Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@07:04:49 GMT

عقب‌گرد استان مرکزی در رشته تکواندو

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۵۴۸۲

عقب‌گرد استان مرکزی در رشته تکواندو

رئیس فدراسیون تکواندو با تاکید بر اینکه هیات تکواندو استان مرکزی در سال گذشته در رتبه ۱۳ کشور قرار داشت، افزود: استان‌های دیگر با تلاش و فعالیت‌هایی که داشته‌اند توانسته‌اند از استان مرکزی پیشی بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از اراک امروز؛ سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو روز دوشنبه در مجمع انتخابی رئیس هیات تکواندو استان مرکزی به زلزله اخیر غرب کشور اشاره کرد و گفت: این حادثه بار دیگر ملت ایران را با هم همدل و متحد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پولادگر با اشاره به به کمک‌های جامعه ورزش به مردم زلزله‌زده افزود: قهرمانان تکواندو در کنار سایر قهرمانان به کمک زلزله زدگان شتافتند و نشان دادند که ورزشکاران با درد و رنج مردم بیگانه نیستند.

رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به اینکه کرمانشاه تکواندو کاران خوبی در سطح ملی و بین‌المللی دارد، بیان کرد: در استان کرمانشاه خانه های تکواندو مدرنی وجود دارد که توانسته با استعدادیابی، جوانان بسیاری را در این رشته ورزشی پرورش دهد.

وی در ادامه گفت: در شرایط فعلی، عهده دار شدن مسئولیت در حوزه ورزش کار سختی است و می‌طلبد که با تلاش و جدیت بر سختی‌ها فایق آمد.

 رئیس فدراسیون تکواندو با انتقاد از عملکرد هیات تکواندو استان مرکزی اظهار کرد: با توجه به موقعیت استان مرکزی انتظار بیشتری از این استان در رشته تکواندو داریم.

وی با تاکید بر اینکه هیات تکواندو استان مرکزی در سال گذشته در رتبه ۱۳ کشور قرار داشت، افزود: استان‌های دیگر با تلاش و فعالیت‌های خود توانسته‌اند از استان مرکزی در این زمینه پیشی بگیرند.

پولادگر با تاکید بر اینکه دانش تکواندو مختص به یک منطقه خاص از کشور نیست، گفت: با اقدامات صورت گرفته دانش تکواندو در تمام نقاط کشور گسترش یافته و با تقویت انگیزه در جوانان باعث شده تا آنان به این رشته ورزشی روی بیاورند.

در این مراسم حسن ویسمه با کسب ۱۷ رأی از مجموع ۱۷ رأی ماخوذه به مدت چهار سال مجدد به عنوان رییس هیات تکواندو استان مرکزی انتخاب شدند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۵۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم؛ مهدی رضایی با کسب ۲۰ رای از مجموع تعداد ۲۳ آراء به عنوان رئیس هیئت ورزش دانش آموزی استان قم در چهار سال آینده انتخاب شد.

دیگر کاندیدای این مجمع آقای محمدجواد موسایی بود که قبل از شروع رای گیری کناره گیری کرد.

همچنین با رای اعتماد مجمع الهام نادری صفا به عنوان نایب رئیس، روح الله بهشتی به عنوان خزانه‌دار و ابوالفضل قنبری، اصغر تقی لو و زهرا سلیمی به عنوان اعضای هیئت رئیسه هیئت ورزشی دانش آموزی استان قم انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • انتخاب رئیس هیات گلف کردستان
  • یک ایرانی عضو کمیته فنی پومسه اتحادیه تکواندو آسیا شد
  • خدامرادی عضو کمیته فنی پومسه در اتحادیه تکواندو آسیا شد
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم
  • ادامه ریاست الماسخاله در هیات فوتبال گیلان
  • کالای اساسی به نرخ ارز آزاد به دست مردم می رسد
  • «قربانعلی الماسخاله» رئیس هیات فوتبال گیلان شد
  • رییس هیات فوتبال گیلان ابقا شد
  • ارتقای اساتید علوم انسانی و هنر جداگانه بررسی می‌شود