Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-16@12:52:42 GMT

امضای شهباززاده پای حکم اخراج از استقلال

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۵۶۱۵

امضای شهباززاده پای حکم اخراج از استقلال

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، سجاد شهباززاده در بازی با سیاه جامگان از ابتدا در ترکیب آـبی پوشان قرار گرفت اما نتوانست خواسته های شفر را در زمین پیاده کند و درنهای در نیمه دوم جای خود را به علی قربانی داد.

شهباززاده در جریان بازی با سیاه جامگان دو موقعیت صد درصد گل را از دست داد و همین باعث شد تا شفر برای خروج او از لیست مازاد خود مردد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک با این عملکرد شفر شهباززاده را در لیست مازاد خود قرار خواهد داد.

600

فوتبال استقلال شهباززاده شفر

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۵۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوریا سرآبادانی گربه سیاه فولاد خوزستان

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر در شرایطی برابر فولاد خوزستان به برتری دست یافت که پوریا سرآبادانی با گل خود زمینه ساز کسب سه امتیاز تیمش در این جدال لقب گرفت.

کاپیتان شمس آذر که با این گل توانست به هفت گل زده در اولین فصل حضورش در لیگ برتر دست یابد، هرچند کار سخت و شاید غیرممکنی برای حضور در جمع مدعیان اصلی کفش طلای این فصل پیش رو داشته باشد، اما از اینکه توانسته به عنوان گلزن اول شمس آذر ماموریت خود را به سرانجام برساند، کاملا راضی است.

سرآبادانی که زننده تک گل بازی آخر تیمش مقابل فولاد خوزستان بود، در بازی رفت نیز این اتفاق را تکرار کرده بود و در ورزشگاه فولاد آره‌نا نیز زننده تک گل تیمش برای پیروزی بزرگ و خارج از خانه تیمش مقابل این حریف لقب گرفته بود تا اکنون با دو گلی که مقابل این تیم به ثبت رسانده، زمینه ساز کسب شش امتیاز شمس آذر از تقابل با فولاد خوزستان لقب گیرد.

او در بازی رفت با ارسال کرنر اصغر اعرابی که اکنون راهی سپاهان شده، با ضربه سر توانسته بود دروازه کنت را باز کند و اینبار در جدال خانگی توانست از روی نقطه پنالتی شهاب گردان را تسلیم کند و دومین گل خود مقابل این حریف را به این شکل ثبت کند.

دیگر خبرها

  • لیست بارسلونا برای تقابل با پاری سن ژرمن؛ غیبت ۴ بازیکن
  • در کره شمالی دانشگاه رفتن هم عجیب و غریب است!
  • لیگ ملت‌ها: لیست اولین و شاید مهم‌ترین رقیب ایران
  • اخراج سیلوا و سرپرست استقلال به‌دستور نکونام!
  • لیست پاری سن ژرمن برای تقابل با بارسلونا؛ بازگشت اشرف حکیمی
  • پوچتینو: فرض کنید با این وضع مصدومان به رقابت‌های اروپایی برویم!
  • پوریا سرآبادانی گربه سیاه فولاد خوزستان
  • فرناندو سانتوس از بشیکتاش اخراج شد
  • آقایان دوست دارند همه سوت‌ها به سود آنها باشد | نکونام باید اخراج می شد
  • رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد