Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@02:19:47 GMT

تقدیر باشگاه سیاه جامگان از جابر انصاری

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۵۲۳۴

باشگاه سیاه جامگان از مهاجم استقلال بابت کمکی که به مدافع این تیم انجام داد تقدیر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت شدید سجاد دانای باغکی در جریان دیدار با استقلال اتفاقی بود که در نیمه اول برای دقایقی بازی را تحت تاثیر خود قرارداد. بعد از این مصدومیت شدید جابر انصاری به کمک این بازیکن شتافت و کمک کرد تا مصدومیت این بازیکن وخیم تر از قبل نشود و او را از اتفاقی ناگوار نجات داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رهبر سرپرست تیم فوتبال سیاه جامگان در پایان بازی اعلام کرد که این باشگاه بابت این رفتار جوانمردانه انصاری از این بازیکن تجلیل به عمل خواهد آورد و از او تقدیر خواهد کرد.

عکس: پیام قبادی

 

سیاه جامگان(مشهد) استقلال تهران جابر انصاری

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۵۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری مهاجم با تجربه فولادی‌ها که در این فصل از نظر آماری تاثیرگذارترین بازیکن تیمش به شمار می‌رود، یک بار دیگر نقش کلیدی خود را نشان داد و در راستای موفقیت فولاد گام برداشت.

انصاری طی هفته‌های گذشته برخی حواشی را تجربه کرد؛ او که در یکی از مسابقات فولاد به شکل عجیبی انتقادهایی را از سوی برخی افراد در اهواز تحمل کرد و با حضور عبدالله ویسی در راس کادر فنی در یکی، دو بازی نیمکت نشین شد. با این حال سرمربی فولاد هفته گذشته طی مصاحبه‌ای به حمایت قاطعانه از کاپیتان انصاری پرداخت و او را وزیر تیم خود نامید.

اتفاقات روحیه‌بخش برای انصاری باعث شد تا این بازیکن در مصاف با آلومینیوم اراک که دوباره به ترکیب اصلی فولادی ها برگشته بود، خوش بدرخشد و نقش مهمی در کسب یک امتیاز در اراک داشته باشد.

انصاری که در فصل جاری سه گل سه امتیازی زده و چهار پاس گل برای تیمش داده بود، در مصاف با آلومینیوم اراک هم گلزنی کرد تا باز هم تاثیرگذاری خود را نشان بدهد و به موفقیت تیمش کمک کند.

انصاری بعد از باز کردن دروازه آلومینیوم اراک روی چمن ورزشگاه زانو زد و سجده شکر به جا آورد.

بی‌شک عبدالله ویسی و سایر اعضای فولاد هم روی توانایی‌های انصاری و روحیات خاص او برای بقا در لیگ برتر حساب کرده و در ۵ بازی آینده هم ساسان نقشی مهم را برای فولاد ایفا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • دلداری جالب تئو: این امتحان زندگی است، برادر!
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!