Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-05@11:08:59 GMT

هواداران علیه بیرانوند شعار دادند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۴۹۴۱

هواداران علیه بیرانوند شعار دادند

به گزارش وانانیوز، 

در حالی که کمتر از یک ساعت به دیدار تیم‌های پرسپولیس و پدیده خراسان زمان باقی مانده، جمعیتی کمتر از 5 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند تا به تماشای این بازی بنشینند.

* از آنجا که دیدار استقلال و سیاه‌جامگان در مشهد در حال برگزاری بود، عده‌ای از هواداران پرسپولیس بیرون از ورزشگاه و از طریق اسکوربرد به تماشای این بازی مشغول بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* هواداران تیم پرسپولیس امروز در اعتراض به صحبت‌های علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم‌شان بعد از بازی با سایپا مطرح کرده بود واکنش نشان دادند. هواداران پرسپولیس در اعتراض بیرانوند او را تشویق نکردند و تنها به تشویق رادوشوویچ دروازه‌بان ذخیره پرسپولیش مشغول شدند.

 

*برخی از هواداران پرسپولیس به دلیل اعتراض به بیرانوند شعار می‌دادند پیراهن قرمز بابا غیرت داره.

* سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس بیشتر از سایر بازیکنان مورد تشویق قرار گرفت.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۴۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی نتوانست سپاهان را در آزادی شکست بدهد که هواداران این تیم برای‌شان سنگ تمام گذاشتند و علی‌رغم فروش بلیت‌های ۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومانی ظرفیت ارائه شده استادیوم را پر کردند.

هواداران پرسپولیس با تشویق‌ها و آتش بازی‌شان جو جالبی را در آزادی برپا کردند اما حالا سرخ‌ها برای چشیدن دوباره این جو باید تا اول خرداد صبر کنند.

پرسپولیس در هفته پیش رو باید به مصاف نساجی در قائمشهر برود و انتظار می‌رود هواداران مازنی با حضور گسترده به تشویق تیم‌شان بپردازند.

بازی بعدی پرسپولیس با هوادار تهران نیز که در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می‌شود اصلا شرایط بلیت فروشی را نخواهد داشت و بنابراین هواداران پرسپولیس باید تا هفته بیست و هشتم و دیدار برابر استقلال خوزستان که در آزادی برگزار می‌شود منتظر بمانند.

دیگر خبرها

  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد
  • شعار هواداران استقلال علیه بیرانوند / رونمایی از لقب جدید برای آتیلا حجازی
  • جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود
  • پشت پرده بازی کردن علیرضا بیرانوند؛ اصرارهای فراوان از اوسمار ویرا