Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@08:58:51 GMT

بزرگترین افشاگری تاریخ فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۳۹۶۵

بزرگترین افشاگری تاریخ فوتبال ایران

فوتبال ایران همیشه پر از پشت پرده و اتفاقات عجیب و غریب بوده است از جادوگری و رمالی و کف بینی گرفته تا زد و بند و خرید بازیکنان تیم حریف و چیزهای فراوان دیگر.

به گزارش مشرق، فوتبال ایران همیشه پر از پشت پرده و اتفاقات عجیب و غریب بوده است از جادوگری و رمالی و کف بینی گرفته تا زد و بند و خرید بازیکنان تیم حریف و چیزهای فراوان دیگر اما در این مدت فقط روزنامه های ورزشی با دادن چند کد خیلی سرسری و محتاطانه از آن عبور کرده اند و یا چند نفر از اهالی فوتبال که تعدادشان هم اندک بوده با اسم و هویت اصلی خود مصاحبه هایی کرده اند ه بعد دوباره همه چیز به دست فراموشی سپرده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید دلیل اصلی این اتفاق وقاحت بیش از اندازه متخلفان و باند مخوف و تعداد زیاد همدستان و  جیره خوارهایشان ،ترس دیگران از آنها و واکنش بامزه کمیته اخلاق و قوه قضائیه در مقابل آنها باشد به طوریکه گاهی اوقات کمیته اخلاق و حتی قوه قضائیه انتظار دارند متخلفین را با اسناد و مدارک فراوان و اعترافات ضبط شده و البته خودشان کت بسته تحویل آنها داده شوند در غیر اینصورت  پای خود فرد افشا کننده گیر است و باید در محاکم قضایی بدود و گردن خم کند درست برعکس آمریکا و بعضی کشورهای دیگر که با استفاده از قانون سوت زدن به این افراد پاداش هم می دهند!

یادم می آید چند سال پیش وقتی خود من و روزنامه 90 کثافت کاری های چند باند مخوف دلالی را افشاکردیم از هیچ دیواری صدایی در نیامد هیچ بلکه مفسدان فوتبال از من و روزنامه 90 شکایت هم کردند و با تماس های تلفنی برایم رجز هم می خواندند که مثلاً بواسطه نفودی که در فلان جا و فلان جا دارند کاری می کنند که من چند ماه در زندان آب خنک بخورم!بماند که نزدیک بود قاضی همان پرونده من را بازداشت کند و برخورد بسیار بدی با من داشت و بجز سردار مشایخی رئیس بسیج ورزش کشور و چند نفر معدود دیگر هیچکس کوچکترین حمایتی و همصدایی نکرد.البته جند سال بعد همین افراد  توسط وزارت اطلاعات دستگیر شدند و یکی از کارهایشان این بود که بازیکنانی که با آنها قرار داد می بستند را به ویلاهاییی و خانه هایی می بردند و در آنجا ضمن فراهم کردن وسایل فسق و فجور از آنها فیلم می گرفتند تا در مواقع لزوم اگر بازیکنانی به حرف آنها گوش نمی داد و منافع به شدت خودخواهانه و غیر منطقی آنها را تامین نمی کرد از این فیلم ها به عنوان ابزاری برای فشار و رام کردن بازیکن هنگام عقد قرارداد با باشگاهها استفاده می کردند.
در این سالها همیشه فوتبال ایران پر از کثافت کاری و سکوت بوده و البته پر ازافشاگرهایی که فقط وعده افشاگری و بهم ریختن شهر داده اند و بعد ساکت شده اند و لابد جرات این کار را نداشته اند بجز افراد معدودی چون حسین آبانگاه دبیر سابق کمیته اخلاق و چند نفر دیگر که هم حرف زده اند و بعد از به خطر افتادن منافعشان روی حرفشان ایستادند و خودشان و حرفهایشان را تکذیب نکردند!
اما حالا با دوباره مطرح شدن بحث جادوگری در فوتبال ایران که سالها پیش ما روزنامه های ورزشی مس نوشتیم و مسئولان فوتبال و حتی خود مردم ما را به دروغ نویسی و پرداختن به حاشیه و زرد نویسی متهم می کردند اینبار دارد وارد فاز جدی تر و مردانه تری می شود.
برادران فریاد شیران و چند نفر از اعضای کانون مربیان اینبار قصد دارند شاهدان جادوگری ها را در یک کنفرانس مطبوعاتی روبروی خبرنگاران و دوربین ها بنشانند کاری که باید سالهای پیش انجام می شد اما حالا هر چند دیر اما دارد پرده از چهره روسیاه های سفید رو نی اندازد!

منبع: روزنامه نود ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۳۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها

به گزارش همشهری آنلاین خسرو حیدری کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تیم منتخب خود را معرفی کرد و یازده بازیکن را به عنوان بهترین های فوتبال ایران معرفی کرد.

حیدری در خط دروازه ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال را انتخاب کرد و این در حالی است که او با گلرهایی مثل وحید طالبلو و مهدی رحمتی هم‌تیمی بوده است و اما انتخاب او پیشکسوت فوتبال ایران ناصر حجازی بود.

در خط دفاعی پژمان منتظری و جلال حسینی دو هم‌تیمی خود در تیم ملی را قرار داد و در سمت راست جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال را انتخاب کرد، او در سمت چپ تیم منتخب خود احسان حاج‌صفی دیگر هم‌تیمی خود در تیم ملی را انتخاب کرد.

خط هافبکی که خسرو حیدری انتخاب کرد یکی از جالب‌ترین هافبک‌هایی است که می‌شد انتخاب کرد، حضور مجتبی جباری و محرم نویدکیا، دو بازیکن خلاق و شگفت‌انگیز فوتبال ایران، در پست هافبک وسط و در پست هافبک دفاعی هم باجناق خود امید ابراهیمی را قرار داد.

سه مهاجمی که حیدری در خط حمله تیم منتخب خود قرار داد علی دایی، فرهاد مجیدی و اشکان دژاگه بودند، حیدری در زمان فوتبال خود با مجیدی و دژاگه هم‌تیمی بود و در دوران فوتبال خود رابطه خوبی با آنها داشت.

کد خبر 846818 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • افشاگری از اتفاقات تلخ در فوتبال تهران
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • علی خطیر: بعد از قهرمانی استقلال در آسیا، امروز بزرگترین روز در تاریخ باشگاه است! / فیلم
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • جیندر ماهال: رندی اورتون بزرگترین ستاره در تاریخ WWE است
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • پروژه فیبر‌نوری منازل و کسب‌وکارها؛ بزرگترین پروژه تاریخ ارتباطات آذربایجان غربی