Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@20:49:36 GMT

بدترین زوج تهاجمی اروپا که باورش هم سخت است

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۵۵۹۰

بدترین زوج تهاجمی اروپا که باورش هم سخت است

معمولا برای یافتن بدترین زوج تهاجمی اروپا، ذهن همه به سمت تیم های رده پایین لیگ های متعبر اروپایی می رود.

به گزارش "ورزش سه"، 12 تا 13 هفته از لیگ های متعبر اروپا(انگلیس، اسپانیا، آلمان، فرانسه و ایتالیا) می گذرد و در میان ناباوری، بدترین زوج تهاجمی اروپا در بنونتو و رئال توپ می زنند!

پس از تیم قعر جدولی بنونتو در سری آ ایتالیا که همه بازی هایش را باخته، کریم بنزما و رونالدو از رئال صاحب عنوان بدترین زوج تهاجمی در میان 98 تیم حاضر در 5 لیگ برتر اروپا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو در مجموع دو گل به ثمر رسانده اند(هر کدام یک گل) که باورش نیز سخت است.

 

 

 

 

فصل گذشته در چنین مقطعی رونالدو 8 گل زده بود و بنزما 4 گل. هرگز سابقه نداشت که پس از گذشت 12 هفته از لالیگا، مجموع گل های بنزما و رونالدو از 10 کمتر باشد.

بهترین رکورد این دو به فصل 15-2014  بر می گردد(27 گل). هر دو بازیکن گل های شان را به ختافه زده اند. کریم دقیقه 39 و رونالدو دقیقه 85 بازی مقابل ختافه موفق به گلزنی شدند. تا پیش از آن، بنزما 283 دقیقه و رونالدو 356 دقیقه در حسرت گل به سر می بردند.

 

به آمار گل های رئال در این فصل که نگاه کنید، متوجه خواهید شد که افت گلزنی رونالدو و بنزما چه تاثیر بدی از خود به جای گذاشته است. رئال در 12 بازی 22 گل زده؛ در حالی که فصل قبل در همین مقطع 34 گل زده بود. کریم و بنزما در حالی تنها دو گل زده اند که پائولینیو و مارکوس آلونسو، دو بازیکن بارسا و چلسی که مهاجم هم نیستند، به ترتیب 4 و 3 گل تا به اینجای فصل زده اند.

 

 

 

 

در حال حاضر زوج کاوانی-نیمار از پی اس جی 22 گل، زوج فکیر و ماریانو از لیون 20 گل، زوح مسی و سوارز از بارسا 17 گل، زوج آگوئرو-ژسوس از سیتی 16 گل و زوج مولر-لواندوفسکی از بایرن 14 گل به ثمر رسانده اند. موراتایی که امسال از رئال راهی چلسی شد نیز تاکنون موفق به زدن 8 گل شده است.

 

در تاریخ رئال هم ثبت تنها دو گل از سوی یک زوج تهاجمی تا هفته 12 بی سابقه است. فصول 43-42 و 85-84، زوج های تهاجمی وقت رئال تا پایان هفته 12 تنها سه گل زده بودند اما رونالدو و بنزما رکورد آنها را شکستند!

 

در لیگ قهرمانان اوضاع برای رونالدو متفاوت است. او تاکنون 6 گل به ثمر رسانده و آقای گل است؛ ضمن اینکه کریم در دو بازی ای که به میدان رفته، هنوز نتوانسته گلی به ثمر برساند.

کریستیانو رونالدو رئال مادرید کریم بنزما

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۵۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | علاقه دوباره بارسلونا به برناردو سیلوا و صعود پردردسر یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا، تیترهای کیوسک امروز (چهارشنبه 24 آوریل 2024) بودند.

اینتر حداکثری؛ اسکودتو و حالا بستن تیمی قدرتمندتر
یووه، فینال پردردسر دست‌انداز برای مکس
لاتزیو برد اما یووه به لطف گل میلیک به فینال رسید
لیگ قهرمانان مرموز؛ سرعت دروسی
اینتر، سه خرید دیگر برای اروپا یووه: فینال!
اما این‌طوری بازی کنی در فینال می‌بازی
اینزاگی به اینتر: ستارگان بزرگم را نفروشید جمال موسیالا: من و جود همیشه رویای چنین مسابقه‌ای را داشتیم ژاوی می‌خواهد ادامه دهد، لاپورتا مردد است
ام باپه با شماره 9 موافقت می‌کند اگر بارسلونا به قانون 1-1 برگردد، برناردو سیلوا شدنی است برناردو سیلوا، یک هدف اسلوت گزینه شماره یک لیورپول
کای بزن قدش؛ حمله برق‌آسای دربی، امیدهای قهرمانی را زنده نگه‌‌داشت

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم