Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@13:52:02 GMT

قتل همسر توسط مرد معتاد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۱۹۷۳

قتل همسر توسط مرد معتاد

به گزارش برنا آذربایجان غربی و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسین صمدپور فرمانده انتظامی ارومیه در تشریح این خبر گفت: ساعتی پیش مرد معتادی همسر خود را با شلیک چهار گلوله در منزلش به قتل رساند.
وی افزود: حادثه تیر اندازی در ارومیه بر اثر اختلاف خانوادگی روی داده و متهم که اعتیاد به مواد مخدر داشته در حضور پدر همسرش ، همسر ۳۴ ساله خود را با شلیک چهار گلوله به قتل رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صمدپور ادامه داد: ضارب از محل متواری و تحت تعقیب است.
این حادثه در شهرک دانشگاه ارومیه اتفاق افتاد.

سرهنگ علی ابراهیمی جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی هم گفت: برابر اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر وقوع قتلی در یکی از شهرکهای ارومیه بلافاصله مامورین در محل حاضر و برابر تحقیقات مقدماتی و به استناد مشاهدات شاهدین صحنه علت قتل اختلاف خانوادگی اعلام شده و قاتل شناسایی واقدامات لازم جهت دستگیری قاتل صورت گرفته وجرییات بیشتر پس از تکمیل پرونده اطلاع رسانی خواهد شد.
 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۱۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه ایمن شد.

در راستای تحقق اجرای طرح های عمرانی شهرداری منطقه پنج، پروژه ایمن‌سازی و مرتفع‌سازی دیوارها و کانال‌های سنگی سطح منطقه با اعتباری بیش از ۵۰ میلیارد ریال از سوی حوزه معاونت فنی و امور زیربنایی منطقه ۵ ارومیه در حال اجرا است.

دیگر خبرها

  • ۶ تصادف طی ۲۴ ساعت در آذربایجان غربی/۳ نفر و ۲۳ نفر مصدوم شدند
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • مصدومیت ۷ تن در تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه-سلماس
  • جلوگیری پلیس پاراگوئه از کتک‌زدن داور با گلوله!
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • واژگونی یکدستگاه  خودروی ساندرو در محور  ارومیه _ تبریز ۲مصدوم برجای گذاشت
  • ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه