Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@21:09:37 GMT

توزیع روزانه ۶۰۰۰ پرس غذا بین زلزله‌زدگان

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۶۶۱۸

توزیع روزانه ۶۰۰۰ پرس غذا بین زلزله‌زدگان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: روزانه۶۰۰۰ غذا بین زلزله‌زدگان در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام آیت عباسیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، از توزیع روزانه 6000 غذا بین زلزله‌زدگان در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه خبر داد اظهار داشت: نیروهای ما بحث توزیع غذای گرم، اسکان موقت زلزله‌زدگان و آب معدنی بین آنها را به عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در همان روز اول زلزله سازمان اوقاف به این امر ورود پیدا کرد گفت: در روزهای اول نیاز اولیه بحث تغذیه بود و ما در روز اول بین 15 هزار نفر از زلزله‌زدگان غذا توزیع کردیم.

عباسیان با اشاره به اینکه در روز دوم حادثه یک آشپزخانه‌ای را طراحی کردیم که بتواند روزانه بیش از 6000 غذا طبخ کند و تا امروز نیز این موضوع ادامه داشته است عنوان کرد: بیش از 70 کامیون از محل موقوفات و کمکهای مردمی شامل کنسرو، آب معدنی، چادر، لباس به این مناطق اعزام شده‌اند​.

وی با بیان اینکه در همان روز اولیه زلزله دستور دادیم تمامی موکبهای اوقاف بری زائران اربعین جمع‌آوری و‌ در قصرشیرین برپا شوند بیان کرد: ما تمام موقوفاتی که امکان مصرف داشته باشد برای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان​ از آنها بهره​ می‌گیریم و زمینه بحث مهر تحصیلی برای کمک به دانش‌آموزان زلزله‌زده​ را فراهم خواهیم کرد.

انتهای پیام/

R41380/P1377/S6,68/CT47

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۶۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع نان رایگان توسط ۱۳۰ نانوایی در شهر کرمانشاه

غلامعلی یاربیگی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همه ساله در روز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) با همت خیرین و پایگاه‌های مقاومت بسیج نان رایگان بین مردم توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال ۱۳۰ نانوایی در شهر کرمانشاه در روز میلاد امام حسن (ع) نان رایگان بین مردم توزیع کردند، افزود: این اقدام حسنه با اولویت مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر صورت گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه ارزش ریالی این اقدام را حدود ۲۲۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: اقدام مشابهی توسط نانوایی‌هایی در منطقه بیلوار، بخش گودین و همچنین در دیگر شهرستان‌های استان کرمانشاه نیز به انجام رسیده است.

کد خبر 6064337

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی آذربایجان‌شرقی توزیع شد
  • توزیع نان رایگان توسط ۱۳۰ نانوایی در شهر کرمانشاه
  • برپایی سفره‌های افطاری ساده در جوار ۷۴ امامزاده مازندران
  • سفره های افطاری ساده در ۷۴ امامزاده مازندران برپا می شود
  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان آذربایجان شرقی توزیع شد
  • بازدید روزانه ۲۰۰۰ گردشگر از قوری قلعه روانسر
  • توزیع۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه آب لوله بیرجند بین نیازمندان
  • عقب‌ماندگی اقتصاد با جهش اتفاق می‌افتد
  • ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بیرجند توزیع شد
  • پخت و توزیع روزانه هزار پرس غذای گرم به همت گروه جهادی شهدای فاطمیون در مشهد