Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@10:33:41 GMT

گل‌محمدی: برخلاف جریان بازی گل خوردیم

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۵۲۱۵

گل‌محمدی: برخلاف جریان بازی گل خوردیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: برابر سپاهان موقعیت های خوبی ایجاد کردیم و برخلاف جریان بازی گل خوردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یحیی گل‌محمدی پس از شکست ۳ بر صفر تیمش برابر سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر، در نشست خبری این مسابقه گفت: بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت های خوبی ایجاد کردیم و برخلاف جریان بازی گل خوردیم واین در حالی بود که در همان دقایق اولیه می توانستیم به گل برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/این خبر تکمیل می‌شود/

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۵۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!

به گزارش "ورزش سه"، هواداران اورتون پس از پایان دربی مرسی ساید رو به یورگن کلوپ فریاد می‌زدند:« تو لیگ برتر را در گودیسون پارک از دست دادی» و ناراحتی و درماندگی به خوبی در چهره این مربی آلمانی در دقایق پایانی بازی مشخص بود. متاسفانه او مجبور بود با فریادهای ناراحت کننده‌ای که از سوی هواداران رقیب می‌شنید موافقت کند.

از دست دادن هفت امتیاز در چهار بازی با شکست برابر اورتون و کریستال پالاس و تساوی برابر منچستریونایتد باعث شد که لیورپول کار بسیار دشواری را در چهار هفته پایانی برابر وستهم، تاتنهام، استون ویلا و ولورهمپتون در پیش داشته باشد. تنها امید آنها به این است که رقبای مستقیم آنها که آرسنال و منچسترسیتی هستند هم بازی‌های نه چندان خوبی را برابر حریفانشان به نمایش بگذارند.

لیورپول در این فصل رکورد لیگ برتر را با کسب ۲۷ امتیاز در دیدارهایی که حریفان موفق شده بودند گل اول را به ثمر برسانند شکست. اما چهارشنبه شب امید هواداران لیورپول برای آغاز دوباره و درخشش ستاره‌های این تیم در زمین ناامید شد.

بخش آبی لیورپول پیروزی تیم محبوبش را جشن گرفت و سه امتیاز مهم را به دست آورد که شاید باعث بقای آنها در رقابت‌های این فصل لیگ برتر شود و پایانی خوش بر فصلی پرفراز و نشیب و دشوار که با کسر امتیازهای متوالی به دلیل نقض قوانین فرپلی مالی همراه بود باشد.

گزارشگران دربی مرسی ساید همگی بر این عقیده بودند که لیورپول یک بار دیگر بدون هیچ ایده و انرژی‌ای به میدان رفت و بازی خوبی ارائه نداد. آنها به صورت خاص داروین نونیز را مورد انتقاد قرار دادند.

این بازیکن شماره ۹ لیورپول که با قراردادی به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو به این باشگاه پیوست در نیمه دوم صرفا تماشاگر اتفاقاتی بود که در زمین رخ می‌داد. مشکل دیگر کلوپ در این بازی هم غیبت کودی خاکپو بود. این بازیکن به دلیل تولد فرزندش موفق نشد در این بازی حضور پیدا کند.

از سوی دیگر، دیوگو ژوتا هم به دلیل مصدومیت غایب بود محمد صلاح هم نتوانست عملکرد خوبی را در این دیدار به نمایش بگذارد و به نظر می‌رسید تنها سایه‌ای از بازیکن درخشان نیم فصل اول در زمین حضور دارد. این ستاره مصری پس از مصدومیت از ناحیه همسترینگ در رقابت‌های جام ملتهای آفریقا دیگر نتوانست به دوران اوجش برگردد.

جیمی کاراگر، اسطوره لیورپول، که به اظهارات و انتقادهای تندش معروف است پس از پایان بازی با انتقاد از داروین نونیز گفت:« فرصت گلزنی که او پیش از نیمه اول از دست داد در این سطح نابخشودنی است، خصوصا در شرایطی که لیورپول در حال تلاش برای کسب عنوان قهرمانی است. عملکرد کلیه و غیرقابل قبول است و در سطح بازیکن لیورپول نیست.

حالا دو سال است که من در حال تماشای بازی نونیز هستم و فکر نمی‌کنم که هیچ پیشرفتی در او صورت گرفته باشد. او بازیکنی نیست که لیورپول به آن نیاز دارد چون به عنوان مهاجم باید توانایی گلزنی و ایجاد سلطه در نبردهای دشوار را داشته باشد تا بتواند جام‌های قهرمانی را برای این تیم به ارمغان بیاورد. فکر می‌کنم که تصمیمی جدی در پنجره نقل و انتقالات بعدی باید درباره او گرفته شود.»

تنها یک ماه قبل به نظر می‌رسید که لیورپول فرصت کسب جام قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی و همچنین لیگ اروپا را دارد اما آنها در حال حاضر از کورس قهرمانی لیگ برتر جا ماندند و از جام حذفی هم توسط منچستر یونایتد حذف شدند. شکست برابر آتالانتا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا هم ناکامی دیگر این تیم بود.

دیگر خبرها

  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد