Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-05@23:58:18 GMT

پنه‌لوپه‌ کروز از نبوغ اصغرفرهادی می‌گوید

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۰۵۸۵

پنه‌لوپه‌ کروز از نبوغ اصغرفرهادی می‌گوید

پنه‌لوپه کروز در صحبت با نشریه ویک اصغر فرهادی را یک نابغه توصیف کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، «همه می‌دانند» عنوان فیلم جدید اصغر فرهادی است که البته کسی چیز زیادی درباره آن نمی‌داند. تا اینجای کار می‌دانیم که بازیگران سرشناسی چون خاویر باردم، پنه‌لوپه کروز و ریکاردو دارین در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین هر خبر و اظهارنظری درباره این فیلم توجه علاقه‌مندان سینما را به خود جلب می‌کند. در یکی از این اظهارنظرهای کمیاب پنه‌لوپه کروز در جشنواره فیلم ونیز با نشریه ویک درباره «همه می‌دانند» و اصغر فرهادی صحبت کرد.

کروز در این گفت‌وگو درباره فرهادی گفت: «به نظر من او یک نابغه است. می‌توان چیزهای بسیاری از او آموخت و از این روی من بی‌صبرانه منتظر بازگشت به صحنه فیلمبرداری «همه می‌دانند» هستم. او با وقت گذاشتن، حقیقت را از دل تک تک صحنه‌ها بیرون می‌کشد.»

این بازیگر که این روزها با فیلم «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» به پرده سینما بازگشته است، اعلام کرد که فیلمبرداری «همه می‌دانند» در انتهای ماه نوامبر به پایان خواهد رسید.

اصغر فرهادی سال گذشته با فیلم «فروشنده» برای بار دوم اسکار گرفت.

منبع: وب‌سایت نشریه ویک

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۰۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق در گرگان تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر بسیجی جانباز شهید علی اصغر جفایی نوده از جانبازان مدافع حرم امروز با حضور نماز گذاران گرگانی تشییع و به خاک سپرده شد.

بسیجی مدافع حرم علی اصغر جفایی نوده از نیروهای مدافع حرم واحد تخریب طی سال‌های گذشته در مبارزه با تکفیری‌ها چندین بار به درجه جانبازی نائل آمده بود

کد خبر 6095849

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به بندر حیفا
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی «سیاه قلم‌های بانوان» کردستانی در گالری سوره سنندج
  • معجزه‌ای که روشنایی بخش چشم دل است
  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه در گرگان تشییع شد
  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق در گرگان تشییع شد
  • حمله بی‌سابقه با موشک کروز از خاک عراق به تل‌آویـو
  • لحظه شلیک موشک‌های کروز مقاومت عراق به سمت ۲ هدف مهم در تل‌آویو
  • مادر شهید اصغر حیدری آسمانی شد
  • (ویدئو) لحظه شلیک موشک‌های کروز مقاومت عراق به سمت بئرالسبع و تل‌آویو