Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-16@20:19:11 GMT

هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۴۹۷۹

هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن در آستان سید حسین (ع) شیرود برگزار شد. به گزارش بلاغ به نقل از تنکابن24، صبح امروز هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن با حضور فرماندار ویژه شهرستان و روسای دستگاه‌های اجرایی در آستان سید حسین (ع) شیرود برگزار شد.

در این نشست علاوه بر سخنرانی امام جمعه، شهردار شیرود و رئیس جمعیت هلال احمر، ریاست اوقاف و امور خیریه به مناسبت هفته وقف و جانشین سپاه ناحیه تنکابن به مناسبت هفته بسیج، به بیان عملکرد و برنامه های خود پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۴۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نهایی بلیت هواپیما چه زمانی مشخص می‌شود؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد محمدی بخش با بیان اینکه فعلا قیمت بلیت هواپیماها هیچ تغییری نکرده است، افزود: چندی پیش در جلسه دیوان عدالت اداری برای تعیین وضعیت نرخ گذاری بلیت هواپیما شرکت کردیم و نظرهای کارشناسی در این زمینه بیان شد.

وی افزود: پیشنهاد ارائه شده به دیوان، رعایت ماده ۶ قانون هواپیمایی کشوری است یعنی شورای عالی هواپیمایی در تعیین نرخ مشارکت داشته باشد.

رئیس سازمان هواپیمایی ادامه داد: در آینده نزدیک قیمت نهایی بلیت هواپیما مشخص می‌شود و پیشنهاد افزایش قیمت از مجرای شورای عالی هواپیمایی مطرح شده است و چنانچه تا آن زمان رأی دیوان عدالت اداری صادر شود تعیین قیمت‌ها از طریق ستاد تنظیم بازار انجام نمی‌شود.

خبر جدید از افزایش قیمت بلیت هواپیما | افزایش قیمت ها از چه زمانی اعمل می شود؟

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: چنانچه این رأی اعلام نشود، بلیت بر اساس تصمیم شورای عالی هواپیمایی تعیین تکلیف می‌شود.

محمدی بخش توضیح داد: اولویت تعیین قیمت بلیت هواپیما ستاد تنظیم بازار است و در صورتی که دیوان عدالت اداری قیمت بلیت را زودتر از نظر ستاد اعلام کند قیمت بلیت ها مشخص خواهد شد.

وی بیان کرد: پیش از آغاز شروع سال ۱۴۰۳ قیمت بلیت هواپیما با حضور تمامی شرکت های هواپیمایی در جلسه شورای عالی هواپیمایی به جمع بندی نهایی رسید و به ستاد تنظیم بازار اعلام شد و در حال حاضر منتظر نتیجه جمع بندی هستیم.

کد خبر 844183 برچسب‌ها هواپیما - بلیت هواپیما - سازمان هواپیمایی کشوری دیوان عدالت اداری

دیگر خبرها

  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • خط کشی ۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن
  • وزارت کشور در بحث واگن‌های وارداتی جهادی عمل کند نه اداری
  • تخصیص ۶۰ درصد اعتبارات تنگستان
  • تسریع در ساماندهی آستان امام‌زاده حسین (ع) اولویت شورا است
  • تسریع در ساماندهی آستان امامزاده حسین (ع) اولویت شورا است
  • اعطای اعتبار نامه منتخب مردم در مجلس دوازدهم شورای اسلامی
  • صدور سند برای ۲۲۶ هکتار زمین کشاورزی تنکابن
  • قیمت نهایی بلیت هواپیما چه زمانی مشخص می‌شود؟
  • قیمت بلیت هواپیما فعلا تغییری نمی‌کند