Web Analytics Made Easy - Statcounter

صومعه سرا- ۴۰ واحد مسکن محرومان همزمان با آغاز هفته بسیج به صورت همزمان در سطح روستاهای شهرستان صومعه سرا بهره برداری و به صاحبان ان تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا در حاشیه بهره برداری از مسکن محروم در جمع خبرنگاران ضمن تبریک آغاز هفته بسیج، اظهار کرد: سهمیه سپاه ناحیه شهرستان برای ساخت مسکن مددجویی ۷۹ واحد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ کیا عاشوری با بیان اینکه تا به امروز از این تعداد ۳۹ واحد در مناسبت های مختلف تکمیل و بهره برداری شده است، افزود: به مناسبت آغاز هفته بسیج پایان فاز نخست اجرای این طرح در صومعه سرا با بهره برداری از ۴۰ واحد مسکونی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه سهمیه شهرستان در ساخت مسکن محرومان بدلیل تعداد بالای مددجویان بیش از سایر شهرستان‌ها بوده است، خاطرنشان کرد: هزینه ساخت هر واحد مسکونی را ۳۵میلیون تومان بوده است.

به گفته سرهنگ عاشوری ۲۰میلیون تومان از این میزان هدیه رهبری است که توسط سپاه پاسداران و مابقی توسط خیرین، مشارکت‌های مردمی پرداخت شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۵۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد در بازدید از پروژه بزرگ آبرسانی شهر میبد در جلسه‌ای با حضور پیمانکار موانع و مشکلات پروژه را بررسی و بر تسریع در روند اجرای این پروژه تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد قبل از شروع فصل گرم سال و پیک مصرف آب این پروژه را به بهره برداری برساند.

او با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه بیش از ۲۰۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر میبد اضافه می‌شود افزود که این موضوع سبب بهبود کمی و کیفی آب شرب و عدالت در توزیع آب در شهر میبد و همچنین شهر بفروئیه و روستا‌های بخش مرکزی میبد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: با بهره برداری از پروژه آبرسانی شهر میبد بیش از هشتاد هزار نفر از آب شرب پایدار و باکیفیت بهره مند می‌شوند.

علمدار تصریح کرد: این پروژه شامل بیش از ۱۷ کیلومتر خط انتقال آب، تجهیز ۸ حلقه چاه، ساخت یک باب مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و اجرای خطوط برقرسانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است