Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@23:51:41 GMT

کمک «یانگوم» برای زلزله زدگان کرمانشاه +عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۲۳۴۶

کمک «یانگوم» برای زلزله زدگان کرمانشاه +عکس

خانم 'لی یانگ آئه' بازیگر مشهور سریال های کره ای که در ایران با نام 'یانگوم' شناخته می شود 45 هزار دلار به یانگوم کرمانشاه کمک کرد.

خبرگزاری ایرنا: خانم 'لی یانگ آئه' بازیگر مشهور سریال های کره ای که در ایران با نام 'یانگوم' شناخته می شود 45 هزار دلار به یانگوم کرمانشاه کمک کرد.

به گزارش رایزنی مطبوعاتی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول، چک 50 میلیون وونی (معادل 45 هزار دلار) این بازیگر که در ایران علاقه مندان زیادی دارد امروز توسط آقای 'لی سونگ گیو' رئیس بنیاد کمک به معلولین کره جنوبی به طاهریان سفیر کشورمان در کره جنوبی تحویل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزارت امور خارجه کره جنوبی نیز پیشتر با صدور یک بیانیه رسمی، ضمن ابراز مراتب تاسف عمیق خود از جان باختن شماری از هم وطنانمان در زلزله مهیب استان کرمانشاه، با خانواده های داغدار این واقعه دلخراش، ابراز همدردی کرده بود.
'لی سونگ گیو' رئیس بنیاد کمک به معلولان کره جنوبی در دیدار با 'حسن طاهریان' سفیر کشورمان در سئول گفت: این هنرپیشه کره ای، همزمان با اعطای کمک مذکور، خواهان انتقال مراتب اندوه و همدردی خود با زلزله زدگان کشورمان و احترام و علاقه خود به مردم کشورمان شده است. همچنین تعدادی از بنیادها و شرکت های کره ای ضمن تماس با سفارت جمهوری اسلامی ایران و ارسال ایمیل، مراتب اندوه و همدردی خود را نسبت به جان باختن شماری از هم وطنانمان در زلزله کرمانشاه اعلام و آمادگی خود را برای ارائه هرگونه کمک اعلام کردند.
خانم 'لی یانگ آئه' با بازی در سریال جواهری در قصر که در سال ۲۰۰۳ توسط کانال ام‌بی‌سی کره جنوبی تهیه شد در ایران به شهرت رسید.
شهرت این سریال در کشورمان باعث شد تا مستند این مجموعه تلویزیونی با حضور برنامه‌سازان ایرانی در کره جنوبی تهیه شود.
به گزارش ایرنا، از مرکز لرزه نگاری کشوری، زمین لرزه ای به بزرگی 7.3 دهم ریشتر در ساعت 21 و 48 دقیقه و 16 ثانیه شامگاه یکشنبه 21 آبان ماه ، استان های غربی کشورمان را لرزاند که تا این لحظه حدود 436 کشته و 10 هزار و 179 مصدوم داشته است.
مرکز وقوع این زمین لرزه استان کرمانشاه حوالی ازگله در طول جغرافیایی 45.9، عرض جغرافیایی 34.84 و عمق 11 کیلومتری زمین بوده است.
این زمین لرزه در پنج کیلومتری ازگله، 25 کیلومتری تازه آباد، 37 کیلومتری باینگان، 112 کیلومتری سنندج و 122 کیلومتری کرمانشاه روی داد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۲۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۴.۲ ریشتری "روداب" سبزوار را لرزاند / دامغان هم لرزید

آفتاب‌‌نیوز :

شبکه لرزه نگاری وابسته به مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زلزله ساعت وقوع این زمین لرزه را ساعت ۲ و ۳۹ دقیقه بامداد عنوان کرده است.

موقعیت وقوع این زمین لرزه به عرض جغرافیایی ۳۵.۷۹ شمالی و طول جغرافیایی آن را ۵۷.۴۹ شرقی در عمق ۶ کیلومتری زمین در ۳۱ کیلومتری شهرهای روداب و ششتمد و ۵۰ کیلومتری سبزوار عنوان شده است.

تا کنون گزارشی از خسارات احتمالی این زلزله مخابره نشده است.

شهر روداب، مرکز بخش ۱۴ هزار نفری به همین نام در ۴۵ کیلومتری سبزوار قرار دارد.

همچنین زلزله‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر در عمق ۷ کیلومتری زمین دامغان در استان سمنان را لرزاند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: تیم‌های ارزیاب برای بررسی دقیق از مناطق مختلف تحت تاثیر زلزله دامغان، به محل وقوع زمین‌لرزه اعزام شدند که بررسی شواهد نشان می‌دهد زمین لرزه خسارتی نداشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • زمین لرزه در روداب سبزوار/زلزله خسارتی نداشت
  • زلزله «روداب» سبزوار خسارتی نداشت
  • وقوع زلزله در سبزوار
  • اولین گزارش از زلزله بامداد امروز در سبزوار
  • اولین گزارش از زلزله بامداد امروز در این شهر
  • زلزله دامغان خسارتی نداشت
  • زلزله ۴.۲ ریشتری «روداب» سبزوار را لرزاند
  • زلزله ۴.۲ ریشتری "روداب" سبزوار را لرزاند / دامغان هم لرزید
  • زلزله ۴.۲ ریشتری "روداب" سبزوار را لرزاند
  • زلزله ۴.۱ ریشتری سمنان را لرزاند