Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیر ناحیه شهید باهنر مرکزرسیدگی به امور مساجد، گفت: مساجد این ناحیه همچون سایرمساجد برای کمک‌رسانی به زلزله زدگان فعال هستند.

حجت‌الاسلام احمد بصیری در گفت‌وگو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه، در مساجد این ناحیه، گفت: اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان در مساجد تهیه و برای آنان ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه جوهره فعالیت مساجد، دستگیری از افتادگان و نیازمندان است، بیان کرد: وقتی اتفاقی رخ می‌دهد، عملا نگاه‌ها به سمت مسجد برای مرتفع کردن مشکلات است، به همین جهت مساجد ناحیه شهید باهنر همچون سایر مساجد برای کمک‌رسانی به زلزله زدگان بسیار فعال هستند.

 

مدیر ناحیه شهید باهنر مرکز رسیدگی به امور مساجد، اظهار کرد: از محله شهید محلاتی ۸ کامیون، از مسجد قبا و مسجدجامع قلهک بیش از ۲ کامیون و از مسجد جردن بیش از یک کامیون اقلام موردنیاز زلزله زدگان برای آنان ارسال شده است.

 

بصیری گفت: همچنین مسئولان مساجد بخش لواسانات بیش از ۳ کامیون اقلام مورد نیاز را جمع آوری کرده و به سمت کرمانشاه ارسال کردند.

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۵۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حجت‌الاسلام علی عزیزی افزود: طرح "مسجد، پایگاه قرآن" از ابتدای امسال در استان همدان اجرا شد و هم اکنون در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری مساجد استان در حال اجراست.

او تصریح کرد: ترویج فعالیت‌های قرآنی، انس جوانان و نوجوانان با قرآن، ترویج معارف قرآنی، ترویج سبک زندگی قرآنی و عمل به دستورات قرآن از اهداف اجرای این طرح است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همدان استعدادیابی قرآنی و هدایت نوجوانان و جوانان به سمت فعالیت‌های قرآنی را از دیگر اهداف طرح برشمرد و گفت: برنامه‌های مختلفی همچون کلاس‌های قرآنی، محافل سنتی قرآنی و طرح تلاوت نور اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • «قرآن مجید»کتاب خدا مهجور نماند
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر