Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش ملی «بانوی فضیلت حضرت خدیجه کبری (س)» روز پنج شنبه ۲ آذر با حضور علما و شخصیت‌های فرهیخته اهل سنت و تشیع در شهر سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، این همایش به همت اداره کل امور بانوان مجمع تقریب مذاهب اسلامی و با مشارکت و همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان در راستای معرفی و تکریم شخصیت بانوی بزرگوار اسلام حضرت خدیجه کبری سلام الله علی‌ها و تبیین نقش آن حضرت در گسترش اسلام، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیامبر اسلام در نگاه حضرت خدیجه (س)، حضرت خدیجه (س) در نگاه پیامبر اسلام (ص)، جایگاه حضرت خدیجه (س) نزد اهل بیت علیهم السلام، حضرت خدیجه (س) در آثار خاور‌شناسان، ویژگی‌های حضرت خدیجه به عنوان یکی از ۴ زن برتر جهان، حضرت خدیجه سلام الله علیها و فرزندان، حضرت خدیجه (س) به عنوان ام‌المؤمنین، نقش حضرت خدیجه در گسترش اسلام، جایگاه خداوند نزد حضرت خدیجه (س) و جایگاه آن حضرت نزد خدا، نقش حضرت خدیجه در همراهی با پیامبر اسلام (ص) از جمله محور‌های این همایش است.

در این همایش آیت الله محسن اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، آیت الله حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان، ماموستا خدایی امام جمعه سنندج و خانم دکتر شریعتی مدیر کل امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی سخنرانی خواهند کرد.

همچنین قرار است در این همایش از ۹ تن از برگزیدگان که در فراخوان مقاله بانوی فضیلت مشارکت داشتند، قدردانی شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۱۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای

رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.

این خبر تکمیل می‌شود

دیگر خبرها

  • دیدار زیاد النخاله با رهبر انقلاب
  • دیدار زیاد نخاله با رهبر انقلاب
  • هزار کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گردهم می‌آیند
  • برنامه‌های مجمع دینی احیای فضیلت به‌ مناسبت شب های قدر
  • مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • مراسمی به مناسبت چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • خاتمی برای درگذشت زهرا شجاعی پیام فرستاد
  • رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)
  • دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای
  • ابعاد مختلف ماه مبارک رمضان، وحدت و تقریب را میان امت اسلامی پررنگ می کند