Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: همزمان با دومین روز از هفته بسیج همایش شکوه هجرت با هدف تجلیل از جهادگران بسیجی در اردبیل با سخنرانی سردار نوعی‌اقدم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مصطفی مجیدی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش شکوه هجرت در اردبیل اظهار داشت: همزمان با دومین روز از هفته بسیج همایش شکوه هجرت با هدف تجلیل از 60 جهادگر بسیجی اقشار مختلف سپاه حضرت عباس(ع) در اردبیل برگزار می‌شود که در حال حاضر تمامی تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از محورهای اصلی برگزاری این همایش ارج نهادن به خدمات خادمین اردوهای جهادی است که برای ما حائز اهمیت بسیار است و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم از این فرصت برای جلوه‌های شاخص بسیجی را به همگان معرفی کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: این همایش روز سه‌شنبه 30 آبان ماه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار می‌شود که امیدواریم متولیان و مسئولان اجرایی با ما نهایت همکاری و مشارکت را داشته باشند تا بتوانیم این برنامه‌ را به بهترین نحو برگزار کنیم.

مجیدی اظهار کرد: از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این همایش می‌توان به سخنرانی سردار رحیم نوعی‌اقدم، تجلیل از خانواده جهادگر شهید اکبر بضاعت‌پور, نمایشگاه دستاوردهای اردوهای جهادی, تجلیل از 60 جهادگر اقشار مختلف بسیج استان و تجلیل از برگزیدگان جشنواره جلوه‌های جهادی اشاره کرد.

وی تصریح کرد: هفته بسیج فرصتی مغتنم برای معرفی اقدامات بسیج‌وار این قشر مردمی است که در سی و هشتمین سالگرد گرامیداشت هفته بسیج در سطح استان اقدامات مناسبی در این زمینه انجام یافته و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم در این زمینه به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۵۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم

جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در روستای بزنوید واقع در شهرستان الیگودرز استان لرستان اردوی جهادی خود را برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مستند ستاره دنباله‌دار روایتی از حضور گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در روستای بزنوید شهرستان الیگودرز استان اصفهان است.

این گروه جهادی به مدت ۱۰ روز فعالیت‌های فرهنگی، تدریس، رفع اشکال در پایه‌های مختلف، ورزش، مشاوره کشاورزی و باغبانی، مشاوره خانواده، آموزش نقاشی و عکاسی را در این روستا انجام داده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همایش پاکسازی محیط زیست در ملارد برگزار شد
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود