Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: همراهی ملت ایران با زلزدگان استان کرمانشاه صحنه های باشکوهی از وحدت و همدلی ملت را به نمایش گذاشت و در این میان کمک های شهرستان لنگرود به زلزله زدگان همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری شبستان - لنگرود، از زمان وقوع زلزله 7.3 ریشتری استان کرمانشاه تمام ملت ایران یکپارچه خود را اماده کمک به زلزله زدگان غرب کشور کرده و با کمک های نقدی و غیر نقدی خود سعی کردند گوشه ای از آلام این مردم را کاهش دهند این همراهی ملت ایران صحنه های باشکوهی از وحدت و همدلی ملت ایران را به نمایش گذاشت به طوری که تمام جهان را مبهوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این میان کمک های استان گیلان و شهرهای شرقی استان از جمله شهرستان لنگرود هم نمایانگر گوشه ای از این همراهی و همدلی ملت ایران است به طوری که ستاد عتبات و عالیات شهرستان لنگرود در حرکت جالبی موکبی را به مدت ده روز در گیلان غرب برپا نموده و با طبخ غذای گرم در حسینیه گیلان غرب در بین روستاهای زلزله زده توزیع می کند.

 

موکب ستاد عتبات و عالیات لنگرود در حسینیه گیلان غرب روزانه بیش از دو هزار پرس غذا توزیع می کند که مردم می توانند کمک های خود را برای پخت غذای گرم به زلزله زدگان را به ستاد عتبات و عالیات لنگرود واقع در کمربندی لنگرود تحوبل دهند.

 

تاکنون دومین مرحله  کمک های بسیج مردمی شهرستان لنگرود هم به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد  که شامل آب معدنی، پتو و لحاف، انواع کنسرو، کلوچه و لباس است که شهروندان می توانند همچنان کمک های نقدی و غیر نقدی خود را  به حوزه های بسیج و سپاه ناحیه لنگرود تحویل دهند .

 

استاد ناصر وحدتی هم کنسرتی برای زلزله زدگان کرمانشاه برگزار می کند که تمام عواید این کنسرت به زلزله زدگان اختصاص می یابد و این کنسرت خیریه ساعت 9 شب (30 آبان) در تالار لوتوس لنگرود برگزار می شود که مراکز فروش بلیط هم  سایت ایران کنسرت، چاپ اندیشه لنگرود جنب مسجد جامع و کافی نت سپاهان جنب داروخانه دکتر تدریسی است.

 

فعالان عرصه ورزش شهرستان هم از جمله والیبالی های شهرستان و آفرود سواران آمارد لنگرود هم به زلزله زدگان کمک کردند.

 

هلال احمر شهرستان هم در چهار نقطه از جمله میدان شهید نورانی، میدان معلم، مرکز شهر و هلال احمر آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی شهروندان است.

 

با توجه به فصل سرما هموطنان ما در استان کرمانشاه به چادر، نایلون، وسایل گرمایشی و غذای گرم نیاز دارند که در این زمان بیشتر از همه کمک های نقدی هموطنان جهت تهیه اقلام، پخت غذای گرم و کانکس هاس سرویس بهداشتی ضرورت دارد.

 

 

 

 

پایان پیام/167

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۳۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۳، ۶ ریشتری در حوالی پارس اباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل بر اساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳، ۶ ریشتر آذربایجان - حوالی پارس آباد (اردبیل)، ساعت ۰۳:۲۳:۳۰ بامداد امروز شهرستان‌های شمال استان اردبیل بویژه شهرستان پارس آباد را لرزاند.
این زمین لرزه به طول جغرافیایی ۴۸.۳۹ عرض جغرافیایی ۴۰، ۱ در عمق ۵ کیلومتری رخ داد.
نزدیک‌ترین شهر‌ها به محل وقوع زلزله ۴۶ کیلومتری پارس آباد (اردبیل) ۶۶ کیلومتری تازه کند (اردبیل) ۷۷ کیلومتری جعفر آباد (اردبیل)
نزدیکترین مراکز استان:۲۰۵ کیلومتری اردبیل ۲۸۸ کیلومتری تبریز‌
می‌باشد.

دیگر خبرها

  • قطعی تلفن روستای سالکویه به لطف سارقان
  • روند کاهشی تصادفات رانندگی نوروزی مهاباد در طول سال هم تداوم یابد
  • تکمیل مرحله نخست ساخت بندر گردشگری چمخاله
  • لزوم افزایش آگاهی‌های اجتماعی در مبارزه با مواد مخدر
  • وقوع زلزله ۶، ۳ ریشتری در حوالی پارس آباد
  • زلزله ۳، ۶ ریشتری در حوالی پارس اباد
  • تخفیف ۲۰ درصدی بهای خدمات مدیریت پسماند در شهرکرد
  • تخفیف ۲۰ درصدی بهای خدمات پسماند در شهرکرد
  • لایروبی انهار کشاورزی لنگرود
  • راه‌اندازی پنج ایستگاه لرزه‌نگاری جدید در کرمانشاه