Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سپاهان از عملکرد تیمش تمجید کرد.

طرفداری- جلال الدین علی محمدی، بازیکن سپاهان پس از برتری سپاهان مقابل تراکتور سازی اظهار داشت:

ما  خیلی زود به گل رسیدیم و استرس گل نزدن و نبردن با این گل زودهنگام از روی دوش ما برداشته شد. امروز روز خوب ما بود؛ خوب بازی کردیم و موقعیت داشتیم. تراکتور هم همینطور، اما ما بهتر استفاده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، وی در مورد نبود تماشاگران گفت:

ما در بازی‌هایی که تماشاگر داشتیم نتیجه خوبی نگرفتیم، اما اگر بودند و این تعداد گل را می‌دیدند آنها هم حمایت بیشتری می‌کردند و با حمایت آنها ما هم انرژی می‌گیریم. اما در مجموع ما خوب بازی کردیم و فکر نمی‌کنم این برد ربطی به بودن یا نبودن تماشاگر داشته باشد.

بازیکن سپاهان در مورد حضور علی کریمی در ترکیب سپاهان گفت:

کریمی کیفیت بالایی دار و در تیم ملی بازی می‌کند. علی و رسول نویدکیا و سرلک بازی‌ و شرایط خوبی دارند و وقتی یک بازیکن با شرایط تدافعی و حفظ توپ خوب خوبی پشت سر شما باشد با خیال راحت تری به حمله فکر می‌کنید.

علی محمدی در مورد دیدار با نفت گفت:

اینجا به صنعت نفت باختیم. این مسابقه برای ما و هواداران خیلی مهم است و اگر نتوانیم آبادان را ببریم این برد هم ارزش ندارد. 4 روز دیگر بازی داریم و باید خوب ریکاوری کنیم. 3 امتیاز را حتما می‌خواهیم تا به بالای جدول برسیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۶۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن فضای خلق ایده‌های جدید تفریحی و گردشگری در اصفهان

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باتوجه به اقدامات خوبی که در شرکت توسعه سیاحتی سپاهان انجام شده، فضای خلق ایده‌ها، افکار و روش‌های جدید برای حضور بیشتر خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدامیر سامع در بازدید از مجتمع گردشگری صفه اظهار کرد: با توجه به مدیریت خوبی که در شرکت توسعه سیاحتی سپاهان انجام شده و برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی که مسئولان شهری و شهرداری و مدیریت این شرکت و کارکنان آن فراهم کردند فضای خلق ایده‌های جدید، افکار جدید و روش‌های جدید برای حضور بیشتر خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه برای آن‌که مردم و آحاد مختلف بتوانند تفریح سالم و متنوعی را داشته باشند فضای خوبی در پهنه‌های عملکردی شرکت توسعه سپاهان ایجاد شده است، افزود: امیدوار هستم کارهای خیلی خوبی که بخشی از آن با تلاش خستگی‌ناپذیر مدیریت و کارکنان شرکت انجام شده، بخشی دیگر در حال انجام است و قسمتی در فاز برنامه قرار دارد، هر کدام به نوبت برای خدمت‌رسانی به مردم فعال شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: این مسیر خدمت‌رسانی برای ایجاد محوطه‌هایی از جنس گردشگری، تفریح و نشاط و به ویژه محل‌هایی که مردم احساس احترام کنند، خلق شده و از نظر مسائل ایمنی موارد رعایت شده تا شهروندان و گردشگران بتوانند از تمام ظرفیت‌ها به نحو احسن بهره‌مند شوند.

سامع در رابطه با اقدامات مدیریت شهری اصفهان برای اجرای ابرپروژه‌های تفریحی اضافه کرد: پروژه‌های شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در سه سطح ابرپروژه‌های بلند مدت، ابرسازه‌های تفریحی میان مدت و پروژه‌های تفریحی کوتاه مدت، تقسیم‌بندی شده‌اند.

وی ادامه داد: تاکنون پروژه‌های کوتاه مدت به اجرا رسیده است، میان مدت‌ها در حال اجرا یا چگونگی اجرا قرار دارد و امیدواریم با تمرکزی که شورا در برنامه بودجه ۱۴۰۳ پیش‌بینی کرد و جمع‌بندی پیشنهادات خوب مطرح شده در شورای اسلامی شهر اصفهان و جلسات کمیسیون تلفیق این موارد جمع‌بندی و پس از آن وارد فاز اجرا شود.

کد خبر 739426

دیگر خبرها

  • رضا مهاجری: اخراج بازیکن خیبر مقابل خوشه؟ اگر بازیکنم مقصر باشد، سخت تنبیه می‌شود
  • انتظارات از خیبر بالاست/ بازیکن باید بداند کجا بازی می‌کند
  • مهاجری: با بازیکن خاطی شدیدا برخورد می‌کنم!
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • فاضلی: اخراجی دادیم و 2 گل زدیم
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • حرف‌های انگیزشی برانکو بعد از اولین پیروزی
  • انگلیس ۲- بلژیک ۲: بیلینگام و نجات در دقیقه ۹۵ + لحظات حساس بازی
  • فراهم شدن فضای خلق ایده‌های جدید تفریحی و گردشگری در اصفهان