Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-24@16:24:40 GMT

برخورد نیسان و تراکتور 15 مصدوم برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۵۵۰۰

خرداد: رئیس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه نیسان با تراکنور در کیلومتر 5 محور فراشبند به بوشهر، 15 نفر نفر مجروح شدند.

به گزارش خرداد از ایسنا، به نقل از سایت پلیس فارس، سرهنگ "احمد احمدی" گفت: در پی اعلام یک فقره تصادف جرحی در کیلومتر 5 محور فراشبند به بوشهر، بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک دستگاه نیسان با یک دستگاه تراکنور برخورد و بر اثر آن 15 نفر از سرنشینان نیسان مجروح و به بیمارستان انتقال شدند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه شمال استان بیان کرد: کارشناسان پلیس راه در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را به میزان 50 درصد خودروی نیسان به علت عدم توجه به جلو و 50 درصد تراکتور به لحاظ به حرکت در آوردن ادوات کشاورزی در سطح آسفالت بدون رعایت نکات ایمنی اعلام کردند‌.

برچسب ها: برخورد ، نیسان و تراکتو ، مصدوم ، کشته

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر برخورد دو خودروی پیکان در محور میانه خلخال، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو خودروی سواری پیکان در محور میانه خلخال با یکدیگر به‌طور شاخ به شاخ تصادف کردند و در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در این تصادف دو خودروی پیکان ساعت ۱۴:۰۰ روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ که در محور میانه خلخال رخ داد، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم داشت که توسط دو آمبولانس حاضر در محل پس از اقدامات اورژانسی کارشناسان اورژانس به بیمارستان برکت میانه منتقل شدند.

کد خبر 747126

دیگر خبرها

  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در استان بوشهر
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در محور فومن به سراوان