Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «بهروز کمالوندی» سخنگوی سازمان انرژی اتمی عصر امروز دوشنبه در حاشیه مراسم ختم پدر بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست روزهای سه شنبه و چهارشنبه مقامات ایرانی و اتحادیه اروپا گفت: ما سال گذشته نشستی تحت عنوان انتظارات و مسئولیت ها در بروکسل در خصوص همکاری های هسته ای و اتحادیه اروپا داشتیم و در آنجا مطرح شد که چنین برنامه ای در تهران برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان انرژی اتمی افزود: در نشست روزهای سه شنبه و چهارشنبه در اصفهان اینکه همکاری های هسته ای ایران و اتحادیه اروپا به چه نقطه ای رسیده و چه چشم اندازی پیش رو داریم را بررسی می کنیم.

کمالوندی تصریح کرد: در مراسم افتتاحیه این نشست، سخنرانانی از کشورهای مختلف اروپایی و اعضای اتحادیه اروپا و ایران سخنرانی خواهند کرد و بررسی خواهیم کرد که در حوزه همکاری های هسته ای چه اقداماتی انجام شده و چه اقداماتی باید انجام شود.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی در پاسخ به این سوال که آیا در این نشست در مورد موضوع برجام و مسائل پیش روی آن نیز صحبت خواهد شد یا خیر، گفت: من در سخنرانی خود به این موضوع و مشکلاتی که از طرف آمریکا در ارتباط با برجام به وجود آمده خواهم پرداخت و اعضای مختلف برجام باید تدابیری داشته باشند که چگونه می توان جلوی این روندی که به ناکجا آباد ختم می شود را گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیهان: عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور، پدرخوانده‌ های حامی برجام هستند!

به گزارش کیهان، تعارض منافع برخی اراده‌های سیاسی چه از نوع معطوف به برجام و چه غیر آن، نقش پررنگی در مشکلات اقتصادی همچون انحصار خودرو، جهش قیمت زمین و مسکن به شش برابر نرخ ارز در 30 سال گذشته و نوسانات نرخ ارز و سکه دارد. پدرخوانده‌های حامی برجام، اگر چه ظاهرا در راس قوا حضور ندارند اما به‌طور مستقیم و غیرمستقیم در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های اقتصادی نفوذ دارند؛ کسانی که در دولت‌های دهه 60 و 70 وزیر یا بالاتر بوده و ریل‌گذار صنعت و تولید کشور و دولتی‌سازی اقتصاد یا اختصاصی‌سازی به نام خصوصی‌سازی بوده‌اند.

این روزنامه افزوده است: اعلام تنش‌های منطقه به عنوان بهانه نوسانات ارز، در حالی است که روسیه مستقیما در جنگ است اما در همین دوران، پول ملی خود را تقویت کرده است. بنابراین، به نظر می‌رسد نوبت دستگاه‌های نظارتی و قضائی است که با پدرخوانده‌های سیاسی- اقتصادی- رسانه‌ای، برخورد پشیمان‌کننده‌ای داشته باشند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لقب‌های تازه کیهان برای 5 چهره سیاسی و فرهنگی انتقاد کیهان از سیاه‌نمایی در «خندوانه»

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • ایران پاسخ اتهامات آمریکا اتحادیه اروپا و گروه 7 پس از تنبیه اسرائیل را داد/ سخنگوی وزارت خارجه: تا زمانی که اراده‌ای برای توقف جنایات رژیم اسرائیل و نقض فاحش مقررات بین‌المللی توسط صهیونیست‌ها نباشد، چشم انداز روشنی در مسیر صلح پایدار متصور نیست
  • سایه درگیری‌های جهانی بر سر نشست اقتصادی اروپا
  • همکاری راهبردی اتحادیه اروپا و ژاپن در بخش مواد پیشرفته آغاز شد
  • بازدید منظم آژانس از تاسیسات هسته‌ای ادامه دارد
  • رقابت اسرائیل و اوکراین برای جلب توجه غرب در نشست سران اروپا
  • اسلامی: بازدید منظم آژانس از تأسیسات هسته‌ای/ نظارت ۱۲۰ بازرس
  • اتحادیه اروپا بزودی درباره ارسال ضدهوایی به اوکراین تصمیم نمی‌گیرد
  • کیهان: عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور، پدرخوانده‌ های حامی برجام هستند!
  • اتحادیه اروپا امروز اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران را بررسی می‌کند