Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین تیم ملی تکواندو گفت: برای آموزش تکواندوکاران برزیلی ژانویه( دی ماه) نیز به این کشور سفر خواهم کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بیژن مقانلو  اظهار داشت:

آبان ماه برای آموزش تکواندوکاران برزیلی عازم این کشور شدم. فدراسیون تکواندوی برزیل برای بالا بردن سطح فنی تکواندوکارانش در دو شهربرزیل کلاس‌های آموزشی برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیژن مقانلو افزود:

در کلاس‌های فنی برزیل تکواندوکاران ملی‌پوش به همراه تعدادی از مربیان ملی در رده‌های مختلف سنی و دیگر تکواندوکاران حضور داشتند. استقبال خوبی از این کلاس‌ها صورت گرفت و جمع زیادی از ورزشکاران این رشته در کلاس‌های فنی حضور داشتند.

سرمربی پیشین تیم ملی تکواندوی ایران ادامه داد:

به دعوت از فدراسیون‌های تکواندوی کشورهای مختلف کلاس آموزشی و فنی را تاکنون برگزار کرده‌ام. کلاس‌هایی که با استقبال قابل توجهی روبه‌رو شده است. بر همین اساس برزیلی‌ها خواستار این شدند تا ژانویه نیز کلاس‌های فنی را این بار در ۴ شهر برزیل برگزار کنم.

بیژن مقانلو یادآور شد:

در کنار کلاس‌های فنی بین المللی که برگزار شده است، هیئت‌های استانی نیز از من دعوت کرده‌اند تا در استان‌هایشان کلاس آموزشی داشته باشم. به احتمال بسیار در اولین فرصت به استان گیلان خواهم رفت.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۲۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در حوزه هنری قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، دبیر اجرایی سوگواره در آیین آغاز و رونمایی از پوستر پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های های داستانی» در مجتمع آموزشی هدایت قم گفت: پنجمین سوگواره ملی روضه‌های داستانی در دو بخش داستان کوتاه و روایت برگزار می شود و علاقه‌مندان به داستان آیینی از امروز فرصت دارند تا پایان مرداد ماه آثار خود را ارسال کنند.

خانم رویا حسینی با اشاره به اینکه این سوگواره در دو بخش موجه انسان معاصر با عاشورا و امام حسین(ع) و از مدینه تا کربلا‌ی سال ۶۱ برگزار می‌شود افزود: زمان نهایی برگزاری این مسابقات در شهریور ماه برنامه ریزی شده است و علاقه‌مندان آثار خود را در پیام‌رسان ایتا و به شماره ۰۹۲۳۲۶۲۷۷۵۹ با اعلام مشخصات در قالب فایل ورد ارسال نمایند.

وی افزود: تا زمان برگزاری سوگواره در شهریور ماه کارگاه‌های تخصصی و آموزشی در استان‌های مختلف کشور در خصوص اصول داستان نویسی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۱۵۰ هزار مترمربع به فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان افزوده شد
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • کسب رتبه اول پروژه و تحویل کلاس درس سیستان و بلوچستان در کشور
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • آغاز پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در حوزه هنری قم
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • بهسازی و شاداب سازی ۱۵۰۰ کلاس درس کرمانشاه در طرح شهید عجمیان
  • تاریخ‌سازی وینیسیوس: جوان‌ترین کاپیتان تاریخ برزیل
  • افتتاح فضای آموزشی و پرورشی در نقطه صفر مرزی شهرستان دشتیاری