد و افزود: آموزش مهارت‌های تقویتی برای معلمانی که به تازگی به جمع فرهنگیان ملحق می‌شوند، با اهتمام پیگیری شود، چرا که آینده کشور در گرو آموزش‌های معلمان به کودکان است.
امام جمعه سمنان با اشاره به سالروز فتح اندلس، افزود: اندلس روزگاری به عنوان یک مرکز اسلامی بود، اما بعد از ۸۰۰ سال به دلایلی از عزت به ذلت رسید و باید از این واقعه و روش دشمنان در انحطاط اندلس درس گرفت.
حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی اظهار کرد: اختلاف‌افکنی بین مسلمانان، ایجاد انحطاط اخلاقی و ترویج فساد و فحشا از جمله عوامل انحطاط اندلس بود و در این برهه از زمان نیز دشمنان با این ۲ راهبرد به دنبال ضربه به نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید مراقب بود.
وی پرتاب موشک ایرانی به رژیم غاصب صهیونیستی، تظاهرات کشور‌های مختلف در محکومیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی و در دست داشتن تصویر رهبر معظم انقلاب و سردار حاج قاسم سلیمانی به دست مردم کشور‌های مختلف نشان از قدرت و نفوذ فرهنگی فراسرزمینی ایران است.
حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی اظهار کرد: ساخت پالایشگاه‌های فراسرزمینی در ونزوئلا و ساخت چهار کشتی با توانایی حمل ۷۵۰ هزار بشکه نفت، کشت فرا سرزمینی در وسعت یک میلیون هکتار از جمله افتخارات ایران است.
امام جمعه سمنان با گرامیداشت روز ورزش زورخانه‌ای، افزود: برای ترغیب جوانان به این ورزش باستانی تلاش شود.

دیگر خبرها

  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • (ویدئو) این داوطلبان با ماشین ارتش به کنکور رفتند
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • عملیات وعده صادق توانمندی ایران را برای جهانیان ثابت کرد
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی