Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@15:06:01 GMT

بسیج به‌عنوان پرچم‌دار پیش برندگی انقلاب است

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۳۶۹۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،  سرهنگ محمد محمودوند  امروز در دیدار اقشار مختلف بسیج با امام‌جمعه پلدختر که در دارالقرآن الزهرا برگزار شد اظهار داشت: بسیج به‌عنوان پرچم‌دار پیش برندگی انقلاب و محرک قوی راههای برون‌رفت از چالش‌ها و مشکلات به وجود آمده در مسیر رشد و تعالی انقلاب راه را  هموار نموده و در حقیقت نسخه شفابخش گره‌های بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از سال 58که  بسیج به‌فرمان امام خمینی (ره) شکل گرفت تا به امروز برهمه ثابت‌ شده است که بسیج به‌عنوان  پرچم‌دار پیش برندگی انقلاب است و دلیل آن‌هم این است که بسیج از بطن مردم و یک جنبش خودجوش مردمی و برخاسته از یک فرهنگ اصیل اسلامی و انقلابی است.

 فرمانده سپاه پلدختر با گرامیداشت و تبریک هفته بسیج و حلول ماه ربیع‌الاول  عنوان کرد: بسیج به‌عنوان یکی از کارآمدترین نیروهای پنج‌گانه سپاه پاسداران در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند.

وی بیان کرد: امسال هفته بسیج با شعار مردم‌سالاری دینی آغازشده و در  نخستین  روز از هفته بسیج با حضور در بیت امام‌جمعه پلدختر با ولایت تجدید بیعت کردیم تا اعلام کنیم که گوش‌به‌فرمان ولایت و منویات مقام معظم رهبری هستیم.

محمودوند گفت: بسیج همواره در صف اول پیشبرد برنامه‌های انقلاب بوده و اگر امروز می‌گوییم که ایران قدرت بازدارندگی دارد این قدرت ناشی از بسیج است.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی قول دادند که تا سه ماه دیگر کار داعش در سوریه و عراق به پایان می‌رسد که امروز شاهد هستیم  به برکت حضور بسیجیان داعش به نقطه پایان خود رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم، از جمعی از معلمان بسیجی و فرزند شهدا در تکاب تجلیل شد.   در این مراسم با اهدا لوح سپاس و شاخه گل از مقام شامخ معلمان تجلیل شد.   سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این آئین گفت: شما بسیجیان و فرزندان معظم شهدا بعنوان معلمان جامعه رسالت خطیری بر دوش دارید و تربیت اسلامی نسل‌های آینده جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه شماست.

دیگر خبرها

  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا