Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-24@08:33:09 GMT

4 انتصاب جدید در دانشگاه آزاد اسلامی توسط رهبر

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۳۷۷۶

خرداد: دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی احکامی سرپرست های چهار واحد دانشگاه آزاد اسلامی را منصوب کرد.

به گزارش خرداد، دکتر فرهاد رهبر در این احکام، دکتر رامین رستمی را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، دکتر سراج الدین محبی اسفلی را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم، دکتر اسماعیل اسلامی را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت و دکتر میثم تارم را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این احکام به شرح زیر است:

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندواب

"برادر گرامی جناب آقای دکتر رامین رستمی

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید."

دکتر فرهاد رهبر همچنین طی نامه ای از زحمات و تلاشهای دکتر مهدی مقدم سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب قدردانی کرد.

انتصاب سرپرست دانشگاه ازد اسلامی واحد قشم

"برادر گرامی جناب آقای دکتر سراج الدین محبی اسفلی

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید."

دکتر فرهاد رهبر همچنین طی نامه ای از زحمات و تلاشهای منصور آزاد سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم قدردانی کرد.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت

"برادر گرامی جناب آقای دکتر اسماعیل اسلامی

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید."

دکتر فرهاد رهبر همچنین طی نامه ای از زحمات و تلاشهای دکتر سعید خاتم ساز سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت قدردانی کرد.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر

"برادر گرامی حجه الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر میثم تارم

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید."

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرهاد رهبر همچنین طی نامه ای از زحمات و تلاشهای دکتر وحید خطیبی بردسیری رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر قدردانی کرد.

برچسب ها: انتصاب جدید ، واحد ، دانشگاه آزاد اسلامی ، فرهاد رهبر

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۳۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ نخستین دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به مدت پنج روز برگزار شد. در این دوره ۱۹ نفر از استان‌های غرب کشور حضور پیدا کردند و یکی از نکات مهم آن حضور رسول شاکر مدرس رسمی فدراسیون فوتبال و AFC به‌عنوان مدرس بود.

این دوره در دو بخش تئوری و عملی با استفاده از ظرفیت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز برگزار و در پایان دوره به همه شرکت‌کنندگان از طرف فدراسیون مربوطه گواهی حضور صادر شد.

در مراسم اختتامیه از طرف هیئت فوتبال از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز در راستای حمایت‌های همه‌جانبه از ورزشکاران، معرفی و پرورش قهرمانان ملی در رشته مختلف ورزشی و مساعدت‌های لازم در راستای برگزاری دوره‌های متعدد مهارت‌آموزی مربیگری و مجوز امکان برگزاری رویداد‌های مختلف ورزشی در همه سطوح با اهدای لوحی سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • دکتر طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا
  • ۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد