Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا ، نعمت اله آلبوغبیش امروز در جلسه ستاد بحران از تشکیل کمیته شهرستانی هماهنگی برگزاری مانور سراسری زلزله در مدارس خبر داد و اظهارکرد: مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس شادگان  هشتم آذر ماه سال جاری همزمان با سراسر استان و کشور اجرا می‌شود.

معاون فرماندار شادگان با تاکید بر مشارکت کلیه ادارات شهرستان در راستای برگزاری هرچه بهتر این مانور افزود: براساس هماهنگیهای بعمل آمده در کمیته شهرستانی، مانور سراسری زلزله بصورت نمادین در تعدادی از مدارس شهرهای شادگان، خنافره و دارخوین با حضور مسئولین و دانش آموزان برگزار و در کلیه مدارس شهرستان نیز توسط آموزگاران و دانش آموزان اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر ارائه آموزشهای لازم در این خصوص به دانش آموزان، کادر آموزشی،  کارکنان و جوامع محلی توسط جمعیت هلال احمر، اورژانس ۱۱۵، شهرداریها، نوسازی و تجهیز مدارس، نیروهای انتظامی، پلیس راهور، نظام مهندسی ساختمان و مدیران مدارس یادآور شد: این مانور با محوریت آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر شادگان اجرا می شود.

آلبوغبیش در ادامه بر لزوم حفظ نظم و کنترل ترافیک مدارس منتخب در روز برگزاری مانور،  پوشش خبری و تصویری مانور، اطلاع رسانی، تبلیغات محیطی و بازدید مدارس بصورت مستمر و اعزام تجهیزات و امکانات مورد نیاز جمعیت هلال احمر تاکید کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۲۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،با هدف پیشگیری از پوسیدگی دندان های دانش آموزان، از سوی مرکز بهداشت شهدای والفجر، وارنیش فلورایدتراپی برای دانش آموزان در مدارس ابتدایی زیر پوشش این مرکز اجرایی شده است.
مسوول واحد دهان و دندان این مرکز گفت: عملیات فلوراید تراپی سال هاست که با هدف جلوگیری از پوسیدگی دندان کودکان در مدارس انجام می شود؛ به طور کلی فلوراید ماده ای بسیار مفید در پوسیدگی های دندان، به ویژه برای سطوح صاف است.
دکتر سید امیررضا دستغیب افزود: طرح فلورایدتراپی به صورت رایگان از سوی دندانپزشکان بهداشت کاران، بهورزان و مراقبان سلامت با همکاری آموزش و پرورش در سطح مدارس ابتدایی زیر پوشش این مرکز در حال انجام است.
او اضافه کرد: این طرح برای  ۹۵ هزار دانش آموز در مقاطع ابتدایی تا پایان اردیبهشت اجرا می شود.

دیگر خبرها

  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه