Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۴:۴۵ امروز دوشنبه در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف سیاه جامگان رفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید.

وینفرد شفر سرمربی استقلال در غیاب ۵ بازیکن اصلی خود، تیمش را با ترکیب حسین حسینی، مجید حسینی، پادوانی، امید نورافکن، خسرو حیدری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سرور جپاروف، فرشید اسماعیلی (۶۷ - مهدی قائدیجابر انصاری و سجاد شهباززاده (۷۵ - علی قربانی) روانه میدان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محدودیت بازیکن در استقلال باعث شد تا امید نورافکن در پست دفاع چپ به کار گرفته شود.

استقلال در نیمه نخست برتری محسوسی نسبت به تیم سیاه جامگان داشت و صاحب چند موقعیت خوب گلزنی شد. مهمترین فرصت استقلال در این نیمه در دقیقه ۳۱ توسط سجاد شهباززاده به دست آمد. این بازیکن که در موقعیتی تک به تک با دروازه بان سیاه جامگان قرار گرفته بود، نتوانست توپش را به گل تبدیل کند. جابر انصاری هم در دقایق پایانی نیمه نخست می توانست گلزنی کند که ضربه سر مهاجم استقلال توسط دروازه بان سیاه جامگان مهار شد.

در نیمه دوم هم این استقلال بود که روند هجومی خودش را حفظ کرد. سرعت بالای انتقال توپ از دفاع به خط حمله استقلال، بارها باعث جاماندن مدافعان سیاه جامگان شد. هرچند اشتباه بازیکنان استقلال در پاسکاری هم افزایش یافته بود ولی آبی پوشان قدر موقعیتهای به دست آمده را ندانستند.

شفر برای حفظ فشار روی دروازه سیاه جامگان، مهدی قائدی و علی قربانی را اواسط نیمه دوم وارد زمین کرد. حرکات سرعتی قائدی از سمت چپ، بار هجومی آبی پوشان را بالا نگه داشت. در یک موقعیت، حتی شوت مهدی قائدی در دقیقه ۶۹ به تیرک عمودی دروازه سیاه جامگان برخورد کرد. فشار حملات استقلال حتی تا دقیقه ۹۴ هم ادامه داشت ولی به نتیجه نرسید تا این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

استقلال با این تساوی ۱۳ امتیازی شد و با یک پله صعود در رده یازدهم قرار گرفت. سیاه جامگان هم با ۸ امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر اخبار ورزشی ۳۱ فروردین استان قزوین

در بازی هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر شمس آذر قزوین از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم استقلال می‌رود.

تیم‌های استقلال تهران و شمس آذر قزوین در مکان دوم و هفتم لیگ قرار دارند.

سعید دقیقی سرمربی شمس آذر در مصاحبه مطبوعاتی پیش از بازی گفت: یک بازی خیلی سخت برابر تیم بسیار خوب استقلال داریم و تمام مباحث تاکتیکی مربوط به این بازی را در طول هفته مرور کرده‌ایم. به امید خدا طرفداران از این بازی لذت می‌برند چرا که شمس آذر به دنبال یک بازی باکیفیت است و دنبال این هستیم که بازی بسیار خوب، سریع، روان و پر موقعیتی مقابل تیم پرمهره استقلال داشته باشیم.

در نیم فصل اول دیدار تیم‌های فوتبال شمس آذر و استقلال به میزبانی قزوین با تساوی ۲- ۲ به پایان رسید.

تیم فوتبال امید شمس آذر هم فردا به میدان می‌رود

در مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال امید‌های کشور و در بازی هفته چهارم، امید شمس‌آذر قزوین در خانه میزبان ملوان بندرانزلی است.

این بازی شنبه یکم اردیبهشت، ساعت ۱۵ در ورزشگاه پانزده خرداد تاکستان برگزار می‌شود.

برد مقاومت قزوین در لیگ دو فوتسال

در پایان بازی هفته اول پلی آف لیگ دو فوتسال، مقاومت قزوین در خانه با نتیجه پر گل ۷ بر ۴ اکسین یزد را از پیش رو برداشت.

سالن شهید بابایی قزوین میزبان این بازی بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • استقلال با 11 مهدی‌پور 3 امتیاز گرفت(عکس)
  • برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل شمس آذر
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل شمس آذر
  • مروری بر اخبار ورزشی ۳۱ فروردین استان قزوین
  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • چند خبر ورزشی
  • ۲ جام سرخ‌ها از دست رفت؟ | امید در هفته ناامیدکننده
  • مسیر بقا برای چهار تیم قعرنشین لیگ بیست و سوم
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا