Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- معاون سیاسی وزارت کشور با اشاره به اینکه سیاست‌ها و وعده‌های دولت در حوزه سیاسی در دفتر سیاسی وزارت کشور اجرایی می‌شود، گفت: این بخش از وزارت کشور منادی تحقق برنامه‌های دولت، رئیس‌جمهوری و وزیر کشور است.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، اسماعیل جبارزاده امروز- دوشنبه- در مراسم تکریم و معارفه محمدامین رضازاده و بهرام سرمست مدیران کل پیشین و جدید دفتر امور سیاسی وزارت کشور، افزود:‌ مهم‌‌ترین وظیفه دفتر سیاسی وزارت کشور، مطالعه رویدادهای سیاسی کشور و تطبیق آن با برنامه‌های دولت و وزارت کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این باید در دفتر سیاسی آینده‌نگری درباره مسایل سیاسی کشور نیز وجود داشته باشد.
جبارزاده خاطرنشان کرد: بررسی و تحلیل مسائل خارجی مرتبط با مسائل داخلی کشور هم مدنظر قرار گیرد. در موضوع اقلیم کردستان تحلیل‌های مفید و به موقعی ارائه شد که باید در مسائل دیگر هم مشابه این تحلیل‌ها ارائه شود.
معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: از یکایک کارشناسان دفتر سیاسی می خواهم که درباره مسایل و رویدادهای سیاسی کشور مطالعه و تحلیل داشته باشند.
جبارزاده اظهار کرد: در زمینه اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، کارگری و دانشجویی، تهیه شناسنامه سیاسی هر استان، تعیین خط‌‌‌ مشی لازم برای هدایت جریان‌های سیاسی در استان‌ها، فعالیت کمیسیون ماده 10 احزاب، ارزیابی از عملکرد مدیران سیاسی کشور فعالیت‌های خوبی در دفتر سیاسی وزارت کشور انجام شده است که باید روند این اقدامات شتاب بیشتری بگیرد.
معاون سیاسی وزارت کشور با بیان اینکه حضور صدها حزب در یک کشور در هیچ کجای دنیا وجود ندارد، تصریح کرد: تاکنون مجوز فعالیت بیش از 240 حزب صادر شده است اما سوال اینجاست که کدام یک از این تعداد حزب توانسته است نقش واقعی خود را ایفا کند؟
جبارزاده عنوان داشت: ما در وزارت کشور باید دنبال نهادینه سازی احزاب باشیم. دفتر سیاسی می‌تواند به دنبال راهکارهایی برای کاهش احزاب کشور مثل همگرایی یا ادغام آنها باشد تا در کشور چند حزب بزرگ داشته باشیم.
سیام**3061*1449*تنظیم: میترا بلندقامتی*انتشار: امیر کاردان راد

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنیه به ترکیه می‌رود

شبکه المیادین از سفر قریب الوقوع رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به ترکیه خبر داد.

به گزارش مشرق، شبکه المیادین اعلام کرد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس پایان هفته آینده برای دیدار با «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه به این کشور سفر می کند.

این در حالی است که اردوغان امروز در اظهاراتی گفته بود تا زمانی که عمر دارد به حمایت از مساله فلسطین ادامه خواهد داد.

هنوز جزئیات بیشتری از برنامه سفر رئیس دفتر سیاسی حماس به ترکیه منتشر نشده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • اسماعیل هنیه وارد ترکیه شد
  • حماس: نتانیاهو به دنبال توقف جنگ نیست
  • برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد
  • معاون وزیر اقتصاد: به دنبال آرامش در فضای اقتصادی هستیم
  • هنیه به ترکیه می‌رود
  • هنیه به ترکیه می‌رود/ برنامه دیدار با اردوغان
  • کدام دستگاه‌ها در سفر دولت به سمنان میزخدمت دارند؟
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران/ زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • جمهوری اسلامی برای منطقه نعمت است
  • افزایش مناسبات منطقه‌ای از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم است