Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@18:02:28 GMT

وقف یک باب منزل مسکونی برای خانه عالم در سروآباد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۲۳۵۵

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، سیروان محقق، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان مریوان در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی، از ثبت یک وقف مشارکتی در این شهرستان به مناسبت دهه وقف خبر داد و اظهار کرد: با تبلیغات و اطلاع رسانی انجام گرفته در دهه وقف اهالی روستای تخان از توابع بخش مرکزی سروآباد یک باب منزل مسکونی به متراژ 90 متر را با نیت خانه عالم وقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارزش این منزل وقف شده را 50 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: این منزل مسکونی همراه با امتیازات آب، برق و گاز توسط اهالی روستا خریداری شد و توسط هیئات امنای مسجد وقف خانه عالم مسجد روستا شد.

محقق وقف مشارکتی را از اولویت‌ های این اداره دانست و یادآور شد: ثبت وقف مشارکتی یکی از ابتکارهای سازمان اوقاف در راستای تحقق شعار «همه واقف باشیم» است که خوشبختانه اقدامات خوبی در زمینه تبلیغ و ترویج این نوع وقف در شهرستان مریوان انجام گرفته است به طوری که با نهادینه‌سازی فرهنگ وقف مشارکتی هرکس با هر توان مالی می تواند سهمی در یک وقف بزرگ داشته باشد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد یوسفی صبح دوشنبه در جلسه شورای شهرستان بردسکن که با حضور شهردار بردسکن و اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: از ماه‌های آتی اطلاعات میدانی و به هنگام سازی کدهای پستی ۱۰ رقمی انجام و در گام بعدی نسبت به تولید و نصب پلاک بر اساس اطلاعات برداشت شده اقدام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بردسکن افزود: با انجام طرح مذکور برای هر واحد ملک، یک آدرس یکتا و کد پستی تعیین خواهد شد و خدمت رسانی توسط دستگاه‌های خدمت رسان، مسیر جدید و مطلوب و حالت هوشمند به خود خواهد گرفت.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند با اسکن کد الصاقی بر روی پلاک‌ها (کیوآر) به اطلاعات شهرسازی ملک خود دسترسی پیدا کنند.

کد خبر 6092041

دیگر خبرها

  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • این لک لک ها اهالی را مجبور به خانه سازی می کنند
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • روایتی از هنرآفرینی هنرمندان نصف‌جهان در قطب عاشقی عالم، «کعبه»
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • (عکس) کشف ۱۱۱۸ عتیقه و چند مومیایی در یک خانه مسکونی در مصر