Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@16:28:51 GMT

رحمتی دستیار مو طلایی استقلال شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۵۶۱۴

رحمتی دستیار مو طلایی استقلال شد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، استقلال در بازی با سیاه جامگان تنها یک امتیاز بدست آورد و به صورت موقت به جایگاه 11 رسید.سید مهدی رحمتی در این بازی هم نیمکت نشین بود و در کنار هم تیمی های خود شاهد عملکرد بازیکنان در داخل زمین بود و با حرکات خود نشان داد استرس زیادی مقابل تیم سیاه جامگان دارد.

این بازیکن درجریان بازی بارها تا نزدیکای خط کنار زمین رفت و به بازیکنان جوان این تسم نکاتی را گوشزد کرد تا مدافعان استقلال مانع بازشدن دروازه حسینی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته شاگردان مرزبان موقعیت خطرناکی نداشتند اما رحمتی دوست نداشت استقلال با دست خالی به تهران بازگردد.

600

فوتبال استقلال رحمتی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تأکید کرد که آنها بابت ماندن در لیگ برتر نگران نیستند. - اخبار ورزشی -

سیدسیروس پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اوضاع پیچیده انتهای جدول رده‌بندی لیگ برتر و اینکه آیا تیم او در این مسابقات خواهد ماند یا خیر، گفت: ما بابت ماندن در لیگ برتر نگرانی نداریم و بچه‌ها فوتبال زیبایی را به نمایش می‌گذارند. در همین بازی با گل‌گهر در پنج دقیقه سه موقعیت خوب داشتیم و توانستیم بازی 2 بر صفر باخته را مساوی کنیم. مهم این است که در شش بازی پایانی با تمرکز بالا فوتبال بازی کنیم.

مارکو: لیگ ایران به اندازه 7 سال پیش بازیکن باکیفیت ندارد

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه همچنین تأکید کرد: در فوتبال همیشه روی بازیکنان و مربیان فشار و استرس وجود دارد و ما فصل گذشته همین فشار را برای صعود به لیگ برتر تجربه کردیم. باید خودمان را آماده کنیم تا در شش بازی پایانی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی در مورد خرید بازیکنان خارجی که تأثیر مثبتی در استقلال خوزستان داشتند، یادآور شد: باور کنید که بیش از یک ماه فیلم‌های زیادی را نگاه کردم تا بتوانم چند بازیکن را انتخاب کنم. مسئله مهم دیگر این بود که بازیکنان ما فضای بسیار خوبی را برای بازیکنان خارجی فراهم کردند و همین موضوع باعث شد تا آنها خیلی زود با شرایط جدید آشنا شوند و حتی حالا بازیکنان خارجی ما فارسی هم صحبت می‌کنند.

پورموسوی در پایان تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که در شش بازی پایانی بهترین نتایج ممکن را بگیریم و امیدوارم داوری‌ها در هفته‌های پایانی شرایط مطلوبی داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • استقلال جای اشتباه کردن ندارد
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم
  • احضار کاپیتان استقلال به کمیته انضباطی به خاطر یک مصاحبه/ فرصت ۴۸ ساعته به دستیار نکونام
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست
  • تصویر تکراری: آغوش امن بازیکنان استقلال!
  • لطیفی: نکونام ضعف‌های کی‌روش را ندارد!
  • دغدغه جدید نکونام چه چیزی است؟