Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست ويژه فدراسيون سواركاري با حضور مالکین و توليدكنندگان اسب تروبرد كه ويژه مسابقات كورس اسبدواني است با دكتر ژان پيِر دُروبه كارشناس بين المللی معرفی شده از سوی فدراسيون جهانی اسبدواني برگزار شد.


در اين جلسه كه در سالن اجلاس مجموعه ورزشي انقلاب برگزار شد، مسعود خليلي رييس فدراسيون سواركاري با اشاره به فعاليت هاي اين فدراسيون در راه جهاني شدن اسبدواني ايران گفت:در ملاقاتي كه با رييس فدراسيون جهاني داشتيم شركت يونيك كه يك شركت همكار با فدراسيون جهاني در امر توسعه اسبدواني در جهان است نيز حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

كار اين شركت در واقع آموزش در جهت پيشرفت اسبدواني در كشورهايي است كه در حال توسعه هستند. در اين زمينه ما فعاليت خود را آغاز كرده ايم تا بتوانيم مباحث آموزشي را با برنامه ريزي كه در حال انجام است سرعت ببخشيم.
رييس فدراسيون سواركاري با اشاره به تدوين و تصويب كتاب اول تبارنامه اسبهاي تروبرد ايراني تاكيد كرد:« با مجموعه فعاليت هايي كه صورت گرفت خوشبختانه كتاب اول اسب تروبرد ايراني به تصويب رسيد. در اين راه سخت، دوستان بسيار خوبي در مجموعه فدراسيون به ما كمك كردند كه از آنها تشكر مي كنم. » وي خطاب به مالكين و توليد كنندگان اسب تروبرد كه در اين جلسه حاضر بودند گفت: اولين قدم براي بيرون رفتن اسب توليد شده در ايران تبارنامه و تدوام تهيه و تدوين كتاب تبارنامه است. من از همه مالكين و توليد كنندگان اسب ايراني خواهش مي كنم كه در اين راه با توجه به نظامنامه اي كه تهيه شده است با فدراسيون همكاري كنند. اگر قرار است اتفاق خوبي براي اسبدواني ايران رخ دهد،با همكاري مالكين و توليد كنندگان رخ خواهد داد.»
خليلي با اشاره به ديدار رييس كميسيون كشاورزي اتحاديه اروپا از ايران و توافقات صورت گرفته با سازمان دامپزشكي ايران براي مبحث قرنطينه اسب تاكيد كرد: خبر خوشي كه مي خواهم بدهم اين است كه در چارچوب سفر رييس كميسيون كشاورزي اتحاديه اروپا از ايران ،توافقاتي ميان سازمان دامپزشكي ايران و كميسيون كشاورزي اتحاديه اروپا منعقد شد كه در روند حل مشكل قرنطينه اسب و استاندارسازي آن اتفاقات خوبي از سال آينده رخ خواهد داد. »
رييس فدراسيون سواركاري با اشاره به مسائل رخ داده در كورس گنبد و ادامه ماجرهايش در فصل جديد اسبدواني گفت:«امروز خوشبختانه مالكين و مربيان اسبدواني چه در گنبد و چه در تهران و ديگر شهرها مشكلات سال گذشته مسابقات اسبدواني گنبد را مشاهده و درك كرده اند و خودشان خواهان تغييرات در اين زمينه هستند. ما هم البته اقداماتي را با كمك دستگاه هاي نظارتي انجام داده ايم كه اميدوارم مشكلات مسابقات اسبدواني گنبد كه از سال پيش شروع شد و در مسير بسيار بدي هم قرار گرفت ،مرتفع شود. البته ما از همان سال گذشته نسبت به اتفاقاتي كه در حال رخ دادن بود، هشدارهايي در غالب نامه نگاري هاي متعدد با نهادهاي نظارتي و مسئول انجام داده بوديم. » خليلي با تاكيد بر اينكه مسابقات اسبدواني بايد با نظارت فدراسيون سواركاري برگزار شود ادامه داد:«همه مسابقات اسبدواني بايد تحت نظارت فدراسيون سواركاري باشد. در مورد برگزاري مسابقات استان گلستان از روز اول هم تاكيد كرده ام كه آنچه در مورد مسابقات گنبد رخ داد تماما غير قانوني است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۱۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در سفر ترکیه حضور داشت یکشنبه گذشته به کشور بازگشت. او قصد دارد قبل از سفر به همراه مجید جلالی به کوالالاممپور برای حضور در کنفرانس سرمربیان تیم‌های ملی حاضر در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا دیداری با مهدی تاج رئیس فدراسیون داشته باشد.

در این دیدار قرار است علاوه بر ارائه گزارش به رئیس فدراسیون درباره برنامه ریزی های صورت گرفته جهت بازی‌های خردادماه تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ و ازبکستان در خصوص بدهی‌های معوقه کادرفنی تیم ملی ایران نیز صحبت شود.

تاج که وعده پرداخت تمام و کمال مطالبات اعضای کادر فنی را داده است قصد دارد طبق درخواست قلعه نویی با مربیان فعلی تیم ملی ایران تمدید قرارداد کند. همچنین آنتونیو مانیکونه دستیار ایتالیایی او نیز قرار است به زودی قراردادش تمدید شود تا به فعالیت خود با این تیم ادامه دهد.

باید دید خروجی جلسه این دو نفر که به احتمال زیاد تا پایان هفته آینده برگزار می‌شود چه سرنوشتی را برای دستیاران داخلی و خارجی قلعه نویی رقم می‌زند.

کد خبر 6086714

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • مخبر: دستگاه‌های ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور رخ ندهد
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • افزایش دوربین‌های ترافیکی سطح شهر در زنجان
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت
  • رییس قوه قضاییه: برای فراجا وظایف و مسئولیت‌هایی در حوزه عفاف و حجاب مقرر شده/ اگر قانون مرتبط با عفاف و حجاب نیز که اکنون در مجلس است، نهایی شود، باز هم در بخشی از این قانون، پلیس باید ورود داشته باشد
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند